Maaliskuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sais muute tää unettomuus mennä ohi, onkoha tähä mitää keinoa :bored: huomenna ois töihi paluu saikun ja muutaman hiihtoloma päivän jälkee ja kello sois 6.15mutta kiva jos unen saa taas vasta 3-4 aikaa aamuyöllä :arghh: huomasin muuten eile ku rintaliivit riisu että ei juma ku tissikipu vaan pahentuu, pitää varmaa alkaa kotonaki käyttää jotai kevyttä urheilutoppia tukemassa:wideyed: kuinkaha kaua nää alkuraskauden oireet oikee kestää?

Mulla on ollu jäätävä väsymys ja tyttöjen yöheräämiset on ollu ihan tuskasta hoitaa. Toi vaihe et ei saa nukuttuu on ollu vast loppuraskaudessa. Toivottavasti nytkin menee niin koska nukkuminen on parasta. Ite meen joka ikinen aamu kuudeks töihin.

Joo, eise pahin onneks kestäny ku vähän reilun puoli vuorokautta. Vähän on heikko olo vielä mut jaksoin kuitenki käydä jo lähikaupassa (500m) ku teki niin paljon mieli suklaata :hilarious:

Hyvä! Suklaassa on parantava voima!

Heh, mä olen selaillut erilaisia yhdistelmävaunuja koko illan. Onhan nyt jo kuitenkin rv 4+2 :joyful: Noh, onhan se hyvä valmiiks katella ja vertailla, niin sitten kun osto on ajankohtainen niin valinta on jo tehty. Kaupassa ihastelin myös vauvan vaatteita, aivan ihania keväisiä kuoseja! Mutta en aio ostaa mitään tavaroita ennen rv 12 ultraa, jos silloinkaan. Sitten kun sukupuoli on selvillä niin sitten voi ruveta tekemään hankintoja, ja isommat hankinnat loppuraskaudesta :grin

Tänään ostin minisunin mama vitamiinit, muistakaahan muutkin plussanneet syödä raskausajan vitamiineja tai ainakin foolihappoa jos koette muun saavan ruuasta :)

Heh, mä olen selaillut erilaisia yhdistelmävaunuja koko illan. Onhan nyt jo kuitenkin rv 4+2 :joyful: Noh, onhan se hyvä valmiiks katella ja vertailla, niin sitten kun osto on ajankohtainen niin valinta on jo tehty. Kaupassa ihastelin myös vauvan vaatteita, aivan ihania keväisiä kuoseja! Mutta en aio ostaa mitään tavaroita ennen rv 12 ultraa, jos silloinkaan. Sitten kun sukupuoli on selvillä niin sitten voi ruveta tekemään hankintoja, ja isommat hankinnat loppuraskaudesta :grin

Tänään ostin minisunin mama vitamiinit, muistakaahan muutkin plussanneet syödä raskausajan vitamiineja tai ainakin foolihappoa jos koette muun saavan ruuasta :)

Mäkin oon jo miettinyt tuplarattaita meille :D esikoinen 1v 9kk kun vauva syntyisi et pakko olla tuplat. Mutta ne ostetaan vasta syksyllä ja tuskinpa uudelle kauheasti mitään tulee osteltua. Ellei ole tyttö niin ehkä jotain vaaleanpunaista ois pakko ostaa kun esikoinen on poika :)

Mäkin oon jo miettinyt tuplarattaita meille :D esikoinen 1v 9kk kun vauva syntyisi et pakko olla tuplat. Mutta ne ostetaan vasta syksyllä ja tuskinpa uudelle kauheasti mitään tulee osteltua. Ellei ole tyttö niin ehkä jotain vaaleanpunaista ois pakko ostaa kun esikoinen on poika :)

Sama, hirvee miettiminen jo nyt et millaset tuplat ois sopivat meille :grin Ku pitää olla tarpeeks kapeet et mahtuu varmasti kulkemaan joka paikassa, näppärä ja sulava liikutella, pitää päästä eteenpäin vaikka satais kissoja ja koiria ja teitä ei ois aurattu muutamaan päivään ymsyms.. :smiley-bounce013 Hirvee operaatio.

