Loppuajan henkevät..

Mulla imetysliivejä vielä jäljellä, kun ehdin olla imettämättä puoli vuotta ennen tätä raskautta... en tosin ollut kovin tyytyväinen Lindexin liiveihin. Menivät kurjasti kuprulle sivusta. En viitsi vielä ostaa uusia, kun viimeksi ainakin rinnat olivat aivan eri kokoiset maidon noustua. En odota yhtään imetyksen uudelleen aloittamista. Mulla ne hormonit sotkivat pään ihan täysin, vaikka muita ongelmia ei ollutkaan.

Mulla oli viimeksi käytössä käsikäyttöinen pumppu. Luulen, että sellaisella pärjää ihan hyvin. Itse en vaan herunut pumpulle viimeksi, eli hukkaan meni se hankinta aika pitkälti, kun kärsivällisyys ei riittänyt niihin yrityksiin... tuskin sähköpumppukaan olisi auttanut. Toivottavasti tällä kerralla pumppaaminen onnistuisi. Helpottaisi elämää hurjasti, jos ei olisi niin sidottu syöttöihin.

Mua lähinnä pelottaa raskauden päättyminen, vaikka ei tämä ole helppoa ollut. En tiedä, miten arki lähtee rullaaman kahden lapsen kanssa. Synnytys pelottaa ja mahdollisesta sektiosta toipuminen hirvittää... yritän vielä nauttia siitä, että vauva kulkee kompaktisti mukana, ei tarvitse pakkailla sille tavaroita ja aikaa riittää esikoiselle.
 
Täällä varmasti kaikki jännitetään teidän puolesta ja pidetään peukkuja. :Heartbigred
Tuntuu ihan mielettömälle, että näet kohta teidän pojat. Vastahan tässä alettiin odottamaan :woot:
 
Toivottavasti siellä Balacenia kaikki hyvin :Heartred

Tasse83, kolme vuotta sitten kun itse sain toisen mietin samaa et kuinka ihmeessä aika riittää kahelle. Meillä kun tuli ikäeroa silloin vuos ja kaks kuukautta niin tuntu et esikoinen oli vielä niin pieni. Mutta hyvin se meni. Kantoliina tai -reppu käyttöön jos vauva kovin kanneltava. Siinäpä hän pysyy mukavassa paketissa mukana. Aina imettäessä esikoinen tuli kirjan kanssa viereen istumaan, jota sitten luettiin.
 
Vitsit mikä väsymysten väsymys! Yöt on alkaneet jännittämään, tai ne tuntuu niin kovin pitkiltä. Kaikki muut nukkuu ja hei, minä en! Mulla on niin paljon tyynyjä sängyssä et mies valittaa ettei hän mahdu kunnolla sänkyyn.. Mulla on paljon supistuksia ja niitä tulee varsinkin öiseen aikaan. Mulla on aina ollut tosi supistusherkkä kohtu, joka tykkää harjotella lähes koko raskauden ajan. En varmaan edes tajua lähteä sairaalaan ajoissa sitten kun sinne oikeasti pitäisi lähteä :wtf: Mä näen unta usein siitä, miten vauva syntyy eteiseen, autoon, ambulanssiin, tai olen yksin kotona ja apua ei oo tulossa. Tai sitten mies on ollut auttamassa, mutta se on itse pyörtynyt ja mun täytyy kääntää häntä kylkiasentoon ja en vaan saa sitä käännettyä.. mut joo.. monta kertaa oon ollut jo unissani synnyttämässä tätä lasta :)

Tsemppiä kovasti kaikille joilla jo vauvat sylissä! Tai ainakin hyvin lähellä synnytystä!:talk017
 
1,5h unta viimeyönä.
Huh, kun tän vkon saa työt vielä jotenkin hoidettua niin jopa tällainen työnarkkari on ihan innoissaan äippälomasta.
 
Mä kävin juuri työterveydessä ja olisin saanut saikkua vajaa kolme viikkoa mutta sovittiin että otetaan eka viikko ja katotaan sit uudestaan. En vaan tiedä miten tän nyt toisin esiin töissä kun ei oikein pystyisi olemaan poiskaan. Samalla tavalla oon nyt valvonut ja pyörinyt yöt mutta ei mun yöt ihan noin lyhyiksi ole jääneet. Miten sä jaksat työpäivän jälkeen? Ite huomaan että jaksan tsempata töissä, mutta illalla seinät kaatuu päälle väsymyksestä.
 
