Loppuraskaus olot ja tilat!

Täälä ollaan vieläkin kotona, aamulla ei supistellu enää yhtään mutta nyt taas iltapäivästä on supistuksia tuntunut ja näin iltaakohden lisääntyvästi, tuskin kuitenkaan synnärille tästä pääsee kun kuitenkin senverran harvakseltaan tulee....paitsi että nyt muuten taas supistaa....auts! :inpain:

Tsemppiä sairaalaan!!
Toivottavasti alkais tapahtuu :)
Täällä ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään! Oon jo niin vihainen kokoajan kun en jaksaisi enää yhtään tätä lyllerrystä. Edelleen oon sitä mieltä että mun kroppa on jotenkin viallinen kun ei vaan saa aikaiseksi mitään:sad001

Täällä kans on jo niin turhautunut olo... Supistelee paljonkin päivän aikana, ei kauhean kipeitä, mutta semmosia tuntuvia kuitenkin.. Ärsyttääkin kaikki jo, kun haluis vaan tän pienen ulos tuolta mahasta, mutta ei hän taida haluta tulla ilman häätöä... "Vasta" menossa 39+0, mitenhän turhautunut sitä on sitten, jos yliajalle menee :rolleyes:

Tää yö menny ihan pieleen.. muutama tunti tullu nukuttua yhteensä... närästys ollu koko yön ihan järkkyä ja vatsakin taas sekaisin... onnex voi kohta nousta ylös keittään kahvia... vielä en viitsi ettei muut herää turhan aikaisin..

Huomenta.
Illalla ja yöllä supistellut, mutta lähes kivuttomasti ja ei säännöllisesti.

Mä muistan, kun ekasta meni vedet (kotona), mutta supistuksia ei kuulunut lääkkeillä käynnistelystä huolimatta pariin päivään.. Mä olin niin turhautunut ja pettynyt, että itkin lopulta vaan, ettei me saadakaan vauvaa. Siinä tilanteessa tosiaan alkoi jo tuntumaan, että sivusuunnassa menee koko homma. No, lopultahan ne supistukset sitten alkoi ja vauva saatiin.

Mä myös olen tosi ärsyyntynyt kaikesta kokoajan nyt..

Toinen tytöistä valittaa päänsärkyä jo toista päivää ja nyt on kuulemma kurkkukin kipeä. Voi itku, tämä nyt tästä vielä puuttui.

TsempIt kaikille tähän päivään ja viikkoon! Toivottavasti viikon loppuun mennessä moni meistä on jakautunut!

Yöt menee monen pysähdyksen taktiikalla. Millon herättää esikoinen, millon heräilen omiani. Taas ihan hirvee hikoilu kesken yön! Yökkäri vaihtoon ja pyyhe sängylle noin ensiapuna. Nyt kunhan isäntä lähtee töihin ni käyn pyykkäämään petarinsuojuksen ja lakanan. :shifty: Ehtivätpähän kuivua ensyön hikoiluihin.. Supistukset taas laantuneet lähes kokonaan pois. Huomaan kyllä itestäni kans että oon ärtyneempi ku normaalisti. Eilenki esikoinen nirisi jos mistä ja oisin vaan voinu painella johki mettään olemaan seuraavat pari viikkoa yksin. Turhauttaa tällanen ku on oloja mutta ei kumminkaan.

^täällä myös toi yöhikoilu on jotai järkkyy... herää siihen kun hiki valuu pitkin selkää ja rintojen välissä ym... yökkäriä en oo voinu käyttää moneen kuukauteen vaan alkkareilla vaan ja minä kun normitilassa olen semmonen vilukissa että nukun pyjama päällä ja sukat jalassa mut nyt ni ei vois ajatellakaan :D noh jos jotai positiivista niin huomenna on LA niin max pariviikkoa enää mentävää... mulla menny molemmat yli eka viikon ja toinen 3 päivää niin olin kyllä asennoitunut siihen että tämäkin menee yli LAn...

Samoin, oon kauhee vilukissa normaalioloissa. Ehkä just kesähelteillä luovun yökkäristä ja sukista - peitto pitää sillonki olla :hilarious:
Mikshän näin hiottaa? Esikoisen aikaan tää hikoilu alkoi vasta synnytyksen jälkeen. Sillon varmasti hormonit aiheutti sen.

Täällä kans hikoiluttaa välillä öisin niin että saa olla yöpaitaa vaihtamasss keskellä yötä tai helpommalla pääsee ku nukkuu ilman :D ite vois pitää ikkunaa auki mut sit mies valittaa et tulee kylmä :/

Huh! Aamulla oli oikein napakat supistukset mut hei yllättääkö teitä jos sanon et ne meni ohi?? :grin:shifty:
Loppuu huumori tän raskauden kanssa:grin

Toinen tytöistä valittaa päänsärkyä jo toista päivää ja nyt on kuulemma kurkkukin kipeä. Voi itku, tämä nyt tästä vielä puuttui.

TsempIt kaikille tähän päivään ja viikkoon! Toivottavasti viikon loppuun mennessä moni meistä on jakautunut!

