Maaliskuiset untuvikot

Hui mä en käsitä että mitten sydän voi lyödä muka viikolla 6! Eihän se nyt vielä ole mikään oikea vauva :) Mie en kyllä silti mene varhaisultraan vaikka miten olis kiva tietää että onko kaikki niinkuin pitää. Kyllä se sitten selviää :) Siis musta tuntuu, että mulla on kokoajan nälkä! Siis ihan semmonen oikee kova nälkä muka kokoajan. No en kyllä todellakaan ole sitte syöny kokoajan, mut heti ruuan jälkeenkin on semmone nälän tunne. Outoa. Kokoajan odotan, että maha alkaa oikein murisemaan ko on niin nälkä, mut ei.. mitään ääniä ei tule.. Vaan se tunne mahassa, että on nälkä :D

Täällä ihan sama tuntuu että ois nälkä koko ajan mutta en mäkään koko ajan syö :D ja ollu jo viikon semmonen olo et turvottaa koko ajan. :) mäkin ensin mietin sitä varhaisultraaa mutta ajattelin kans et kyllä se sitte selviää aikanaan :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Mullaki tulee ihan järkyttävä nälkä tosi usein. Ärsyttävää, tunnin päästä syömisestä on muka taas aivan kauhea nälkä:grin Noh, ei oo ainakaan huono olo ollut pahemmin vielä, eilen jäi kyllä aamupala puoliksi syömättä ku alko ällöttää.

Mun pitäs tehä huomenaamuna cb digi ja toivon että viikot olis noussu, jos se vieläki näyttää 1-2 nii mitä mä teen muutaku alan pelkäämään kemiallista tms? Huomenna olis viikkoja 5+1 nii sais näyttää jo sen 2-3..

Mä tein tänää cb ja tuli +3 ja laskelmien mukaan mulla ois tänää 5+1! Mulla meni kesken toukokuussa ja ei tullu menkkoja välissä! huolettaa hirvittävästi koska tää on mun neljäs raskaus ja 3 menny kesken, toivon hirveesti että tämä pysyisi mukana! tuskaillen oottelen 23.7 varhaisultraa!

Onnea uusille plussanneille! <3

Täällä myös yksi nälkäkurki, muka koko ajan nälkä vaikka olisi juuri syönyt. Mä niin nautin nyt kun pahoinvointi ei oo yltynyt vielä ainakaan mahottomaksi, vain kerran päivässä tarvinnut oksentaa :)

Täällä myös plussattu..öö..en ees tiedä montako tikkuu tullu ostettuu,ku oli niin haamuja ne ekat..mutta..khyllähän tuo vika sit jo näytti ihan selkeetä..pahin paniikki oli itellä,ku rupesin heti kelaa,et damn...pippaloita ollu muutamia,joissa ottanu tietty muutakin ku vettä..hohoh...no,mies yritti tietty lohduttaa,et ei kai sitä kukaan voi tietää onko raskaana niin pitkään ennenkö menkat on myöhässä...nooo...mä tietty tilasin heti varhaisultraan ajan...:rolleyes: Onko muutes muille käyny samaa..et ootte pippaloissa ollu ja ny sit tulikii plussa? :anyone

Ensimmäistä odottaessani kävi juuri niin, että olin pippaloissa juuri ennen kuin menkkojen piti alkaa, eikä ne sitten alkaneetkaan. Onneksi tuolla ei ollut mitään vaikutusta mihinkään, sillä esikoinen on täysin terve ja fiksu kuin mikä.

Mörri-Möykky: Hyvä niin ettei ollu mitään Onhan toi ku ite kelaa tottakai,et just joo..mut toivonmukaan ei olis mitään..mullakin osuu samoihin aikoihin ku sulla noi pippalot

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Joo kyllä mä oon tän koko kuukauden juonu sillon tällön yhden tai kaks. Juhannuksena yhden viinipullon (tosin pari lasillista siitä tarjosin muille). Mut en mä niitä murehdi... enemmän mietin niitä tulevia pippaloita :D

Jos et vielä tiijä olevasi raskaana, niin ei niillä juomisilla ole haittaa alkiolle. Pahin aika on se kun sikiölle kehittyy aivot sun muut.
Itse olen kaikkien kolmen aikaan ollut pe tai la iltana humpalla ja maanantakna plussannut. Nytkin juhannuksena kyllä aavistin jo että plussa tulee ja päätin silti ottaa muutamat, samoin otin saunaillassa siiderin vaikka tiesin jo raskaudesta.
Muissa maissa, joissa viini kuuluu ruokakulttuuriin, naiset juo ruuan yhteydessä läpi raskauden sen viinilasillisen joten tuskinpa siitä Suomessakaan sen suurempaa vahinkoa saa aikaan kuin muuallakaan ;)

Toki fiksuinta on pysyä nollalinjalla, mutta kun itse tiedän oman juomiseni jääväni yhteen jos illanvietossa haluan juoda, niin sallin sen itselleni näin alussa ja ihan lopussa.

