Luettelo kesäkuulaisista

Tervehdys kaikille!

Vihdoin pääsin itsekin osallistumaan, vaikkakin keskusteluja olen seurannut ilolla jo pitkään (G-mail-osoitettani ei vain koskaan hyväksytty kirjautumiseen, joten liityin uudella osoitteella).

Olen Liedossa asuva 30-vuotias ja odotan mieheni kanssa esikoista, LA 3.6.2013. Synnytyksestä toivon suoriutuvani Salossa.
 
Moi! Lukijana täällä hiippaillut ja nyt voisin itseni lisätä mukaan. 23 vuotias ja esikoista miehen kanssa odotellaan, LA 11.6.2013, synnytys Keski-Suomen keskussairaalassa :--)
 
Moikka! Tänne tulossa ensimmäinen nyytti 19-vuotiaalle mammalle. Laskettu aika olisi 13.6 ja Hyvinkäällä synnnytellään :)
 
Heippa!

Mut sais myös lisätä listaan. :) Toista odotetaan, LA 10.6. ja synnytyspaikka on VKS.
Ja ikää on 29 vuotta.
 
Hei,

Liitynpä minäkin tässä vihdoin mukaan. Odotan toista tytärtä, LA 26.6. ja synnytyspaikka on OYS.

Olen Oulusta ja 34 vuotias.
 
Moikka!
Liityin kanssa tänään. Olen 19 ja odottelen ensimmäistä, laskettu aika 10.6. Asun Tampereella ja täällä olisi tarkoitus myös synnyttää TAYS:issa. :)
 
Täällä kanssa esikoista odotellaan, laskettu aika 2.6 ja kätilöopistolle mennään :) niin ja ikää on 24.
 
Vois lisäillä listaan miutki..

26.6 laskettu aika, ikää löytyy 21 ja vähä enne laskettua tulis yks vuos lisää... Esikoista odotellaan.. Synnärinä Kajaanin keskussairaala..
 
mutkin voi lisätä :) eli laskettuaika olis 23.6 ja ikää mulla on 22. Lapsi on 1. ja synnäri Tampereen Yliopistollinen sairaala
 
Uusi kesäkuun vauvaa odottava ilmoittautuu mukaan :) Olen vasta Helsinkiin muuttanut 34 vuotias yhden pojan (-98) äiti. Uutta vaavia odotetaan syntyväksi 12.6.13 ja synnytyspaikka on Naistenklinikka tai Kätilöopisto. Laitan Fb-ryhmän ylläpitäjällekin toivetta päästä mukaan myös sinne missä keskustelu viriää vilkkaana :)
 
Jos miekin uskaltautuisin ilmoittautua mukaan, eli olen 32-vuotias ensimmäistä lasta odottava. Laskettu aika on 14.6. ja synnytyssairaala on Etelä-Karjalan keskussairaala.
 
Tääl ois yks ensimmäist lasta odottava! 21-vuotias, ja LA ois 14.6, ja KOKS:ssa pitäs synnyttää.. :)
 
Hei!

Ajattelin vihdoin ja viimein ilmoittautua mukaan listalle. Olen 31-vuotias ja odotan esikoista, jonka LA on 15.6.2013. Asutaan Etelä-Pohjanmaalla. Synnyttää pitäisi Seinäjoen keskussairaalassa. :)
 

Hei! Tulisin myös näin jälkijunassa mukaan, eli 28 vuotias ensiodottaja Helsingistä ja laskettu aika 31.5.2013 Kätilöopistolla.

 
Moikka,vieläkö pääsee mukaan :)

Olen 24v, odotan ensimmäistä, asun Nurmijärvellä ja synnäri on Hyvinkää. Laskettu aika 9.6 :)
 
Takaisin
Top