Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Omat ajatukset ei oo oikeen vielä täysin ymmärtäny mitä tapahtuu, koska ei mullakaan juurikaan raskaus tunnu missään, muutamia alavatsan tuntemuksia lukuunottamatta. Oon nyt rv 6+3 ja eka neuvola "vasta" 27.10. Kenellekään en oo vielä kertonu, tai kyl mies tietty tietää ja vähän hassua et eka ulkopuolinen joka tietää on mun esimies.. mut pakko sille oli kertoo melkein heti kun oon töissä lääkefirmassa ja täytyy nyt vältellä tiettyjä tuotteita joita pakataan. Josta johtuen varmaan työkaveritkin saa tietää aika pian ku alkavat ihmettelee, miks mä en muka voi olla töissä jokapaikassa. Mut oon kans aatellu et perheelle kertoisin sit vasta ekan ultran jälkeen, mut katotaan maltanko odottaa niin pitkään
Kesän ajan siinä päivittäin jäätiin juttelemaan parin tunnin ajaksi ja syksyllä sitten ensimmäiset "treffit" ja alettiin kimppaan. Meillä lapsihaaveet kohtasi niin hyvin, että jo reilun 9kk seurustelun jälkeen päädyttiin jättämään ehkäisy pois.