Loppuraskaus olot ja tilat!

Ku vaan pääsis synnyttää!
Pelkään vaan taas yliaikaista vauvaa koska ensimmäinenkin meni yli :shifty: mun pää ei ehkä kestä jos joudun olemaan yliajalle taas ja pahimmassa tapauksessa käynnistykseen:mad:

Ja mulle tuli aivan hermeettinen ja kivulias pukama!:arghh: Kunpa saisin sen vielä rauhoittumaan ennen synnytystä....

Näyttääkseen tulossa taas sellanen yö ku jalat särkee ja väsyttää mut uni ei tuu.. Supistuksetki kävi kylässä mut tekivät vaan pikavisiitin... :mad:

Täällä juostu vessassa jo sata kertaa ja supisti ja loppu. Yllätyyys. :sad001
Tää on kyllä pisintä aikaa ihmisen elämässä. Ei Huhhuh:mad:

Taas uuteen päivään masun kanssa ja vähillä unilla.
Eilen tuli harkkasupistuksia pitkin päivää, mutta illalla loppuivat tyystin. Myös kaikki muut sukkapuikot yms loppuivat..
Hermot on kireällä. Ärsyttää, kun kaikki kysyy ja hokee samaa asiaa.. no, en todellakaan tiedä, miksei tää jo synny. Minä se tässä olen näiden vaivojen kanssa, muiden ei tarvi kuin odottaa uutisia.
Minäkin olen sitä mieltä, että vaikka synnytys kipuineen ja voimanponnistuksineen vähän pelottaa, niin tyytyväinen olisin, kun niihin hommiin pääsisin.

Kohta neuvolaan.. ei huvittaisi mennä.. luulin ja toivoin, ettei enää tarttis äitiysneuvolan puolelle mennä..

Mulla taas ihmeen hyvin nukuttu yö takana... vaikka illalla oli harkka supistuksia paljon ja vauvakin pyöri ympyrää niin että meinas vatsanahka revetä ja alapäähän paino mutta kun pääsi nukkumaan kaikki loppu.... joo on se kysely kyl ärsyttävää... " no onko mitää tuntemuksia", " eix sun pitäis olla jo synnärillä"," miten voit nyt..." huoh... :shifty:

Mulla inha yö kans takana... Pissalla jälleen 6 kertaa ainakin ja ne tunnit mitä nukuin ni tosi katkonaista unta. Aina ku heräsin ni luulin et oli menny kauemmin, mut ku kellosta katoin ni max 45min. Ja joka kerta herätessä piti käyttää vähintään 20min yskimiseen ennenku nukahti uudestaan ku meinas räkä tappaa mut. Ei uskaltanut yskän pelossa ees kylkeä kääntää turhaan vaik oli lonkka ja kylki ja persaus puutunu.

Toi lonkan puuttuminen on muuten kauheeta kun kyljellään nukkuu:sour:
Täällä taas supistusten täyteinen päivä takana, mutta mitään ei tapahdu. Alkaa pikkuhiljaa kyllä ärsyttää. Perjantaina taas neuvolaan toteamaan ettei mitään muutosta ole tapahtunut. Jippii:shifty:

Onpas täällä ollut hiljaista, jengi on jo lähtenyt useamman voimin synnyttämään! :)
Ei hätää, Mä valvon ja valmistaudun taas huonoon yöhön! jippii! Yritä tässä sitten hakea jotain positiivista joka päivä. :sad001

Täälläkin vielä valvotaan eikä lähdön merkkejä ole. Koko päivän supisteli kyllä lupaavasti n. 15min välein, mutta totutusti lopahti sitten lopulta ennenkuin alkoi kipeytymään. Nyt vaan kauheita kipuja lantiolla ja nivusissa, ihan kuin sähköiskuja, kaiketi jonkin sortin liitoskipuja. Sukkapuikkojakin tökkii kohdunsuulle.

Tuttua tuo, että vähän vaikea etsiä positiivista päivittäin... Ei oikein enää kiinnosta.

