Loppuraskaus olot ja tilat!

Mulla ollu nyt vatsa löysällä pari yötä kun on saannu nousta vessaan ja eilen päivälläkin... siis meillä täällä porvoossa on tuo vesikriisi että tiedä sitten johtuuko siitä kun vedestä oli löydetty pieniä pitoisuuksia ekoli bakteeria ja sitä vettä ku on tullu juotua ennenkuin ilmoitus tuli vai onko joku suolentyhjennys menossa synnytystä ajatellen vaikka yleensä mulla se tyhjennys on tapahtunut samana päivänä kuin synnytys... muilla perheessämme ei oireita joten epäilen että ei johtu vedestä tai mistään vatsataudista kun ei kuitenkaan tarvii koko ajan vessassa juosta... onko muilla?

Mä kävin käyttämässä tänään babyshower lahjaksi saamani jalkahoidon ja tää kosmetologi on perehtynyt kiinalaisiin hoitomuotoihin myös. Kyselin siinä, että oiskohan mahdollista jos painelis synnytystä edistäviä akupunktiopisteitäkin. Lupas vielä painella niitäkin ja sain myös muutamiin pisteisiin akupunktioneulat. :-D eli nyt on sitten koitettu sitäkin synnytystä mahdollisesti edistävänä juttuna... saas nähdä toimiiko, muutamia kivuttomia supistuksia on tullut ja vauva ainakin liikkuu nyt tosi paljon. :)

Onko ollu tuntemuksia? :) itse kävin jalkahoidossa viime torstaina ja hieroja paineli akupunktiopisteitä jaloista vähän kauemmin. No, lauantai-iltana oli sit ekaa kertaa tuntuvia supistuksia mitkä tuli säännöllisesti noin 10min välein kolmen tunnin ajan. Hetken jo luulin että lähdetään, mutta ei ollutkaan vielä aika.

Varasin toissapäivänä ajan vyöhyketerapeutille jota jalkahoitaja suositteli. On kai erikoistunut näihin synnytystä edistäviin hierontoihin. Aika ois tänään klo 13.
Toivon niin kovasti että se edistäis synnytyksen käynnistymistä. Nyt ei nimittäin ole ollut pariin päivään juuri edes harkkareitakaan!

Vauva on arvioiden mukaan jo nelikiloinen ja maanantaille on aika mahdolliseen käynnistykseen Kysiin...

Otuski 39+5

Mullakin vatsa tyhjentynyt jo ainakin pari-kolme viikkoa joka aamu ja joskus jopa yöllä, mut ei oo lähtöä tullut. :-/
Otuski, eilen kyllä supisteli illalla aika säännöllisesti ja napakasti mut loppui sit taas.... :-( vauva vissii sai jotkut sätkyt kun liikkui koko illan todella paljon! :-D pitää vissii itekkii mennä uudestaan tai ettii just joku joka tekee vyöhyketerapiaa odottaville. Tuu sit kertomaan, että auttoiko vyöhyketerapia? :-)

Joo, täälläkin vauva liikku jalkahoidon jälkeen ihan hulluna pari päivää! o_O

Ja kyllä tuun kertoo tuntemuksista :)

Voiko supistukset tuntua vihlovana kipuna alapäässä? Kun nyt on jo varmaa tunteroisen tuntunu aivan jäätävää vihlontaa semmosina aaltoina. Välillä vatsan seutu tuntuu kovalta, mutta en sit tiiä on vauva jotenki semmosessa asennossa että se kovettaa.

Ennenkin ollu tuota vihlontaa, mutta erittäin satunnaisesti ja tosi harvoin. Mutta jos ei oo supistelua niiiin mistä tuo johtuu? :D Yrittääkö vaan puskea itteään alaspäin tai jotain vastaavaa?

Voiko supistukset tuntua vihlovana kipuna alapäässä? Kun nyt on jo varmaa tunteroisen tuntunu aivan jäätävää vihlontaa semmosina aaltoina. Välillä vatsan seutu tuntuu kovalta, mutta en sit tiiä on vauva jotenki semmosessa asennossa että se kovettaa.

Ennenkin ollu tuota vihlontaa, mutta erittäin satunnaisesti ja tosi harvoin. Mutta jos ei oo supistelua niiiin mistä tuo johtuu? :D Yrittääkö vaan puskea itteään alaspäin tai jotain vastaavaa?

