Loppuraskaus olot ja tilat!

Mää koitin tänään, josko kunnon saunomisella olis saanu jotain tuntemuksia aikaan - mutta pyh! Täällä sitä sohvalla makoillaan ihan hyvissä tunnelmissa.. :shifty: helpottaa oloa kuitenkin, että viikon päästä on kontrolliaika sairaalaan, jossa tehdään päätös käynnistelystä tai sektiosta.
Täällä kans mietin, kuinka kaikki tulee muuttuun toisen lapsen myötä. Esikoinen on viime aikoina ollu tosi mahdoton (mahtaakohan aistia jotain)..

^ meilläki alkanu esikolla olemaan semmosia tahdontaistoja että vähä jännittää mitä sit ku vauva tulee taloon :D

Eilen oli se vyöhyketerapia, vielä ei oo ollu niin mitään tuntemuksia. Vauva vaan möyri koko illan ihan hulluna taas..

Tänään taas polttaa alavatsaa julmetusti! Alapäässä tuntuu hirvittävä piikkimäinen kipu mutta eiiiii:shifty:
Täällä sitä painetaan imurin kanssa ympäri kämppää ja mitään ei tapahdu!:confused: Maha toimii normaalia reippaammin ja vauva ollut ehkä vähän aktiivisempi mutta yleensä tää loppuu ennenku ehtii enempiä toivomaan:grin

Olisinpa minäkin meillä se, joka on pahalla päällä kaiken aikaa, mutta EI! Se on tuo meidän isäntä, joka raivoaa ihan joka asiasta koko ajan:wtf: että se voi ärsyttää!
Olin muuten eilen siellä ihotautipolilla ja nyt sen melanoomaluomen ympäriltä poistettiin melkoinen alue, toivottavasti tervettä ihoa. Muista luomista ei löytynyt mitään huolestuttavaa, ja nyt näyttäisi siltä, että melanooma oli siinä, ainakin tällä erää. Toki mun pitää säännöllisesti tutkia ihoani ja reagoida siihen ilmestyviin muutoksiin. Ja aurinko on lähestulkoon "kielletty" klo 10-16 välisen ajan. Pitää kyllä todeta, että sain tästä sellaisen opetuksen, etten enää auringossa meinaa aikaani viettääkään....

Täällä vko 36+5 ja rauhallisissa tunnelmissa mennään. Sitä liitoskipuilua on ilmeisesti pikkusen kun pistää välillä tonne alapäähän mut ei häiritse juuri ollenkaan, ainakaan vielä :P Tässä suunnittelin vauvanvaatteiden pesuoperaatiota. Ehkäpä huomenna alotan. Synnytystoiveet on kirjattu vaikka eipä mulla paljoo mitään oo siihenkään... Hiljasta hiljasta, ja vauvakin tuntuu melko rauhalliselta :)

Kohdunsuulla tapahtunu tänään jotain! Päivällä juili hetken aikaa (ehkä noin tunnin) kevyen menkkamaisesti ja myöhemmin huomasin sitten rusehtavaa valkovuotoa pikkareissa!

Siis ette voi uskoa miten hyvilläni oon että ees JOTAIN tapahtuu. Sittemmin ei oo enää ollu tuntemuksia, mutta pitää nyt kovasti yrittää painella noita vyöhyketerapeutin jättämiä akunappuloita korvista, jos se vaikka vielä kypsyttelis kohdunsuuta lisää.

Niin ja, tänään iltapäivällä pitkästä aikaa tyhjeni suoli. Sitä ei oo tapahtunu pariin viikkoon.

Wau otuski! :-D uskon että tuntuu mukavalta tietää, et jotain on tapahtunut. Ei muuta ku pisteiden painantaa! ;-)

Onko joku muu kokoajan pahalla tuulella?
Nimimerkillä ärsyttää mies, eläimet, talo, ilma ja ihan vaikka hengitys. Noin jokapäivä. Noin kaikki.:shifty:
Todellakin! Paitsi, että helpotti kun päästiin tänne synnärille köllöttelemään. Nyt saa keskittyä vain odottamiseen.. Jo tässä onkin puolitoista vuorokautta hengailtu. Välillä vaikuttaa lupaavalta ja sit taas hyytyy. Tää sopii kyllä mulle paremmin kuin kotona hermoilu.