Dawwe:Toi on muuten täysin totta..mitehän lekurit sit tosiaan viinilasillisiin suhtautuu siellä..varmaa normihommaa On se vaa jännä,kui kulttuurit voi olla nii erilaisii

SS-ARA, me ollaan kohtalon tovereita. Meillä neljä mennyt kesken ja nyt siis viides raskaus menossa. Hirmuisesti onnea matkaan ja tietysti kaikille muillekin <3 :)

Heippa! Pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen 3. IVF-hoidosta tuli uskomaton plussa! Kaikki meni hoidossa huonommin kuin aikaisemmin, ja vain yksi alkio hedelmöittyi. Sitkeä tyyppi kuitenkin tarttui mukaan, ja menossa on nyt rv 5+6. Ollaan molemmat miehen kanssa aika epäuskoisia koko raskaudesta, kun tätä ei enää uskallettu odottaa. Onneksi noita raskausoireita on jonkin verran, niin ylipäänsä tajuaa odottavansa. Tähän mennessä väsymys on ollut selkein oire kaikista.

Olen joutunut lapsettomuushoitojen vuoksi käymään kaikenlaisissa pippaloissa ja olemaan juomatta. Välillä olen ollut "lääkekuurilla", välillä kuskina ja välillä vaan juonut alkoholittomia juomia, eikä kukaan ole kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota. Lopulta ketään ei taida kiinnostaa, mitä tölkistä tai pullosta löytyy... :) Nytkin juhannus ja kaverin kolmikymppiset sujuivat ilman, että kukaan olisi kysellyt mitään holittomista siidereistä ja kaljoista.

Mukavaa alkuodotusta kaikille!

Rhyme! Jee..paljon onnee sitkeestä kaverista :) Meillä näyttäis siis olevan sama laskettu :) Saa nähä montako päivää tulee lopulta heittoo ultran jälkeen :)

Välillä tuntuu viiltävää kipua oikealla puolella enimmäkseen. Onko normaalia? Ja onko hyvä tehdä vatsalihaksia raskaana ollessa? Itsellä alkoi oikealle puolelle vähän koskea sen jälkeen. Välillä tuntuu kuin että menkat alkaa mutta aina väärä hälytys. Samalla keskenmeno kalvaa mielessä.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app

Tässä vaiheessa vatsalihasten treenaamiselle ei ole estettä. Sitten kun vatsa kasvaa, rupeavat lihakset siirtymään keskiviivasta sivummalle, eikä tällöin enää toki niitä pidä treenata. Myös synnytyksen jälkeen kannattaa odottaa lihasten palautumista paikoilleen, ettei käy niin, että ne jäävät liian sivulle.

Mutta tuollainen viiltävä kipu ei kyllä kuulu raskauteen. Liittyisiköhän nyt sitten vain tuohon treenaamiseesi ja lihaskramppiin tms. Jos treeni aiheuttaa kipua, niin kannattaa sitten lopettaa se, oli raskaus missä vaiheessa tahansa.

Mulla oli kaksi viikkoa jonkun verran kuukautiskipujen tyyppisiä kipuja ja kans tollasia vihlasuja oli muutamana päivänä. Viime viikolla tein kaks melko haaleaa plussatestiä Clearbluella ja nyt eilen varmistukseksi liuskatestin, joka olikin sitten nega. Eilisestä asti tullut nyt pientä rusehtavaa vuotoa. Vähän tuntuu, että tää oli sit ehkä tässä.. Täytyy nyt vielä odotella alkaako vuotamaan kunnolla. Jos haluaa verikokeesta varmistaa raskauden, niin täytyy varmaan mennä yksityiselle?

Mullakin oli vihlasuja jos nousi nopeesti ylös tms... Mut enää ei oikeestaan mitään. Rinnat on edelleen aika kipeät ja kyllä alavatsassa jotain tuntoa on, mutta ei varsinaista kipua. Joka kerta kun käy vessassa ni pelkää että nyt se vuoto alkaa.. Mutta ei vielä ainakaan..

Takaisin