Maaliskuiset untuvikot

Mulla alkaa huomenna 9viikko, ja väsymys helpottanut, ei tarvi päikkäreitä ottaa.
Ķävin kirppiksellä, ja löyty matkaan sähkörinta pumppu avent ja pikkuruisia vaatteita talveksi,on semmoinen olo et poika tulis.niin poikien vaatteita lähti. Aikaistahan tää on mut ne tuli mun eteen. Jos tää nyt jostai syystä jäis kesken niin voin aina laittaa eteenpäin kavereille.
Autoasiaa mekin pohdimme mihin sitten mahdumme.uutta autoa ei pystytä ostaa. En tiiä ehkä se tuĺee eteen kun on tarve.

Mulla väsymys jatkuu edelleen.. Mut huono olo helpottanu, luojalle kiitos! Tänään tuli "kauan odotettu" doppler ja kyllä syke löyty vaik viikkoja vasta 10 tai 9+2 :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Meille kaveri lainas oman dopplerin. Ja pohdinkin et mistä asti sydänääniä pystyy jo kuuleen? Tänään siis vasta 8+0 et ei vissiin ihan vielä mut kauheesti tekis kultsin kanssa mieli kokeilla!! :rolleyes:

Liljuska jos hyvä dopleri niin hyvinki saattaa kuulua jo 9+ :) Mulla tänään 6+5 ja istukan viuhkina kuulu vaikkei mitään sykettä vielä voikaan kuulua.Ja ainahan sitä kokeilla voi,ei siitä haittaa ole :wink

Täällä menossa 10+1 ja kuvottava olo on onneksi helpottanut, mutta väsymys lisääntynyt. Eilen nukahdin sohvalle seiskan aikaan. Seurallisuus huipussaan kun tulee töistä kotiin ja ottaa siinä parin tunnin päikkärit, vähän iltapalaa ja yöunille :)

Onneksi vanhat housut mahtuu vielä jalkaan! Tosin työpäivän jälkeen olo on niin turvonnut, että ihaninta vetästä lökärit jalkaan ettei kiristä ja purista mistään :)

Ja mun mieliteot on kaikonnut?!?!? Ei meinaa ruoka maistua ollenkaan. Kaupassa on kauhee ongelma kun hajut tekee pahaa eikä huvittais ostaa yhtään mitään. Ehkäpä tämäkin on ohimenevää. Onneksi ei sentään mikään ruoka kuvota!

Joku kyseli minkä ikäsenä täällä heilutaan. No 30 ois lasissa ja esikoinen tulossa :)

Mulla on himona nyt riisipuuro ja mansikkahillo. Oisin voinu syödä koko kattilallisen ja syönkin myöhemmin loput :grin

Jaa ikää,kohta 34 ja esikoista odotellaan :)

Muokattu viimeksi:
Mä en erityisemmin himoa mitää, paitti sitä raakaa punasta lihaa mut sitä ei passaa syyä :D
Oiski joku terveellinen himo mitä vois syyä :P
Mut ku ei oikein tee mieli syyä mitää...
Mut lääkäri painotti kyl tänää et tässä vaiheessa sillä ruoalla ei niin väliä ole, kuhan muistaa juoda paljon kun on tällaset helteet :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mulla tekis mieli maistella koirille tarkotettuja savustettuja luita! :O kun ne on niin rasvasia ja muka herkullisen näkösiä o.O millonkohan mies yllättää mut imeksimästä jotain possunkorvaa.. :D

Joo ja kohta 23 täällä ikää, ensimmäistä odotetaan :)