Hyvä niin! Mä oon niin sairaalakammoinen että toivon etten joudu viettämään aikaa siellä yhtään ylimääräistä tuntia tai päivää:confused:
Esikoisesta olin kuusi päivää ja meinasin tulla hulluks:grin

Mä en kans halua olla sairaalassa yhtään enempää kuin tarvii. Harmittaa kun synnärille matkaa about 50km niin pakostakin varmaan tulee lähdettyä ajoissa...esikoisen kohdalla oli vain 7min matka (kellotin etukäteen). En kyllä ole sairaalakammoinen, mutta tiedän et ainakin lapsen syntymän jälkeen haluaidin mahdollisimman pian kotiin (ja toivon totisesti siis että maito nousee ja imetys yms. sujuu niin, ettei sen takia tarvii kökkiä osastolla)

Meillä ei onneks tarvitse imetystä pohtia kun meillä on yksi pullovauva ja päätimme että tämäkin on pullovauva:)
Viimeksi oltiin kauan sairaalassa kun esikoinen oli teholla 4päivää ja halusivat vielä seurata vierihoitoa sitten pari päivää... nyt toivoisin että menis asiat helpommin että pääsis vauvan kanssa äkkiä kotiin:rolleyes:
Tänään on ollut kyllä paljon tuntemuksia, toivon että ois lopunalkua! Todella kipeä lantio/alapää, polttelua, hikoilua, pahaaoloa, väsymystä jne. Hmmh.. ihan vähän toivon että alkais saapua maailmaan ehkä kuitenkin itsellään:grin

Täälläkin vähän kummallinen päivä ollu.. Päivä on ollu touhukas, kun ollaan koitettu muuttoo purkaa ja laittaa kamoja paikoilleen. Oon kyl mielestäni ihan kevyesti ottanu ja huilannukin välillä. Väsymys on ollu jäätävää, vaikka nukuin puolille päivin. Nyt tovin ollu jomottelua alavatsassa ja -selässä. En kyllä siltikään millään usko, ettäkö tää nyt mitään tarkottais. Venyis sit vaikka aamulle, niin ei tarttis esikoista ruveta sängystä kiskoon kesken unien :hilarious:

Täälä kans valvotaan menkkajomotusten ja supistusten kanssa, aika mietoina tuntuu, saas nähdä johtaako nämä mihinkään vai ovatko vain valmistelevia tuntemuksia.....

Valvotaan täälläkin! :eek:
Heräsin siihen että huono olo ja närästää joten nyt keikutaan hereillä kun ei uni tuu uudestaan niin kauan kun on naama :depressed: vihreenä!
Voi taivas oon niin valmis tähän raskauteen... Huhhuh... :sad001

Mä valvon kans taas; ylläri!! :-O alkaa ottaa hermoon ja pahasti tää nukkumattomuus... oisin niin valmis vaan synnyttää, et pääsis normaaliin olotilaan. :-/
Tsemppiä ja jaksamista muillekin valvojille!

Mut onhan se kiva et meillä on toisemme :grin
Ei tarvii yksin valvoa kun kirjoittaa tänne! Nyt on sellainen olo kyllä ollut et ei oo normaali olo hetkeäkään, toivon niin että synnytys lähtis käyntiin, mutta kaipa tää huomiseks jo taas tyssää:grin

Joo onhan se "kiva" ettei tarvii yksinää valvoo ku muut nukkuu! :-D mä en tiiä mitä vauva touhuaa, mut paukuttelee kalvoja koko ajan.. paukauttais nyt oikee kunnolla, sillee et vedet menis! :-D

Haha!
Mä oon kokopäivän toivonut että etene nyt jumankauti että pääsee kärsimyksestä mutta eiiiiii:grin vähän vaan oloja ja tiloja ja tunteita mutta ei niin mitään. Josko huomenna....
kävelen kohta synnärille vaatimaan että saan apuja että lähtee tulemaan kun en kestä tätä kiusoittelua enää:grin

Eipä tää sen nopeammin edisty synnärilläkään, mut paremmin oon saanu nukuttua.
Älkää ny kumminkaan ihan mahdottomiin venyttäkö lähtöä vaik mahdollisimman vähällä sairaalalla oliskin toive - yks synty eilen illalla käytävällä, kirjaimellisesti housuihin. Hyvä että pakkasesta ehti sisään. Ensin huus äiti (järkytyksestä?) ja sit vauva heti perään. Tuskin kukaan toivois ihan sitäkään :wink

Takaisin