Maaliskuisten mietinnät

Oi ku kiva! Millä ikäerolla sul on? Mun tytöt on 2010 ja 2013 syntyneit ja poika täytti tosiaa just 2v.
Mulla on lapset syntyneet 2017, 2018 ja 2020. Jos kaikki menee hyvin, niin nuorimmille tulee ikäeroa 2v ja se on suurin ikäero, mikä meidän lapsilla on.
 
Meillä ennestään 4 poikaa. En pidä kiirettä neuvolan suhteen. Alku höpinät on niin tuttuja. Toki ennen 12vko ultraa pitää käydä että saa lähetteen verikokeisiin joita tarvitaan sitte taas siellä ultrassa. Soittelen parin vko päästä. Mulla on 2008 epämääränen keskenmeno vko 10 jota ei tutkittu enempää, niin mä en oikein oo uskaltanu riemuita kaiken olevan todellista ennen ekaa ultraa. Toki olen käyny varhais ultrassakin siellä 8viikolla kun ollu se pelko et sykkiikö sydän ja onko alkio oikeassa paikassa. Sit on saanu hengähtää helpotuksesta :Heartpink
 
Hellou, ehkä minäkin uskaltaudun nyt tänne kirjoittelemaan kun viime viikolla plussasin vuodosta huolimatta, mutta vuoto on nyt pysytellyt pois.

Melko oireetonta on kyllä edelleen ollut vatsan nippailuja ja nivuskipuja lukuunottamatta, mutta eipä tässä vaiheessa tietty tarvitse oireita vielä ollakaan (enkä pistäisi pahaksi vaikka pahoinvointikin pysyisi pois :grin).

Ennestään täältä löytyy vuonna 2017 ja 2019 syntyneet lapsoset ja tämä olis meidän kolmas ja viimeinen (ainakin jos mieheltä kysytään :hilarious:)
 
Täällä odoteltas toista. Varasin parin viikon päähän varhaisultran ja sen jälkeen vasta soittelen neuvolaan, jos aihetta vielä on. Reilu vuosi sitten oli tuulimuna, joten hieman jännittää mitä näkyy tällä kertaa.
 
Mua on nyt alkanut ahdistaa koko raskaus. Näen vain päässäni miten vaikeaa elämästä tulee lapsen kanssa ja kun näin vanhan mummelin kaupassa, mietin vaan että mulla on lapsi tai sen lapset huolena vielä tuossakin iässä. Nyt vaan mietin et mitä hittoa mä oon mennyt tekemään :nailbiting:
 
Mua on nyt alkanut ahdistaa koko raskaus. Näen vain päässäni miten vaikeaa elämästä tulee lapsen kanssa ja kun näin vanhan mummelin kaupassa, mietin vaan että mulla on lapsi tai sen lapset huolena vielä tuossakin iässä. Nyt vaan mietin et mitä hittoa mä oon mennyt tekemään :nailbiting:



Tiedätkö, tänään tän meidän varhaisteinin knas tahiessa tuli just sama olo. Mihi sitä päänsä taas pistikään.:banghead::blackeye:Kun ei opi kerrasta, kahesta eikä kolmestakaa. Masokisti ehkä, mut jostaki syystä epäilen et ei tää tähänkää vielä jää, mikäli multa kysytään. Aina haaveillut et olis suurperhe, paljon lapsia ja paljon ääntä ympärillä, mut voisko ton teiniks siirtymisvaiheen skipata?? Hakkaan päätäni seinään samoista asioista joka ikine päivä esikoisen kans. Tekee mieli lähettää se kiinaan! Ehkä se tästä helpottaa, kun uskalletaan lapsilleki kertoa vauvasta..
 
Moi! Onpa täällä jo kivasti höpinää! Monellako teistä on ennestään enemmän lapsia? Entäpä onko keskososta kokemusta? Mulla edellinen oli pikkukeskonen ja päätti syntyä 29+1. Kaikki meni hienostija poika täytti juuri 2v. Nyt hieman jännittää, etmiten paljon tiheämmät seurannat yms.tulee olemaan tän neljännen kans. Neukkuun soittelin ja eka aika on 26.7 :))


Meillä ennestään viisi lasta, 2008, 2010, 2011, 2014 ja 2020 eka syntyi 36+4 ja laskettiin keskoseksi, vaikka oli normaalikokoinen ja terhakka vauva. ☺️
 
