Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi vauvat!! 
Toki, pureskeltava magnesium napaan saman tien, niin kyllä se lihas siitä rentoutuu. Voi myös ottaa ennakoivasti jos epäileekin että voisi olla pohkeet tai varpaat alttiina.Onko täällä jollain muulla tullut ihan järkyttäviä suonenvetoja?? Olen nyt muutaman kerran herännyt siihen kesken unien eikä meinaa millään helpottaa! :arghh: Ja jalassa tuntuu kumma tunne vielä monta tuntia suonenvedon jälkeenkin!![]()
Saikku senkun jatkuu flunssan vuoksi, sain myös antibiootit poskionteloihin :/ koitin välttää mutta kun ei mene enää nenäkannullakaan vesi läpi niin itsehoitokeinot melko vähissä

Ihanaa kun hän aina ilmoittelee itsestään.Mulla on nyt tullut suonenvetoja joka kerta kun olen ollut yötä vanhemmillani. Heillä melko kova vierassänky, meillä kotona taas pehmeä muotoutuva petari. Patjan kovuudella on pakko olla jotain tekemistä noiden yöllisten suonenvetojeni kanssa, sillä kotona ei ole koskaan ongelmia. Ja toi jälkitunne tuli mullekin, kesti monta tuntia.Onko täällä jollain muulla tullut ihan järkyttäviä suonenvetoja?? Olen nyt muutaman kerran herännyt siihen kesken unien eikä meinaa millään helpottaa! :arghh: Ja jalassa tuntuu kumma tunne vielä monta tuntia suonenvedon jälkeenkin!![]()