Kävin eilen illalla ostamassa testin. Ja jännittyneenä menin nukkumaan kun päätin tehdä testin vasta aamulla. Huonosti nukutun yön jälkeen se aamu sieltä koitti ja pääsin tekemään testin. Ja aika selvä plussa sieltä tuli <3
Mun kierto oli viime kuussa 30pvä ja sitä edellisessä kuussa 37pvä. Ja tänään on tämän kierron 38. päivä. En osaa laittaa sitten tuohon laskettu aika-laskuriin mitään kiertopäiviä, mutta kai se LA olis siellä maaliskuun alussa.
Kerron vasta illalla lapsen isälle. En ole puhunut mitään epäilyksistäni, joten saattaa tulla aika yllätyksenä. Ollaan seurusteltu vasta vajaa 2kk. Suhteen aikana mulle on siis ehtinyt tulla yhdet menkat! Heti seuraavasta kierrosta raskaaksi. En koskaana ajatellut, että etenisin näin nopeasti ja eihän tämä nyt ihan tarkoituksella ole tehty. Mutta toisaalta meillä on ehkäisy ollut aika retuperällä, joten eipä tämä nyt mikään ihmekään ole. Suunnittelin tässä jo että syyskuun lopussa mun synttäreillä voidaan kertoa sitten vanhemmille jne. Nyt on vaan se ongelma, että olen menossa festareille ja häihin jne. Miten ihmeessä mä kieltäydyn alkoholista sillee kätevästi? :D
Ja en halua kertoa aikasemmin kenellekään, koska olen ollut raskaana vuonna 2005 17-vuotiaana ja silloin tietenkin kerroin kaikille. Viikon kesti sitä raskautta, koska olikin tuulimuna. Silloin tehtiin kaavinta, koska vuoto ei alkanut missään vaiheessa. Omalle äidilleni on käyny niin myös ennen minua, joten en voi sitä liikaa miettiä, että nyt kävisi samalla tavalla. Mutta on se mielessä silti. Nyt olen 25v (vm -88) ja olen parisuhteessa, mulla on vakituinen työpaikka ja omistusasunto. Puitteet on siis ehkä vähän paremmat kuin silloin 17-vuotiaana. Tosin ehkä pitää suorittaa joku yhteenmuutto tuon isukin kanssa :P No onneksi sekin on ollut jo puheena, samoin häät jne. Uskon, että isukki on yhtä onnellinen kuin minä :P
Ja eilen luin täältä jonkun blogia ja synnytyskertomusta. Kun paikat oli revenny ja mitä vielä. SIis synnytyspelko mulla on ihan hirveä. Kuitenkin haluan synnyttää alakautta, mutta se pelottaa ihan älyttömästi. Siis lähinnä se kipu.. Ja nyt varmaan plussasta asti mietin vain sitä hirveetä synnytystä!