Loppuraskaus olot ja tilat!

Nyt irtos limatulppa kertaheitolla...jospa se enteilis jotain, huomenna on laskettuaika. Maha on menny kovalle ja tässä pähkäilen uskaltaisko helpottaa oloa mikrolaxilla...

Onko täältä kaikki jo synnyttämässä?:eek:
Täällä taas vaihteeksi lantio aivan tulessa varmaan kaatumisista johtuen, vauva myllää ja pää särkee! Tekis mieli kiroilla. Paljon.:mad:

Onko täältä kaikki jo synnyttämässä?:eek:
Täällä taas vaihteeksi lantio aivan tulessa varmaan kaatumisista johtuen, vauva myllää ja pää särkee! Tekis mieli kiroilla. Paljon.:mad:

Sitä mäki olen miettiny et kaikki on varmaan synnyttämäs kun on niin hiljaista :dummy::dummy1: tai sit muillon muutakin elämää kuin tämä, toisin kun mulla on päivän kohokohta kun joku on kirjoittanu jotain :hilarious:

Sitä mäki olen miettiny et kaikki on varmaan synnyttämäs kun on niin hiljaista :dummy::dummy1: tai sit muillon muutakin elämää kuin tämä, toisin kun mulla on päivän kohokohta kun joku on kirjoittanu jotain :hilarious:

Sama vika:grin
Mulla ei ole muuta elämää koska mun raskaudessa ei tapahdu MITÄÄN!

• Tykkään
Reaktiot: Koo
Täällä ainakin tiukasti yhes koos :meh: Ei merkkiäkään siitä, että tässä pitäis alkaa pikkuhilaa synnytellä.

Yhessä läjässä ollaan mutta myös varuillaan oon koska meinaa hiukan olla synnytys oireita. Huomenns starttaa rv 38

Täälläki ollaan viel kaukana synnyttämisestä.. Välil tosiaan tuntuu et kaikki muut on joko synnyttämässä tai synnyttäny jo ja itellä vaan raskaus jatkuuk ja jatkuu..

Kyllä! Mullakin paukkuu 39 viikot päälle ja ei mitääääään! Sit ku on tätä kokoa ja näköä mahalla niin alkaa oikeesti olemaan tosi tuskaisaa tää oleminen:shifty: ja kaikki muut synnyttää tai oireilee tai!:shifty:

Joo ei mulla muuta elämää oo, ku mitä täällä tapahtuu, extra tylsää. Supistaa väliin oikeen lupaavasti ja kerkeet ajatella että nyt pääset synnyttään, ni puff ei erään supistakkaan.

Voi ei!:shifty:
En tajua miten toiset pääsee synnyttää ja kaikki tapahtuu puff vaan ja ainoa puff mitä täällä tapahtuu on se et oireet häviää....:sour:

Oletteko huomanneet samanlaista itsensä tarkkailua kuin raskaaksi yrittäessä? Nyt vaan hakien niitä synnytystuntemuksia :)

Kyllä ja joka oloon. Kuukkeloinen millo mitäkin synnytykseen liittyvää. Mikä oli alkuraskaudessa, että mitä tämä oire tarkottaa.

Meillä ei varsinaisesti yritetty joten sillon en tulkinnut oloja ja tiloja:grin muutakuin siinä kohtaa kun menkkojen alkamisoireet vaan jatku ja jatku eikä alkanut menkat...:grin
Mä oon Turun suunnilta ja tyksiin suuntaan synnyttelemään sit joskus :shifty:

Mä oon Turun suunnilta ja tyksiin suuntaan synnyttelemään sit joskus :shifty:

Täällä kans ois päämääränä tyksiin asti päästä, ja mitä nopeemmin sen parempi :)
Ja noista oireista, nyt on kyllä tullu googleteltua oireita ja myös vinkkejä synnytykseen liittyen. Meillä ei varsinaisesti yrittämällä yritetty vaan, jätettiin ehkäsy pois ja sai tulla jos oli tullakseen. Mulla ei ollu mitäön muita oireita alussa ku menkkojen pois jäänti. Myöhemmin tuli vast pahoinvointi yms kuvioihin. :)

Ei oo täälläkään synnytetty, ei. Turhauttaaaaaa. 39+3

Puhhhuh... ilmeisesti sitä tapahtuu kun vähiten odottaa.. sikeestä unesta heräsin 4.15 kun tunsin että nyt jotain tapahtuu, lapsivesi alko lorisee!! :woot: nyt sitä ajellaan n. 55 kilsaa tyksiin päin, eli turun seudulta minäkin. Jos hän tänään syntyy niin on kyllä täsmällinen kaveri, tänään on tasan 40+0 :rolleyes:

IIK !!! Jeee!!!
Oon silti onnellinen et joku pääsee tositoimiin!!! Tsemppiä ja toivotaan että vauva tulee nopeasti:):)

Takaisin