Loppuraskaus olot ja tilat!

Tsemppiä Troll! Hyvin se menee!
Mulla kipeitä supistuksia ja inhottava päänsärky päällä. Unta takana pari tuntia. Tästä taitaa kyllä tulla nyt synnärikeikka. Vielä yritän hetkisen levätä, helpommin sanottu kuin tehty...

Kiitos <3 Ollaan matkalla sairaalaan, meillä siis 40 min. matka sairaalaan. Jotenkin on nyt rauhallisempi mieli kuin eilen. Joka kerta kuitenkin, ku oon siihen leikkauspöydälle joutunut niin on alkanut sellanen pelkohorkka, et koko kroppa vaan tärisee tahattomasti.
No kohta se on ohi ja vauva maailmassa:angel13

Tsemppiä Troll! Hyvin se menee!
Mulla kipeitä supistuksia ja inhottava päänsärky päällä. Unta takana pari tuntia. Tästä taitaa kyllä tulla nyt synnärikeikka. Vielä yritän hetkisen levätä, helpommin sanottu kuin tehty...

Toivottavasti pääset tositoimiin pian! :happy:
Ja troll taitaakin olla nyt jo sektiossa, tsempit sinnekin!

Tsemppiä matkaan!!!:)
Oon niin kateellinen teille joille se synnytys on jo totta ja todellista :Heartred
Mä matkaan klo 9 neuvolaan kuulemaan taas että miten ihanaa on kun lapsella ei ole kiire........ AIVAN! Meilpäin kun ei neuvolaa kiinnosta äidin olot tai tuntemukset yhtään:finger002

Osaako joku sanoa mitä on menkkajomotukset, joiden aikana ei kuitenkaan supista? Onko nää jotain ennakoivia oireita vai joku tulehdus vai ei mitään?

Esikoisesta ei ollut mitään ennakoivia oireita ennen vesien menoa, niin oon ihan noviisi näissä :)

Rv 37+5

Osaako joku sanoa mitä on menkkajomotukset, joiden aikana ei kuitenkaan supista? Onko nää jotain ennakoivia oireita vai joku tulehdus vai ei mitään?

Esikoisesta ei ollut mitään ennakoivia oireita ennen vesien menoa, niin oon ihan noviisi näissä :)

Rv 37+5

Mulla on ollut kans paljon tuota menkkajomotusta, mä luulen et se kypsyttää paikkoja siellä alhaalla kun tuntunävat niin samalta ku supparikivut. Mun käsittääkseni ovat ihan vaarattomia eikä mulla ainakaan ole olleet merkki tulehduksesta.

Ei haittais jos vähän kypsyttelisikin. Esikoisesta tosiaan meni vedet. Sen jälkeen jomotteli/supisteli kevyesti 12 h ennen kuin synnytys oikeasti käynnistyi. Jos toi 12 h menisikin nyt jo tässä vähän huomaamatta etukäteen ;)

Tsemppiä Troll ja nakuttaja :)
Mäkin vaan odottelen neuvolaa :grumpy: saa taas täti yllättyä kun lyllerränkin paikalle... olo alkaa olla jo todella väsynyt, kun en saa öisin nukuttua eikä päikkäreitä voi ottaa kun 3/4 muksusta ei nuku. Supistukset piinaa mutta mitään ei tapahdu.

Hei, nyt en muista zeni( enkä jaksa ettii tuolta keskusteluista:grin), mut millä viikoilla siun aikasemmat on syntyneet?

Tänään katselin peilistä niin nyt huomaa että tää rantapallo maha on selkeesti tipahtanu alaspäin... oli ihan hassua huomata että oho!! Ei ollu mielestäni vielä eilen näin alhaalla... :D

Täälläkin laskeutunut ja sen myötä särkee häpyluuhun. Aika raskas olo!
37+3

Mut mietin, johtuuko juuri laskeutumisesta se, että poika on liikkunut enemmän tällä viikolla. Tuli varmaan tilaa sinne lisää, en tiiä.

Maha laskeutunut täälläkin ihan hirveesti, järkyttävä paine lantiolla ja häpyluussa. Kävely tuskaista ja inhottavaa, samoin nousemiset, asennon vaihdot ym. Ilmeisesti sekään ei auta että synnytys lähtis käyntiin:confused::confused:
Tänään neuvolassa ei vauva ole kiinnittynyt, eikä välttämättä kiinnity koska toista odotellaan, monesti kuulemma kiinnittyvät vasta sitten kun alkaa tapahtua... eletään kuulemma jänniä aikoja kun ei yhtään tiedä koska synnytetään...
No hei Jippii :shifty: sehän lohduttaa tuskaista ja kipeetä äitiä:mad:

Hei, nyt en muista zeni( enkä jaksa ettii tuolta keskusteluista:grin), mut millä viikoilla siun aikasemmat on syntyneet?
Nää on tullu 38+5, 37+3, 39+2 (todelliset oviksen mukaan lasketut viikot about 38+4-6) ja 32+6. Nyt menossa 38+3 kai.

Sama tilanne täälä Charmant. Maha alhaalla mutta vauva kuulemma ylhäällä (oli jo kuukaus sitte kuulemma laskeutunu tosi alas ja nyt sit noussuki ylös :shifty: ). Eipä osannu neuvolatohtori ennustaa millon alkais tapahtua. Saattaa kuulemma mennä kauanki ja sit tapahtua kertarytinällä. jippii..

Meillä on kyllä vauva alhaalla, ei kiinni mutta alhaalla keikkuu. Mutta jotenkin kun odottaisi että joku osasi sanoa että kohta mennään mut ei:shifty: onneks tosiaan muillakin on sama tilanne, mutta silti tässä kohtaa vaikka maksaisin jollekin että tää käynnistyisi:eek:
Voin sanoa että henkisesti alan olemaan niin väsynyt etten muista ensimmäisestä edes olleeni! :sad001 Olo on jotenkin niin kehno:sad001

Takaisin