Maaliskuiset mutinat

Mulla sama, että nyt pakkolevossa kipeistä suppareista. Niiden kanssa ei kyl kannata leikkiä eli lepoa vaan sisaret!

Mä en myös ole kertonu pomolle vielä ja viikkoja nyt 18+6. Suurin osa työkavereista kyllä tietää jo. Naurattaa kyl miten eivät oo huomannu :D Tekis mieli kertoa pomolle vasta myöhemmin. Viimeistään pakko kertoa vasta huhtikuun lopulla ja tullaan sopivasti 3 vkon matkalta sillon mut en usko että pysyy salassa pääsiäiseen asti. Eli täs joku pvä kerron, oon niin skeptinen suhtautumiseen nii liityin Pam.iin varmuudeks jo :woot:
Mä kerroin pomolle jo tammikuussa, kun meillä saa käyttää työaikaa raskaudenaikaisiin lääkärikäynteihin. Projektipäällikölle kerroin viime kuussa kun se kyseli mun kesäloma-aikeista, mutta muut ei tiedä vielä mitään. Eikä oo tajunnut, vaikka tänään jo 21+0. :D Ehkä mä kohta tuun kaapista, tää piilottelukin on jo vähän haastavaa, kun pitää tarkkaan valita mitä pukee päälle jne. :P

Määrä oon saikulla migreenin takia ja todella huono omatunto siitä..
Huomenna töihin..

Olis kiva tehdä miehen kanssa jotakin kivaa pääsiäisenä, mitä sitä keksis?

Mä olen suunnitellut pääsiäiseksi kivaa tekemistä mulle ja miehelle, Remonttia pitäis jatkaa :D Pystyis sitten jossain vaiheessa laittaa talon myyntiin. Pitäis vaan saada mies vielä innostumaan! Lapset vois viedä hoitoon niin sais rauhassa tehdä :)

Eka hankinta vauvan tuloa varten on tehty, meinaa kuivausrumpu on tulossa ja samalla uus pesukone. On sen verran pienet tilat pyykin kuivatukseen, että pakko hankkia ei muuten selvitä tulevalla pyykin määrällä.

Muille työkavereille en oo vieläkään kertonut. En oikein tiiä miten kertois. Ei huvittais kertoa ollenkaan, kun ne on lähes kaikki miehiä. :D

Meillä on vastuualueella suurin osa sellasia vanhempia äijiä. Kun kerroin vastuualuepalaverissa vauvauutiset, oli reaktiona jäätävä hiljaisuus. Ihana esimieneni (nainen) yritti siellä vähän hehkuttaa mun iloista uutista, ja lopulta joku mieskin mumisi jotkut epämääräiset onnittelut. Mutta olipa vaivaannuttava tilanne! Ihan symppiksiä noi meidän äijät on, mutta ei ne oikein mitään sosiaalisia taitoja omaa. :)

Mä kerroin pomolle sillai et menin sen koppiin ja sanoin että mulla on hyviä ja huonoja uutisia. Sanoin että alotan huonoista että se o kuule niin että mä lähen menee täältä! Se jäi iha suu auki ja oli et mitä ihmettä :D Sitte sanoin et hyvät uutiset on että tuun kyllä sitte takasin :D Sitte se jo hiffaski mistä oli kyse!! :D

Mä sanoin pomolle että mulla mun mielestä hyviä uutisia mutta sun mielestä välttämättä ei, olen raskaana! Siihen se vaan totes et kiva homma :-)

Me ajateltiin lähteä miehen kaa Tukholmaan pääsiäisenä. Voi olla kyl, että muutetaan ajankohtaa. Känniääliöt ei innosta, ja viikkolähdöillä niitä ois vähemmän.

Me oltiin miehen kaa viime kuussa vkonloppuristeilyllä Tukholmassa ja aika hyvin sai vältettyä pahimmat känniääliöt. Tuli mentyä ajoissa nukkumaan nii eipä niihin törmänny :D Vkonloppuisin on viel yleensä kalliimmat risteilyt nii seki rajottaa vähän.

Onkohan aivan normaalia, että mulla tulee aina jonku ruokailun jälkeen tosi huono olo. Aamupalan kun söin niin kohta sen jälkeen tuli huono olo. Jotain raikasta tekis sillon vaan mieli ja juon sit paljon vettä niin vähän helpottaa...nyt puoliväli menossa. Onko muilla ollu mitään tommosta? :D

Musta tuntuu, että kaikki raskaudessa on ns normaalia. Mulla myös tulee pahaolo syömisen jälkeen, mulle tulee myös pahaolo jos en syö tarpeeksi. Nyt oksettaa koska kämpässä haisee juusto, eilen juuston syöminen vei oksetuksen pois.
Jos syön liian raskasta ruokaa niin alkaa oksettaa, toisaalta sitten välillä salaatti ja hedelmät tuo huonon olon. Ota tästä sitten selvää :grumpy:

Mulla kun pahoinvointi on jatkunut vieläkin niin toi on ihan normaalia,että tulee huono olo syömisen jälkeen... riippumatta siitä mitä syö ja miten paljon. Huonon olon laatu vaan muuttuu riippuen syömisistä. Odotan mielenkiinnolla millaista on kun ei ole pahoinvointia.

Okei hyvä, joo mulla kans ei vaikuta syökö salaattia vai normi kotiruokaa tms. Kovin rasvaset ruuat ei onneksi mee ees alas :D tää on kyllä tosi tympiä!

Mulla lähinnä ruuansulatus ei tunnu pelaavan. Oon lihan jättänyt kokonaan pois jo ajat sit ja nyt oon ruvennut pohtiin vegaanista ruokavaliota. Kokeilin eilen, ja yöllä ei närästäny eikä illalla ollu huono olo niin kun yleensä. En kyllä helvetti tiiä, kuka mulle maksaa täyspainoisen vegaanisen ruokavalion. Yliopistokoulutettuna terveystieteilijänä toki tiedän, miten sellainen rakennetaan.

Mulla kanssa ollut nyt useampana aamuna pahoinvointia..ei ala heti herättyään vaan vasta kun oon syönyt ja olen jo lenkillä koiran kanssa.Tiedä sitten mistä johtuu.Neuvolaki vasta parin vkon päästä.Turhan harvoin niitä käyntejä tälleen kun ekaa odottaa..

Lily, soittele vaan rohkeesti neuvolaan. Mäkin soittelen millon mistäkin syystä, ainakin täällä ottavat vastaan tarvittaessa :)

Mul on kans aina aamupalan jälkeen huono olo, mutta se menee sit n. tunnissa ohi se pahin tai viimestään ku töissä ensimmäisellä kahvitauolla syö hedelmän.
Musta tuntuu et kaikki hiilihydraattipitoiset ruuat pahentaa sitä oloa.

Mulla saattaa tulla pahaolo myös syönnin jälkeen ja välillä jo kesken syömisen niin että tuntuu ettei mee enää alas. Annoskokoja pitäis varmaan pienentää ja syödä vähän tiheämpään, tuntuu, että se sopis nyt paremmin. Onkohan nuo huonot olot nyt sitten jotain verensokerin heilahteluita tai vääränlaista ruokaa :D ota näistä selvää!

Mulla on pahoinvoinnit aikalailla jääneet pois mutta tilalle on tullu järkyttävä närästys mihin ei tunnu auttavan mikään :grumpy:

Mul on tällä viikolla pompannu toi maha ihan mahdottoman kokoiseksi ja samalla on alkanu lähes päivittäinen närästys!! Onneks Rennie auttaa ja yötä vasten otan Omeprazolia.

Takaisin