Ei oo synnärille lähtö ollut vieläkään ajankohtaista. Käyn lukemassa muiden kirjoituksia ja vaan toivon että olis itselläkin kerrottavaa. Mut ei... Valitettavasti oireetonta.

Kyllä odottavan aika on pitkä...
ja tässä vaiheessa jo kiukuttava, inhottava ja kivulias. Oon itse ainakin jo henkisesti tosi väsynyt tähän oloon. Jännä miten paljon sitä synnytystä pelkäs, ja nyt ei enää yhtään. Aivan sama missä asennossa ja miten tulee ulos kun tulis vaan:sad001

Huomenta taas.
Eilen illalla kuuden aikoihin oli tosi tukala olo. Kauhea paine alapäässä, kävely ja oleminenkin miten päin vain oli vaikeaa. Supistelikin pitkiä napakoita supistuksia. Uskoin, että tästä se ehkä nyt alkaa. Sitä kesti pari tuntia.. ja sitten se meni ohi! Ajattelin, että yöllä alkaa uudelleen.. Mutta alkoiko? Ei :banghead:

No, täytyy sanoa, että mieliala on silti ihan ok. Nukuin hyvin pitkästä aikaa ja jotenkin pystyn ajatella positiivisemmin. Kokoajan synnytys on lähempänä :dummy1::dummy:

Eipä ole lähtöä tullu täälläkään. Yöllä useampaan kertaan kyllä heräilin jonkinasteisiin supistuksiin. Edelleen noita tulee ja menee. Kipu verrattavissa menkkajomoihin. Jos ois menkat tuloillaan, ni varmaan sisäisesti raivoaisin että alkaisivat nyt jo ja nappaisin särkkistä naamariin :rolleyes:

Esikoinen tuli 3,5v sitten niinku huomenna. Siitä oli supistuksia 5pv putkeen. Tästä toisesta tulokkaasta on ollu oloja jo kuukauden, mutta ne päivät on ollu tyyliin kerran-pari viikkoon ja sit taas ei mitään oloja välissä. Oisin jo valmis lähtemään - jutellu tälle nätisti että tulis jo pois, mutta ilmeisesti ei päästä yhteisymmärrykseen :shifty:

Täällä aamulma hetken aikaa kamalat menkkajomot, mut nekin loppus. Ja nyt ei tosiaan mitään.. Yläselkä särkee, muuten on niin tavallinen olo et välillä tulee epäusko et onko sitä ees enää raskaana, vai nytkö heräs siitä 9kk unesta.

Eipä täälläkään mittään. Hirvittää kun ei oo yhtään supistellu koko raskauden aikana että alkaakohan ollenkaa käynnistyy itekseen :( Eikä kulu aika oikeen millään, mun auto on rikki ja mies on omallaan 50km päässä töissä päivittäin, netflixit ja hbo ja yle Areena on katottu läpi, leipoa ja siivota ja lenkkeillä ei vaan enää jaksa :D Lukemista tarttis hakea lisää. Haluun mun vauvan! <3

Onhan tämä loppuraskaus sellaista jatkuvaa raskasta oloa, eikä voi sanoa, että kauhean reipas ja mahtava olo olisi. Kaikki menisi mulla ihan kivasti edelleen, ellei olisi tuota pukamavaivaa:wtf:lienen meistä ainoa, joka niistä nyt joutuu kärsimään?

Voi ei:sad001
Onpa meitä monta täällä sit kuitenkin vielä! Mä jo ajattelin että useampi ois lähtenyt synnyttää jo! Sama täällä, oloja tulee ja menee mutta mitään ei tapahdu. Kyllä eniten harmittaa se että kaikki kyselee joko joko joko joko NO EI!:hungover:
Tää ei tuu koskaan eikä ainakaan itsellään :confused: ja kun käynnistys on ainoa mitä kammoksun johtuen edellisestä :woot::woot:

Laskettu aika olis tänään, mutta vauvaa ei taida kiinnostaa. Sama tilanne kuin viimeiset puolitoista viikkoa - satunnaisia supistuksia, mutta ei muutu kunnolla kipeiksi eikä säännöllisiksi.

Takaisin