Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kerroin pomolle jo tammikuussa, kun meillä saa käyttää työaikaa raskaudenaikaisiin lääkärikäynteihin. Projektipäällikölle kerroin viime kuussa kun se kyseli mun kesäloma-aikeista, mutta muut ei tiedä vielä mitään. Eikä oo tajunnut, vaikka tänään jo 21+0. :D Ehkä mä kohta tuun kaapista, tää piilottelukin on jo vähän haastavaa, kun pitää tarkkaan valita mitä pukee päälle jne. :PMä en myös ole kertonu pomolle vielä ja viikkoja nyt 18+6. Suurin osa työkavereista kyllä tietää jo. Naurattaa kyl miten eivät oo huomannu :D Tekis mieli kertoa pomolle vasta myöhemmin. Viimeistään pakko kertoa vasta huhtikuun lopulla ja tullaan sopivasti 3 vkon matkalta sillon mut en usko että pysyy salassa pääsiäiseen asti. Eli täs joku pvä kerron, oon niin skeptinen suhtautumiseen nii liityin Pam.iin varmuudeks jo![]()
Muille työkavereille en oo vieläkään kertonut. En oikein tiiä miten kertois. Ei huvittais kertoa ollenkaan, kun ne on lähes kaikki miehiä. :D