Mä kävin juuri työterveydessä ja olisin saanut saikkua vajaa kolme viikkoa mutta sovittiin että otetaan eka viikko ja katotaan sit uudestaan. En vaan tiedä miten tän nyt toisin esiin töissä kun ei oikein pystyisi olemaan poiskaan. Samalla tavalla oon nyt valvonut ja pyörinyt yöt mutta ei mun yöt ihan noin lyhyiksi ole jääneet. Miten sä jaksat työpäivän jälkeen? Ite huomaan että jaksan tsempata töissä, mutta illalla seinät kaatuu päälle väsymyksestä.

Vissiin multa kyselit :D.

No yöllä kieltämättä iski itkupaniikki, että miten selviää tästä päivästä. Kyseessä taloushallinnon töitä eli pilkkuvirheet ei ole kovin suotavia ja väsymys tasoa "tee maitoa kaadan roskikseen".

Mulla ajomatka 50km / suunta se on asia mikä jännittää, kun meinaa nukahtaa rattiin. Kotona sit kenenkään turha estellä, meen sänkyyn. Noiden 3-5h unien kanssa oon jaksanut päivät vetää, mutta toissa yönä se 4h ja viime yönä 1,5h niin nyt ei pysty.
 
Vissiin multa kyselit :D.

No yöllä kieltämättä iski itkupaniikki, että miten selviää tästä päivästä. Kyseessä taloushallinnon töitä eli pilkkuvirheet ei ole kovin suotavia ja väsymys tasoa "tee maitoa kaadan roskikseen".

Mulla ajomatka 50km / suunta se on asia mikä jännittää, kun meinaa nukahtaa rattiin. Kotona sit kenenkään turha estellä, meen sänkyyn. Noiden 3-5h unien kanssa oon jaksanut päivät vetää, mutta toissa yönä se 4h ja viime yönä 1,5h niin nyt ei pysty.

Joo sinua, en vaan pystynyt tägäämään kännykällä :)

Hurjan kuuloista, tuossa olisi jo monta syytä hakeutua sairauslomalle. Mun ilo oli lyhyt, työkaverit sanoivat etteivät pysty tuuraamaan joten huomenna töihin vaan. Tänäänkin tuli yli 10 tunnin työpäivä ja huomenna toinen samanlainen. :mask:
 
Voi ei!!

On mua koitettu kolmesti saada sairaslomalle, mutta ei.
Tj3 niin loma alkaisi.
 
Anna vähän mullekin tuota työintoa [emoji23] vitsit 3 päivää menee hujauksessa, tsemppiä vikaan rutistukseen!
 
Mulla on näin tylsä ja epäolennainen huolenaihe kuin raskausarvet... pelottaa että kun maha on jo nyt revennyt että miten pahasti kerkee revetä ennen synytystä... mutta yritän kyllä ja olen sitä mieltäkin että tosi hölmö huolenaihe, kun pitäs vaan olla iloinen että raskaus on ollut helppo ja vauvalla kaikki hyvin.. :sad001 jopa vähän kiittämätön olo ku ressaa jostain arvista...
 
Paljon onnea Pilvilinna!! Perässä tullaan :)

Soppe1, sallittua ja ymmärrettävää :Heartred.
Ootko öljyjä koittanut? Auttaa ainakin palautumaan.

Täällä taas kukutaan ja kutistaan, raaVituttaa niin pirusti. Kellokin soi 2h päästä.

Huomenna olisi remppa ohi ja pääsisi inventoimaan kaikki tarvikkeet ja vaatteet sekä pakkaamaan sairaalalaukun.

Tsemiä kaikille :gen014 sorry omanapa.
Alkaa olla höperö olo :dance018
 
Juu oon öljynny aamuin illoin jo pitkään:) en tiiä onko auttanu, ku ei tiiä sit miten paha olis jos en olis sitä tehny. Luin että rasvaseen kohtaan tulee helpommin arpia, ja tuolla navan alapuolelle ne melkeinpä jääkin ...
 
Tänään ostamaan kaikki pikkutilpehöörit ja sairaalaukun pakkaus.. Sit voi vaan olla ja "nauttia" eikä tarvitse tehdä mitään. :)

Pyykkäsin eilen kaikki vaatteet mitä on ilmestynyt ja pitäis vielä rintapumppu pestä ja vissiin tutit keittää ja ja ja...

Onko jotain vinkkiä jo lapsen saaneilla antaa mikä aina unohtuu tehdä?
 
Takaisin
Top