Viime raskaudessa himoitsin takasta hiiliä, sain silti himot hillittyä :D
Täällä odotellaan kolmatta ja ikää 23v :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Piti kokeilla doppleria mutta eihän sille löytyny aamulla aikaa ennen kun lähdin iltatöihin... ja huomennakaan ei taida olla kun tarvi viedä puoliso lekuriin. Sormet ristissä että pienellä operaatiolla selviäis mut tuskin. Polvi ihan sökönä, ei pysty edes suoristamaan, saati kävellä kunnolla. Kaikki askareet menee sitä kautta hankaliks... :( toivottavasti leikkauksesta päättävä lääkäri osais heti huomenna sanoo (ortopedille siis menossa) niin ei tarttis enempää fundeerata seuraavia askeleita... se siis voi lähettää vielä magneetin kautta tai laittaa suoraan tähystykseen, kumpikin huono. Pahinta pelkään että jos tää jatkaa venymistään niin muru ois viä saikulla (eikä todellakaan ajokuntoinen vielä) kun mä pääsen mammalomalle helmikuussa (viimeistään).

ja juu, on kauheen epäselvä teksti mut toivon että joku ees sais selvää, ressi rupee oleen korkeella kun toinen ei todellakaan ole työkuntoinen ja minä ainoana leiväntuojana talossa...

No huh hu! Tuli avauduttua kun olin viä töissä ja kuten huomaa, mua ainakin väsyttää ja suusta pääsee välillä mitä sattuu. Kannattaa jättää omaan arvoonsa, en jaksa ees poistaa. Stressiä on ja se on tietoista. Ja kyllä tää tästä vielä hyväks muuttuu! :) ♡

Sitä vartenhan nää ryhmät on,saa avautua :) Itellä olis pää hajonnu moneen kertaan ilman sitä vertaistukee mitä tältä foorumilta saanu,niin kuumeillessa,keskenmenojen jälkeen kuin myös raskaana :Heartred

Kiitos Satsa ymmärryksestä! :) kohta lähtö viemään miestä ortopedille ja nyt kuitenkin rento fiilis. Tilanne vaatii siis leikkausta mutta en jaksais hirveesti enää odottaa leikkausta jotta ukko pääsee rauhassa parantelemaan polveansa ennen kun minä rupeen kunnolla tarvimaan apuja. Ja kun leikkaukseen taitaa olla vissiin ainakin kuukauden jono (?)... magneettikivaus vaan pidentäis odottamista mutta kirurgi ainakin tietäis mitä lähetään leikkeleen. Niin ja asiaahan ei yhtään helpota et tää menee kaikki pienen kylän kunnallisen tk:n kautta, nyt on sentään jo päästy yksityislääkärille ;) joka kerta askel eteenpäin, tuntuu vaan et askeleet vois välillä olla isompia tai nopeampi;)

Toivottavasti asiat etenee vauhdilla :thumleft Tiedän kyllä itekin pienessä kylässä asuvana mitä tuskaa on hoitaa asioita tk:n kautta..Silläpä ollaan päädytty yksityiseen tässä lapsettomuus asiassakin.Kunnallisella ei oltais vieläkään hoidoissa :rolleyes:

Joo, mielellään meniskin yksityiselle jos lompakko sallis. Onneks te ootte voinu lapsettomuushoidoissa käydä! :)

Ortopedi oli onneks kaikin puolin mukava ja nyt ois vuorossa mgt-kuva jahka kunnan lääkärit saa allekirjoitettua laput..

Nyt töihin vaikka kroppa huutaa päikkäreitä...:sleep011

Tsemppiä Liljuska! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin leikkauksen kanssa.

Terkkuja myös Helmin pienelle epulle!

Täällä on ollut pitkästä aikaa pahoinvointipäivä. Olin ensimmäiset päivät töissä ke-pe. Olin eilen illalla tosi väsynyt ja menin ennen kymmentä nukkumaan. Luulen, että varsinkin aamupäivällä vaivannut ällötys johtui työväsymyksestä. Jospa tämä tästä, kun pääsee taas töiden rytmiin kiinni ja saa vedettyä ekat täydet viikot läpi. Onneksi töissä on kuitenkin jaksanut ihan hyvin, ja iltaisin vielä liikkuakin.

Huomenna alkaa jo 12. raskausviikko. Ohjelmassa on eka neuvolalääkäri ja np-ultra. Hui! Jännittää kovasti...

Takaisin