Loppuajan henkevät..

Ajattele että hyvää reeniä paikkojen avautumiseen, mullakin tuli moneen otteeseen eri päivinä kipeitä suppareita ennen kuin tositoimet alkoi. :) Limatulppa irtosi oikeiden supistusten aikana pari tuntia ennen sairaalaan lähtöä. Tsemppiä ja rentoutta odotukseen, synnyttäneille paljon onnea!
 
Nyt jo varmaan 5 päivä peräkkäin lähtee käyntiin maksimi kipulääkityksellä. Yöt on ihan pepusta jo, mut onneksi voi päivälläkin levätä. Lohdutuksena tieto et 3vk korkeintaan tätä
 
Yölliset wc reissut on jo todella tuskasia kun a) ei meinaa päästä enää sängystä ylös ilman taistelusuunnitelmaa b) vauvan pää painaa rakkoa niin saakelisti että joutuu kunnolla pidättämään matkan sinne ja c) on niin itsepäinen ettei nouse ensimmäisellä kerralla kun huomaa hädän vaan jollain kolmannella tai viidennellä kun tajuaa että rakko kohta räjähtää :hilarious:
 
Ootko eloinen. millä viikoilla?

Täällä käyty vika neuvola ja jos ei tule ulos itse niin to soittoa synnärille.

Aamusta tosin lupaavia kivuliaita supistuksia ollut.
Jouduttiin kesken neuvolan hakemaan pirtelöä, että saatiin vauvan sykkeeseen liikettä.
 
Täällä jatkuu kivut ja puskee lääkkeen läpi todella hyvin, huomenna neuvola ja kysyn kyllä kauanko pitää kärsiä :D
 
Yölliset wc reissut on jo todella tuskasia kun a) ei meinaa päästä enää sängystä ylös ilman taistelusuunnitelmaa b) vauvan pää painaa rakkoa niin saakelisti että joutuu kunnolla pidättämään matkan sinne ja c) on niin itsepäinen ettei nouse ensimmäisellä kerralla kun huomaa hädän vaan jollain kolmannella tai viidennellä kun tajuaa että rakko kohta räjähtää :hilarious:


Meilläkin mies välillä herää mun ähinään ja liikehdintään, ja kysyy että mitä mä teen. "Koitan nousta ylös". Ihan tuskaa :D :D
Olo on kuin koppakuoriaisella joka on joutunut selälleen.
 
Ootko eloinen. millä viikoilla?

Täällä käyty vika neuvola ja jos ei tule ulos itse niin to soittoa synnärille.

Aamusta tosin lupaavia kivuliaita supistuksia ollut.
Jouduttiin kesken neuvolan hakemaan pirtelöä, että saatiin vauvan sykkeeseen liikettä.
Täällä eleillään 39+1 :)

Vauva piristyi hyvin pirtelöstä?
 
Tuntuu hassulta lukea toisten loppuraskauden mietteitä kun itsellä jo elelty vauva-arkea jo parisen viikkoa:) äsken tuli sellanen olo että hetkonen onko vauva tänään liikkunut ollenkaan, ja puolen sekunnin päästä tajusin että en ookkaa raskaana enää :D
 
Itsestä hassua ajatella et kohta vauva käsissä, vaikka kuinka pyörii mahassa itsestään ilmoitellen ja vaikka yhdesti jo vauvat ollut käsillä. Ja nyt ne vauvat on hitsi jo koululaisia....
 
Toivottavasti tulis pian lähtö, alaselkä kipeenä eilisestä lähtien ja kipuja. Pitäisi varmaan yrittää olla mahdollisimman rento et lähtis kunnolla tulemaan :D
 
Täällä sairaalalla nyt toivottavasti viimeistä kertaa, kolmas kerta tässä raskaudessa. La saunareissulla pyyhkeeseen tuli lammikko, mut mietin vrk olikohan vettä. Eilen käytiin näytillä ja vaikutti ettei olis mut tänään tarkastuksessa plussalla eli ei voi odotella. Nyt kuitenkin lähti omat supparit ronkkaamisesta, saa nähdä päästäänkö syntymään asti ilman apuja.
 
Takaisin
Top