Maaliskuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muuten tännehän tulee vielä paljon kirjoittelijoita koska tällä hetkellä myöhäisin LA tais olla kuun puolivälin paikkeilla? Niin plussia tulee koko ajan lisää parin viikon ajan ja uusien plussanneiden kuitenkin pitää vähintään se 20 viestiä kirjoittaa.

Jos haluat sen edellisen profiilin toimimaan niin voit varmasti laittaa viestiä ylläpitäjälle asiasta.

Aloin miettiä asiaa ja tadaaaa olinkin täällä jollain teiniajan sähköpostilla. Ihme et ees muistin salasanan kun siis kokeilin kaikki mahdolliset sähköpostit. Vaihdoin nyt sit tälle vanhalle vaan nimimerkin. Hyvä minä :jimlad:

Joko olette muuten laittaneet babyboxin ja liberolaukun tilaukseen? :)
Mä laitoin jo ja ajattelin sen boxin hakea kunhan käyn kaupungilla.

Ekaakin odottaville siis tiedoksi että ne on ilmaisia lahjoja vauvalle.

Hirveästi tekisi mieli... Ehkä sitten varhaisultran jälkeen. Kkm-raskaudesta tuolta odottelee yksi saatu tutti, body ja parit tumput, jotka ostin.

Kiitos muistutuksesta. Pistin tilaukseen!

En ole vielä. Viimeksi meni kesken rv 4+6 joten en uskalla vielä alkuviikoilla mitään tilata tai ostaa. Aikaisintaan varhaisultran jälkeen, mutta todennäköisesti vasta rv 12 ultran jälkeen :)

Mä soitin jo neuvolaankin. Mulla on nyt vasta 4+2, mut tarviin nyt heti alusta alkaen verenohennuslääkkeen raskauden ajaksi, niin piti soittaa jo. Eka neuvola varattiin samalla ja se on 3.4. :)

En oo, pitääpä varhaisultran jälkeen laittaa tilaukseen :)

Se tulee onneksi nopeasti täyteen :happy:

Mä jo heti tungin itseni tuonne :hilarious: Yksin vielä saa höpötellä :grin
Mäkin pistin liittymispyynnön, mut ei tainnut ehtiä tälle illalle enää, niin menee sit ens viikkoon. :grin

Samoin. Viimeistään tiistaina sit!

Mäki laitoin eilen, mut näemmä tiistaihin menee.. Tee Sammie hyvii alotuksii sinne ni hyökätään sit kaikki vastailee

Mulla jäi ihan hirveesti ovistestejä ja tein tänään huvikseen sellaisen, kun oon kuullut niiden reagoivan myös raskauteen. Ja niin näyttäis! En oo ehkä ikinä saanut noin tummaa viivaa ovulaatiosta. :grin

Liitteet

• 20200307_074409.jpg
    20200307_074409.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 12
Mulla jäi ihan hirveesti ovistestejä ja tein tänään huvikseen sellaisen, kun oon kuullut niiden reagoivan myös raskauteen. Ja niin näyttäis! En oo ehkä ikinä saanut noin tummaa viivaa ovulaatiosta. :grin

Mä tein myös eilen! Ja tulos sama kun sulla :grin

Miten teidän miehet on suhtautuneet uutiseen raskaudesta?

Meille on vasta ensimmäinen lapsi tulossa (toivottavasti), mutta molemmat ollaan sitä kovasti toivottu. Pari päivää sitten tein ekan positiivisen testin, mutta jotenkin tuntuu kuin tässä alussa olisi vähän yksin. Tuntuu, ettei toinen ihan samalla lailla vielä ymmärrä. Iloinen ja onnellinen hän silti tottakai oli!

Onneksi on tämä palsta, jossa vähän purkaa oloja muiden kanssa. Olisin varmaan muuten kohta ihan sekaisin :sorry:

Anneliini90 Mies on yhtä hämmentynyt tilanteesta kuin minäkin, kumpikaan ei oikein usko todeksi. Varhaisultraan mennään, siellä varmasti asian ymmärtää eri tavalla.

Neuvolaan olisin maanantaina soittanut mutta sitten muistin että sinne voi soittaa vain klo 12-13 ja tottakai olen töissä silloin :banghead: No, keskiviikkona ehdin onneksi soittamaan!

Mulla mies ei koko ekan raskauden aikana oikein tajunnut asiaa. Ei oma-aloitteisesti tullut kokeilemaan mahaa tai juuri kysellyt raskaudesta ja vauvan kehityksestä, siis minkä kokoinen on nyt, jne. Se tuntui vähän kurjalta. Nyt mies on heti ollut paljon kiinnostuneempi uuden raskauden myötä. Varmaan kun hänelle se on nyt konkreettisempaa et tuollainen ihana oma rakas lapsi sieltä mahasta tulee :)

Takaisin