Ääk ota nyt rauhallisesti ja syö paljon valkosipulia ja hunajaa yms ettet vaan tuu kipeeksi, nyt kun on liikkeellä ihan tappoflunssia jotka kestää pahimmillaan sen kk! Terveisin kaks viikkoa jo kipeenä ollut, kaduttaa etten ollut suojautunut pöpöjä vastaan aggressiivisemmin! Tää on niin hirveetä kun yskimisen takia tulee verta keuhkoista viidettä päivää:shifty: Kammottaa ajatus synnärille lähdöstä jos ois viel tässä kunnossa.

Yöt menee monen pysähdyksen taktiikalla. Millon herättää esikoinen, millon heräilen omiani. Taas ihan hirvee hikoilu kesken yön! Yökkäri vaihtoon ja pyyhe sängylle noin ensiapuna. Nyt kunhan isäntä lähtee töihin ni käyn pyykkäämään petarinsuojuksen ja lakanan. :shifty: Ehtivätpähän kuivua ensyön hikoiluihin.. Supistukset taas laantuneet lähes kokonaan pois. Huomaan kyllä itestäni kans että oon ärtyneempi ku normaalisti. Eilenki esikoinen nirisi jos mistä ja oisin vaan voinu painella johki mettään olemaan seuraavat pari viikkoa yksin. Turhauttaa tällanen ku on oloja mutta ei kumminkaan.

Jeps niin tuttua tuo hikoilu! Töissäyönä heräsin siihen et hiki valui kainaloista ja tissien alta pitkin kylkiä kun nukuin yskän takia istuvassa asennossa... Ja ilman paitaa ni ei ees pysähtynyt purot mihinkään:grin
Mä en voi enää olla ilman pussilakanaa öisin ku sit iho liisteröityy yhteen mistä tulee viel pahempi hikoilu, joten runttaan sen mihin pystyn hikiesteeksi, emmä päällä vois sitäkään pitää. Plus pikkupyyhe tissien välissä normisti kyljellään nukkuessa on niin must:grin

Muistakaahan rentoutuakki siivoamisen ja lenkkeilyn ja kaiken touhuamisen lisäksi! Se tuntuu itestä kaikista vaikeimmalta häätökeinolta :D

Onko jollain muullakin jalkoväli niin kipeä että asennon vaihtaminen, liikkuminen ja ihan kaikki sattuu niin että vesi tulee silmiin??:woot::woot:

Mulla on arka että just asennon vaihtaminen ja liikkeelle lähtö on todella epämukavaa... ja tänään taas tuntuu painetta takapuoleen päin ja sukkapuikko iskuja toisesta suunnasta... ollut nyt illalla todella epämielyttäviä harjotus suppareitakin...

Siis kyllä tää raskaus alkaa olemaan ihan epätoivosen inhottavaa tässä loppumetreillä! Ei se synnytyskään kivaa ole, mut menisin mielelläni kärsimään sen kun pääsis näistä muista oireista eroon..:sad001

Kokopäivän supistellu ja nyt iltaakohti alkoi tulemaan 5minuutin välein niin kivuliaita supistuksia että lähdettiin käymään synnärillä, paikat ei kuitenkaan ollu auki kuin 2cm ja kanavaakin vielä jäljellä. Kyllä harmitti, ei muuta kun kotiin takaisin kärvistelemään näiden kipujen kanssa. Perjantaina alkoi kipeät supistukset senjälkeen kun limatulppa irtos, ei vaan jaksais....sattuu mutta ei ilmeisesti vielä tarpeeksi.....

Tsemppiä liljaana, toivottavasti pääset yön aikana tositoimiin :)

Harmi ettet saanut jäädä synnärille! Tosi herkästi ne sieltä laittaa kotiin :sad001
Meillä nyt ei ole meininkiäkään että tarvis mennä mutta kun teitä muita kuuntelee!
Illaksi taas alko päänsärky ja jotenkin hölmö olotila päällä taas. Väsymystä tai mitä lie.. tässä tottuu kaikenlaisiin olotiloihin...:shifty:

Juu ei tää o kivaa enää. Tsemppiä sulle Liljaana, kyllä sä kohta pääset synnyttään, toivotaan ainakin niin. Mulla ei sentään oo mikään paikka pahemin kipeenä, mutta rasittavaa tää on silti tää lyllertäminen. Kaikki on niin hankalaa kun tää masu on edessä, eikä taivu mihinkään. Mulla on vasta rv 38+1, mutta kovasti toivon, että viikonloppuun mennessä pääsisi jo synnyttään. Mun vanhemmatkin tulee keskiviikkoyönä, joten sitten on lapsenvahtikin paikalla eikä tarvi miettiä mitä kuopukselle tekee. Neiti kun ei koskaan oo ollu hoidossa missään.
Mun mielestä aikasemmat raskaudet ei oo ollu ollenkaan näin vastahakosia ku tää tämänhetkinen, siis näin loppuajasta. Jotenki nyt on paljo kärsimättömämpi saamaan tän vauvelin maailmaan. Aikasemmin sitä ei aatellukaan, että pienokainen pitäis saada masusta näillä viikoilla.
Tsemppiä kaikille meille kärsimättömille. Kyllä se vauva sieltä ennen pitkää tulee, ei tässä enää kauheen monta viikkoa voi mennä.

Takaisin