Loppuraskaus olot ja tilat!

Mulla lopahti ne eiliset supparit. :shifty: Kahteen kipeään heräsin yöllä, mutta siinäpä ne. Mikähän esivalmistelu seki toissayö sitten oli.. Noh, passaa tääki vaihtoehto että mitään ei tapahdu eikä oo pahemmin kipujakaan - kunhan eivät ala hyödyttöminä jälleen ja junnaa kuukautta :grin
rv 36+2 nyt

Oujee mikä olo. Niin paljon suppareita ja liitoskipuja et liikkuminen on jo semmoista etukumaraa köpöttelyäo_O
Samalla tää keuhkopöpö vaan pahenee ja koko olo yhtä kuumottavaa tuskaa. Yskimisestä tulee koko aika suppareita, voiko se muka oikeasti vaikuttaa niihin :eek: tiedä sitä sit vai onko vaan sattumaa, onhan noita ollu jo pidempään.

Muoks mäkin lisään viikot eli 37+0 nyt.

Mulla lopahti ne eiliset supparit. :shifty: Kahteen kipeään heräsin yöllä, mutta siinäpä ne. Mikähän esivalmistelu seki toissayö sitten oli.. Noh, passaa tääki vaihtoehto että mitään ei tapahdu eikä oo pahemmin kipujakaan - kunhan eivät ala hyödyttöminä jälleen ja junnaa kuukautta :grin
rv 36+2 nyt

Siis täällä ihan sama! :-O kyllä nyt ärsyttää, kun kerkes jo toivoa, että kohta alkaa tapahtuu.. :-/ se on vissii tänää taas lähettävä vetää rivakampi kävelylenkki ja mentävä ylämäkeen "juoksemaan"! :-D
Niin ja mulla jo 38+5

Auttaisko tosiaan, jos koittais kammeta ittensä lenkille..? Minä, kun en jaksais edes sängystä enää nousta :smiley-angry017

Hermo menee hämysuppareihin. Tämmösiä oo koskaan ennen ollu. Ihan tyhmää, pyh*

Jaksamisia meille kaikille!

Vähän vielä.. rv 39+2

Tuttu tunne tuo ettei jaksaisi sängystä nousta. Tuntuu ihan arkiset asiat mm.ruuanlaitto aivan työltä kun supistaa ja selkää särkee ja:angry5
Ei vaan enää tunnu nautinnolta tai mitenkäänpäin mukavalta tai edes siedettävältä tää olo!:angry3

Tuttu tunne tuo ettei jaksaisi sängystä nousta. Tuntuu ihan arkiset asiat mm.ruuanlaitto aivan työltä kun supistaa ja selkää särkee ja:angry5
Ei vaan enää tunnu nautinnolta tai mitenkäänpäin mukavalta tai edes siedettävältä tää olo!:angry3
Meil on nyt tehty isoja satseja ruokaa, että voi aina muutaman päivän vaan lämmitellä. Isäntäkin onneksi jonkun satsin aina välissä pyöräyttää. Pakko olla silläkin valmista kaapissa, jos se lähtö viimein tuliskin ni olis noille isommille muksuille mitä syödä meidän ollessa synnärillä.

Moniko meistä "hämyiliöistä" odottaa tyttöä tulevaksi? Just yks iäkkäämpi ystävä tuumas, et pojat tulee kerralla ja tytöt hämyillen. Liekö on monella näin..

Moniko meistä "hämyiliöistä" odottaa tyttöä tulevaksi? Just yks iäkkäämpi ystävä tuumas, et pojat tulee kerralla ja tytöt hämyillen. Liekö on monella näin..

Mulla ei oo ollut vielä (37+5) ainuttakaan kipeää supparia, tyttö tulossa. Esikoisestakin ekat kipeät supistukset oli vasta synnytystä edeltävänä päivänä (38+6), tyttö hänkin. Että mun tytöt ainakaan ei suotta hämyile. :D

En oo moisesta kuullukaan, mutta täällä tyttö tulossa. Esikoinen "hämyili" kans ja sekin tyttö. Samoin minä kuulemma olin äitiä kiusannu monta päivää :hilarious:
Ystävällä puolestaan kolme poikaa ja jokainen on tullu kertarytinällä. Viimisellä niistä ponnistusaika merkattu 1min ku lyhempää ei voinu ilmeisesti merkata :grin
Mun otanta nyt tän asian osalta melko pieni, mutta en erimieltäkään ole tuon väitöksen kans.

Mulla on mennyt just toisin päin. Esikoinen oli poika joka antoi kuulua itsestään jo paljon ennen ku päästii tositoimii vk 37+1 ja kakkonen tyttö josta mulla ei ollu yhtään ainutta supparia ennen ku neiti päätti kerralla tulla maailmaa 41+1 :D tää kolmas poika taas antaa itestää merkkejä mut ne lopahtaa aina hetken päästä. Todella turhauttavaa. Nyt rv 39+2

Mulla on mennyt just toisin päin. Esikoinen oli poika joka antoi kuulua itsestään jo paljon ennen ku päästii tositoimii vk 37+1 ja kakkonen tyttö josta mulla ei ollu yhtään ainutta supparia ennen ku neiti päätti kerralla tulla maailmaa 41+1 :D tää kolmas poika taas antaa itestää merkkejä mut ne lopahtaa aina hetken päästä. Todella turhauttavaa. Nyt rv 39+2
Moni on myös sanonut, että tyttö aiheuttaa pahemmat olot/oksentelua pidempään. Noo, mul on ystävä jolla ei tytöistä ollu mitään ja pojasta ykäs koko odotuksen. Mitäpä "säännöt" olisi ilman poikkeuksia :)

Mulla on kaikki hämyillyt pitkään ja kaksi poikaa ja kolmas tyttö tulossa. Tytöistä ponnistukset alle minuutin. Samoin toisen pojan ja kahden tytön (jos tämä siis tosiaan on tyttö) on ollut aivan hirveät pahoinvoinnit! Kaverilla kolmas poika tulossa ja on kaikki oksentanut läpi raskauden, mutta kertarytinällä on pojat syntyneet ilman ennakointia.