Mulla on ainaki ollu tollasta vihlovaa kipua alapäässä ja saman aikaan paineen tunnetta. Ja mä oon koko ajan aatellu et ne on niit avautumisvaiheen supistuksia :D

Täällä aamulla sellasta polttelua että ajattelin jo että nyt mennään tänään! Mutta ei! :shifty:
Ohi meni ja nyt taas normaali olo. Plaah! Lopetan jo toivomisen, ei tää täältä itellään tuu:shifty:

Täällä aamulla sellasta polttelua että ajattelin jo että nyt mennään tänään! Mutta ei! :shifty:
Ohi meni ja nyt taas normaali olo. Plaah! Lopetan jo toivomisen, ei tää täältä itellään tuu:shifty:

Täällä on aivan samat hommat! Ollu jo pari päivää! Joka aamu kovempana mutta ei..tyssää sitten kumminkin ja on vaan sillon tällön jomotusta ja muutama kovempi:(

Ja lupaavasti supistaa ja polttelee ja jalkovälissä painetta mutta menee aina ohi ja taas jatketaan odottelua! Tää on tosi ärsyttävää :confused:
Oon luottanut että noi hevoshommat ja saunominen nopeuttaisi käynnistystä mutta ei tunnu auttavan:grin ei koirien lenkitys eikä mikään! Kyllä joku varmaan määrää kaikille sen että koska ja miten ne tulee, ei ainakaan vippaskonstit auta:grin

Voisiko olla liitoskipuja kun vauva laskeutuu? Mulla ainakin tuntui vihlontana. Sukkapuikkoa emättimeen tyyppinen tunne.

Onko joku muu kokoajan pahalla tuulella?
Nimimerkillä ärsyttää mies, eläimet, talo, ilma ja ihan vaikka hengitys. Noin jokapäivä. Noin kaikki.:shifty:

Onko joku muu kokoajan pahalla tuulella?
Nimimerkillä ärsyttää mies, eläimet, talo, ilma ja ihan vaikka hengitys. Noin jokapäivä. Noin kaikki.:shifty:

Hep, täälläkin ärsyttää kaikki! Alentunut sietokyky mm. leivänmurusiin pöydällä, koirankarvoihin yms. sotkuun. Tuntuu, että mieskin vaan sotkee, vaikka se on tosi siisti. :rolleyes:

Juu ärsyttää ihan kaikki ja tämä jaksamattomuus ja valasmainen olomuoto pahentaa vielä ärsytystä... :-/

Musta kuulostaisi samalta ku mitä enough sanoi, eli voisiko olla liitoskipuja ja vauvan asennosta ja laskeutumisesta johtuvaa juilintaa? Myös mulla ilmenny semmosina aaltomaisina kipuina nuo säryt tuonne alapäähän. Ja vihlontaa nimenomaan, kun taas supparit semmoista tuskaista lihaskramppi/m menkkakipua joka polttaa.
Voihan supistus periaatteessa tuntua tosi yksilöllisesti vaikka missä, mut eikös siihen yleensä kuitenkin kuulu kipuja ylempänä, joko kohdun kohdalla tai sit selässä jonne se kohdun kramppauskipu heijastuu? Heijastua voi myös esim reisiin.

Joo, mä en ainakaan mitenkään vihlovana kipuna kuvailisi supistuksia.
Liitoskipuilulta kuulostaa. Ihan "kuuluu asiaan" kun kaivertaa tietä lantiossa alaspäin.

Mulla on, Natskuli, ollut myös eilen sekä tänä aamuna vatta vähän löysällä. En tiedä, mitä tämä on, mutta kunhan ei vattatautia, nimittäin isälläni on viime yön ja tämän päivän ollut kunnon vattatauti:inpain:

Mulla oli puolivälissä raskautta liitoskipuja, joiden takii kävin lääkärissäki ku ei pystyny kunnolla liikkumaan. Ja ne oli kyl erilaisia vihlomisia ku mitä nyt on alapäässä tuntunu. Mut kai sekä noi liitoskivut et supparit on erilaisia riippuen kehosta ja kipukynnyksestä..

Noniin käynti vyöhyketerapeutilla takana. Tunti suoranaista kidutusta mut toivottavasti siitä ois jotain edistävää hyötyä synnytyksen kannalta.

Vielä ei tunnu mitään erikoista :D

Jos joku haluaa käydä lukemassa "sessiosta" enemmän;
http://minasikian.blogspot.fi/2017/01/kaynti-vyohyketerapeutilla-rv395.html

Ei vitsi, pakko se on varmaan itekkin ettiä joku vyöhyketerapeutti ja käydä vähän "kiduttautumassa"... :-D jos siitä vaikka oiskin apua?!

Takaisin