Loppuraskaus olot ja tilat!

Olen vuorokauden sisällä tehnyt kaikkeni... Siis tänään on se päivä 37+5 jolloin aiempi lapsi syntyi. Olen siivonnut, mies venytellyt paikkoja, on syöty tulista ruokaa ja minä saunonut ystävien kanssa pitkään. Eikä elettäkään. Ärsyttää kyllä vaikka olo on ihan jees.

Ei mitenkään lohduttanut kun äitini sanoi että hänellä on mennyt niin päin että esikoinen tuli ennen laskettua aikaa, keskimmäinen lasketun ajan tienoilla ja kuopus yli lasketun käynnistyksellä. Ääääääääääää!!!!!!
Prkl.

Voi ei!
Mä niin tiedän tunteen! Teen jokapäivä hommia tallissa, touhuan ipanan kanssa, hoidan kahta koiraa ja siivoan, kokkaan yms. Mutta MITÄÄN ei tapahdu! :shifty:
Tuntuu että kaikki ympärillä pääsee synnyttämään tavalla tai toisella, ja täällä ollaan sinnikkäästi huonojen yöunien ja todella kipuisten päivien kanssa:sad001

Lisäyksenä äskeiseen.. nyt polttelee mukavasti alavatsalla ja jalkovälissä todella kova paine, supistelee supistelee!
katsotaan kehittyykö vai häviääkö taas hetken päästä kokonaan:sour:

^Mulla jatkunu vaihteeks tänään iltapäivästä lähtien supistukset. Epäsäännöllisinä tulevat ainavaan. Alkaa jo hermo mennä ku eipä saa nukuttua. :meh:

Juu ohi meni täälläkin!:shifty:
Mut uni ei tuu kun olotila on taas karmea... pääsis vaan lähtemään ni ei tarvis kärvistellä:sad001:sad001

Mulla meni limatulppa perjantai iltana ja pientä supistelua on nyt ollut illasta lähtien, heräsin hetkisitten tähän supisteluun ja kun menin vessaan tuli edelleen limatulppaa, jospa tämä tästä lähtis käyntiin.
Tiistaina kävin kokoarviossa ja silloin oli vauvalla painoa 4kg, ens tiistaina on uus aika ja jos ei sitäennen ole lähtenyt syntymään käynnistellään ballongilla. Toivottavasti nyt kuitenkin ihan sponttaanisti alkais synnytys.

Olen vuorokauden sisällä tehnyt kaikkeni... Siis tänään on se päivä 37+5 jolloin aiempi lapsi syntyi. Olen siivonnut, mies venytellyt paikkoja, on syöty tulista ruokaa ja minä saunonut ystävien kanssa pitkään. Eikä elettäkään. Ärsyttää kyllä vaikka olo on ihan jees.

Ei mitenkään lohduttanut kun äitini sanoi että hänellä on mennyt niin päin että esikoinen tuli ennen laskettua aikaa, keskimmäinen lasketun ajan tienoilla ja kuopus yli lasketun käynnistyksellä. Ääääääääääää!!!!!!
Prkl.

Tiedän tunteen! Esikoinen syntyi 39+0, ja nyt ollaan edelleen yhtenä kappaleena 39+4. Uskomattoman turhauttavaa.

Nyt on takana 2 niin hyvin kuin voi nukkua yötä takana... ei edes oo närästäny... että ei mitää merkkiä että alkais syntyä... alkaa kyllä olla päivät tylsiä kun ei keksi tekemistä... mies käyny lasten kaa uimassa ja luistelemassa ja mun sisko oli eilen tytön kaa shoppailemassa... mä vaan istun sohvalla tylsistyneenä... onnex joululahjaks tuli pari kirjaa niin niitä on aikaa lukea.. viikollakin kun toinen lapsi on eskarissa ja toinen koulussa niin täällä kotona kulutetaan sohvaa kissan kanssa :) 39+6

Täälläkin herätty (huonojen yöunien jälkeen) uuteen päivään, joka sattuu olemaan LA:mme. Ja taas aamusta ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan, että synnytys olisi lähellä..
Tänään mennään siskonpojan synttäreille. Ehkä lenkillä käväisen myös.
Tsemppiä tähänkin päivään odottelijoille!

yli viikon ajan herään siihen kun mies nousee töihin ja katit mellestää aamupalan toivossa. Sitten en saa unenpäästä oikein enää kiinni ja väsyttää hirveesti. Joko katon telkkua tai luen, ni hetken päästä alan nukkua ja nukun pari tuntia. Kuitenkin koko päivä veto poissa.. ja nämä "oireet" yli viikon olleet. Yleensä nukkunut tosi hyvin 7-9tuntia.... malttamattomana odotan vauvan syntymää. Tänään 38+0

Jess! Enough ihan mahtavaa et pääset pian tutustumaan pieneen tulokkaaseen!:Heartred

Ompa nää viime päivät ollu melkoista hulinaa tammimammoilla!

Oon niin ilonen kaikkien puolesta ketkä pääsee jo tositoimiin :) tä tammikuu on ollu ehkä koko elämän pisin tammikuu ja tä vaan jatkuuu ja jatkuu..

Oon niin ilonen kaikkien puolesta ketkä pääsee jo tositoimiin :) tä tammikuu on ollu ehkä koko elämän pisin tammikuu ja tä vaan jatkuuu ja jatkuu..

Hei kyllä!!!:confused:
Koskaan ei mee päivät niin hitaasti kuin nyt. Tai koskaan ei masenna uus päivä niin paljon ku nyt.. oon kohta helmikuun äiti, en kestä:sad001

Joko joku on lähdössä taas synnyttää? :grin
Täällä ei pelkoakaan. Taas supistaa mutta oon jo luovuttanut että nää johtais mihinkään:shifty:

Mulla on pitkiä päiviä täällä sairaalassa kun mitään ei ala tapahtuu. Nyt saanu Cytotecia jonka pitäis saada jotain aikaseks, mut supistuksia ei vaan kuulu. Ballonki otettiin jo pois.

Takaisin