Maaliskuu :)

Kirpsu, kaikki sympatiat sinne! Jos tulee tunne että "kaikki kaatuu päälle", aattele vanhaa viisautta, että ihminen voi keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan. Mua auttaa aina tuo kun liikaa töitä ja vähän aikaa. Onnea muuttoon!
 
Mä oon tän viikon aikana tajunnut jotain tuosta vaunuun ulos laitosta ja sitä ennen imettämisestä. Edelleen huutaa kun puen mutta nyt oon jutellut rauhoittavasti ja nukahtaa vaunuun jo pihassa. :) nukkuu sitten 1-2h. Pitäis varmaan tehdä jotain muuta kuin istua netissä tuo aika.
 
Kasvoko teillä raskausaikana kengän koko? Pitäskö sen olla palautunu jo normaaliks vai voiko alkaa ostella kesäks isompia kenkiä? :-D Ärsyttää ku ennen raskautta oli 39-40 ja nyt menee "siro" 41, joissain kengissä 40.. Kalliiks tulee jos joutuu melkein koko kenkävaraston uusimaan. :-/
 
Poika nukahtaa yleensä 12.30 ja nukkuu 1,5h. Nyt meni nukkumaan aiemmin ja näemmä haluaa silti nukkua kahteen. Yöllä hän sitten tietysti taas valvoo Niinkuin viimeisenä kolmena yönä on tehnyt. Taitaa olla aika käydä herättelemässä ettei unet veny ylipitkiksi.
 
Yleensä hyvät päiväunet enteilee myös hyviä yöunia! :) Ei toki silloin, jos nukkuu koko päivän, eikä unta riitä enää yöksi... Meillä typy ottaa tyypillisesti muutamat lyhyet torkut päivällä, kun joku häiriötekijä (isoveli) ei anna kunnolla nukkua. Yötkin olleet levottomia...
 
Joskus kuitenkin kannattaa antaa lasten nukkua kunnon päikkärit ja rentoutua itse kanssa :wink
oli se rentoutuminen sitten siivousta, ruuan laittoa valmiiksi, lepoa, lukemista jne. Mikä vaan auttaa jaksamaan vauva arjessa:)
 
Kasvoko teillä raskausaikana kengän koko? Pitäskö sen olla palautunu jo normaaliks vai voiko alkaa ostella kesäks isompia kenkiä? :-D Ärsyttää ku ennen raskautta oli 39-40 ja nyt menee "siro" 41, joissain kengissä 40.. Kalliiks tulee jos joutuu melkein koko kenkävaraston uusimaan. :-/
Jep. Ennen siro 41, nyt varmaan kanootti. Ihan hieman ottaa päähän.
 
Esikon jälkeen mulla kasvoi kans pikkusen jalka eikä tainnut palautua. Nyt tajusin että ainakin vasen jalka on taas vähän isontunut koska turvakärkisaappaat tekee pottuvarpaan kipeäksi. Avokkaat ja muut kengät kuitenkaan ei purista. Hirveetä jos sitten kaikki kalliimmat urheilukengät ei mahdukkaan! En voi edes kokeilla vielä kaikkia kun pohje on vielä liika läski!
 
Isäntä läks pojan kans miesten hommille, kattomaan että tiet ja ojat on niinkuin pitääkin ja sitten menevät tekemään ensiviikonloppua varten polttari järjestelyjä. Tyttö nukkumassa ja mulla omaa aikaa:Heartred
Sitten eikun omiin hommiin käsiksi:)
 
Takaisin
Top