Tuo lenkillä käynti(kun on oikein ripeä sellainen) sai aikaan niitä "kivuttomia" supistuksia, mutta sen jälkeen se loppupäivä ja seuraava myös, oli sitten muuten melkoisen ikävää; liitoskipuja ja yleensäkin vatsassa kipuja siellä sun täällä, erityisesti alavatsassa. En siis enää vapaaehtoisesti halua kärsiä ylimääräisistä kivuista....voihan olla, että toisilla synnytys käynnistyisi ripeän lenkin seurauksena, mutta jollei käynnistyisikään, niin ikävää on maksaa siitä veroa pari päivää....
Onko muilla kipuilua vatsassa? Mulla välillä ylävatsassa sellainen kiristävä tunne, ja kun nousen sellaisesta lökötuolista, niin erityisesti silloin tuntuu...myös toisinaan muulloinkin

Tänne on ainakin lupailtu tyttöä ja tosiaan meno on myös hämyilyä ! Välillä muutama supistus ja sit taas ei mitään oireita pitkään aikaan ja se limatulppaki irtos jo yli viikko sitten :D

Uskoisin, että liikunta voi(huom.voi :-)) ainakin edesauttaa suppareita ja ehkä vauvan laskeutumista alemmas. Silloin toissapäivänä kun kävin kävelemäs rivakasti ja otin jotakin juoksuaskeleiden tapaisia ylämäkeen, niin illalla supisteli tuntuvasti tunnin ajan ja yöllä sitten kolmen tunnin ajan ja selkää särki... ;-)
Tälle hämyilijälle on povattu poikaa, mut tyttöjen kohdalla en edes hirveesti muista et ois ollu kun harjoitussupistuksia eli jotain ehkä tapahtuu nyt enempi? :-D

Täällä tyttö tulossa. Esikois tytöstä oli pitkän aikaa hämyjä polttoja, mut ei läheskään näin tuskasia. Rv 38+5

Tuo lenkillä käynti(kun on oikein ripeä sellainen) sai aikaan niitä "kivuttomia" supistuksia, mutta sen jälkeen se loppupäivä ja seuraava myös, oli sitten muuten melkoisen ikävää; liitoskipuja ja yleensäkin vatsassa kipuja siellä sun täällä, erityisesti alavatsassa. En siis enää vapaaehtoisesti halua kärsiä ylimääräisistä kivuista....voihan olla, että toisilla synnytys käynnistyisi ripeän lenkin seurauksena, mutta jollei käynnistyisikään, niin ikävää on maksaa siitä veroa pari päivää....
Onko muilla kipuilua vatsassa? Mulla välillä ylävatsassa sellainen kiristävä tunne, ja kun nousen sellaisesta lökötuolista, niin erityisesti silloin tuntuu...myös toisinaan muulloinkin
Mullekin pelkkä sohvalta nousu on haastavaa ja reipasta kävelyä en voi kuvitellakaan. Ennen joulua oli voittajafiilis, kun potkukelkka luisti. Pääsin jopa ihan kunnon lenkin ilman ahdistusta. Nyt sain sentään itseni sängystä ylös. Toin lapset mäkeen ja jospa lyllertäisin hetken edes mäkeä ympäri niin saan jännityksellä odottaa onko vaikutusta ;-)

Lääkärikäynti takana ja ei merkkiäkään että ois tulossa vaikka supistaa, särkee ja lantio ja alapää on tulessa... huoh:sad001:sad001:sad001
Mä oon niin taas sen kaks viikkoa yli ja helmikuussa käynnistyksen :sad001 nimimerkki masennus, iso huokaisu... pää keikkuu irti vielä eikä ole edes niin alhaalla kun kivuista voisi päätellä ... itku tulee:sad001

Lääkärikäynti takana ja ei merkkiäkään että ois tulossa vaikka supistaa, särkee ja lantio ja alapää on tulessa... huoh:sad001:sad001:sad001
Mä oon niin taas sen kaks viikkoa yli ja helmikuussa käynnistyksen :sad001 nimimerkki masennus, iso huokaisu... pää keikkuu irti vielä eikä ole edes niin alhaalla kun kivuista voisi päätellä ... itku tulee:sad001

Voi ei! Ymmärrän sun tuskan, kun mulla kummatkin tytöt käynnistetty 42+0! :-( se oli niin ahdistavaa kun jotenkin oli ajatellut, että kyllä se toinen tulee itekseen... ja sit ei kuitenkaa tullu, vaan käynnistykseen meni taas. :-/ tsemppiä!

Mikä tilanne oli kohdunsuulla vai katsottiinko?

Takaisin