Moi!
Meillä uusperhe, mentiin miehen kans naimisiin vuosi sitten. Yksi keskenmeno helmikuussa, eikä oikein ole uskallettu edes toivoa tällä iällä onnistumista. Nyt testiin tuli kuitenkin vahvat viivat ja jännätään, saadaanko tämä syliin asti.. Kotona neljä tomera tyttöä mun edellisestä liitosta: 2010, 2011, 2015, 2016, sekä miehellä edellisestä liitosta tytöt 2014 ja 2017, jotka vierailee parin viikon välein. Hulinaa siis riittää! Onnea matkaan kaikille, ensimmäiset kuukaudet on yhtä jännittämistä :banghead:
 
Mua on nyt alkanut ahdistaa koko raskaus. Näen vain päässäni miten vaikeaa elämästä tulee lapsen kanssa ja kun näin vanhan mummelin kaupassa, mietin vaan että mulla on lapsi tai sen lapset huolena vielä tuossakin iässä. Nyt vaan mietin et mitä hittoa mä oon mennyt tekemään :nailbiting:

Kuuluu asiaan.. Tämä kyllä helpottaa aikanaan!
 
Täältä kanssa hyvin varovaisesti mukaan. Helmikuisissa kävin pyörähtää, mutta oli ilmeisesti kemiallinen. Nyt näyttää että osui heti seuraavasta kierrosta. Toivottavasti tämä pysyy mukana :smiley-angelic001
Meillä toinen lapsi. Esikoinen vajaa 2v poika
 
Huh mikä helle täällä on! Oon viettänyt lähes koko päivän sisällä ilmalämpöpumpun alla, kun kuumassa ulkoilmassa alkaa heti ahdistaa ja etoa :wtf:
 
Kauhea uupumus ja etova olo ollut koko viikon. Semmonen olo että mitä tuli tehtyä. Ja miksi piti taas raskautua kesällä viimeksi oli myös kovat helteet kun oli alkuraskaus 2018.
 
Hei, kirjoittelempa omiakin tuntoja tänne Meillä on uusperhe, minulla neljä lasta, joista vanhin jo tosin aikuinen ja lentämässä pesästä. Tyttöni ovat 2006,2013 ja 2015 syntyneet. Miehellä on 2013 syntyneet kaksoset ja 2015 nuorimmainen ja he viettävät luonamme joka toisen viikonlopun. Tämä tuleva rakkauden hedelmä on siis ensimmäinen yhteisemme. Olin jo vannonut ettei enää ikinä, mutta jotenkin vaan oikean ihmisen tullessa eteen asiat vuosien saatossa muuttuivat ja sydän vei voiton järjeltä Vauvamme on kovin toivottu ja meillä tärppäsikin heti ensi yrittämällä, vaikka ikääkin jo on. Minulla heräsi kuitenkin melko samantien plussaamisesta ahdistuksen ja pelon tunteita, mieli on herkkä ja haavoittuvainen eikä asiaa helpota lähes 24/7 pahoinvointi. Kauan odotettu kesäloma on mennyt oloa kestäessä ja kaikki lomasuunnitelmat menivät uusiksi kun mitään ei oikein pysty tehdä. Stressiä lisää vielä 5vkon päässä häämöttävät häät. Tiedän että tunteet tästä hellittävät kun olokin helpottuu, mutta juuri nyt on hankalaa. Yritän olla läsnä kaikenlaisille tuntemuksille ja hyväksyä ne, onneksi mieskin jaksaa tukea ihanasti. Tämäkin on normaalia, toivottavasti tämä antaa rohkaisua myös muille, joille tuntemukset eivät ole olleet pelkkää onnea ja auvoa
 
Mulla on jotenkin alkanut stressaamaan, että kehittyykö tuolla mahassa enää mitään =/ Jotenkin on niin oireetonta, että tuntuu pahaenteiseltä. Toisaalta mitään ei ole tullut poiskaan, että sinällään toki hyvä.
 
täälläkin stressi tullut mukaan. toukokuussa oli varhainen km/kemiallinen, viime viikolla näin muutamia unia että tässä raskaudessa alkoi kaamea vuoto :sad001 myös väsymys ja mahdollinen pahoinvointi ahdistaa kun on tuo menevä 1vuotias. tuleva ikäero jännittää, 1v 7kk vaikka itse haluttiin aika pienellä ikäerolla
 
täällä eka plussatesti tehty tänään ja jännittää kans, koska talvella oli kemiallinen. mut ei se auta ku mennä päivä kerrallaan. mä meinasin kyllä varata neuvolan hetimiten, koska täällä on ruuhkaista ja haluan samalle kuin olen käynyt aiemminkin. meillä siis 3,5v esikoinen.
 
Takaisin
Top