Mä saan isosiskolta brion rattaat ja pinnasängyn, säästyn siis niiden ostolta :) kaikkee muuta saa ostaa. Toki jos on tyttö niin saan paljon vaatteita myös siskolta mut on tainnu pienimmät laittaa eteenpäi niin niitäki pääsee kirppareilta ostaa.
Mä ostin lauantaina kans mama purkin, maanantaina ku soitin neuvolaan nii kysyki joko oon alkanu vitamiineja syömää. Kyllä syön terveellisesti mutta en ota riskejä puutostiloista kun kyse ei oo pelkästää itestä enää :)

Sama, hirvee miettiminen jo nyt et millaset tuplat ois sopivat meille :grin Ku pitää olla tarpeeks kapeet et mahtuu varmasti kulkemaan joka paikassa, näppärä ja sulava liikutella, pitää päästä eteenpäin vaikka satais kissoja ja koiria ja teitä ei ois aurattu muutamaan päivään ymsyms.. :smiley-bounce013 Hirvee operaatio.

Meil on bugaboo foxit nyt niin veikkaanpa et meille ainoa vaihtoehto on bugiksen donkeyt. Nehän saa sit kavennettua yhdelle sopivaksi kun ei ois tuplille tarvetta... Peräkkäisiä istuimia en ainakaan ottaisi koska niiden hirvitysten kanssa ei kyl bussiin mahtuisi. Mut vielä on aikaa miettiä :happy:

Nyt vaan pommittamaan viestejä!

Meillä kokeiltiin tänään esikoisen kanssa ekaa kertaa yksiä päiväunia. Viime aikoina hänestä on muutenkin kuoriutunut sellainen pikkulapsi. Ei vauva enää. Kauhean haikeaa! Ja hänestä pitäisi vielä 34 viikon päästä tulla isoveli. Meidän pikkuisesta. Vissiin vähän raskaushormoneja ilmassa kun tällaista itkeskelen.

Mua harmittaa kun en pääse salaiseen ryhmään heti mukaan kun tein tänne vasta profiilin ja täytyy olla 28päivää vanha käyttäjä että pääsee. Mutta kuukauden päästä sitten pääsen salaiseen keskusteluun mukaan, mutta olisi ollut kiva päästä heti alusta asti :sorry:

Mua harmittaa kun en pääse salaiseen ryhmään heti mukaan kun tein tänne vasta profiilin ja täytyy olla 28päivää vanha käyttäjä että pääsee. Mutta kuukauden päästä sitten pääsen salaiseen keskusteluun mukaan, mutta olisi ollut kiva päästä heti alusta asti :sorry:

Mäkää en pääse vielä, vasta 7pv vanha profiil:arghh::angelic:

Ai onpa harmi et siinä on tuollainen ehto :( luulin vaan et 20 viestiä tänne per käyttäjä ja yhteensä 400. No mut jää sitten vielä monta kuukautta aikaa höpistä sielläkin ja sit tietysti vielä vauvojen synnyttyä! :)

Kas en mäkään pääse sit. En ees huomannu tollasta ehtoo. Oon ollu tääl edelliset raskaudet eri nimimerkillä. En tiedä miks se profiili ei enää toiminu... Plääh!

Sinne salaiselle puolelle ehtii kyllä sit lukemaan ja kirjoittelemaan mukaan. Mulle ainakin on nää foorumit olleet hyviä vertaistuki paikkoja. Samanlaisten asioiden äärellä kun ollaan nyt ja jatkossakin.

Bluebella kuulostaa samanlaiselle vanhemman lapsen kans elämäntilanne kun mulla tämän 1v 4kk vanhan kanssa. :happy:
Iso tyttö jo mutta silti vielä pieni..

Kas en mäkään pääse sit. En ees huomannu tollasta ehtoo. Oon ollu tääl edelliset raskaudet eri nimimerkillä. En tiedä miks se profiili ei enää toiminu... Plääh!

Jos haluat sen edellisen profiilin toimimaan niin voit varmasti laittaa viestiä ylläpitäjälle asiasta.

Sinne salaiselle puolelle ehtii kyllä sit lukemaan ja kirjoittelemaan mukaan. Mulle ainakin on nää foorumit olleet hyviä vertaistuki paikkoja. Samanlaisten asioiden äärellä kun ollaan nyt ja jatkossakin.

Niin samaa mieltä! :happy:

Takaisin