Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tää se mistä voi tulla ihan hillitön kutina ympäri kroppaa?Raskaudenajan hepatogestoosi on (jos oikein muistan) selittämätön raskausajan sappihappo- ja maksa-arvojen nousu. Viime raskaudesta todettiin vissiin rv30 ja kävin siitä eteenpäin vähintään kerran viikossa labrassa ja loppuajan viikottain ultrassa. Jos se puhkeaa taas, ei anneta mennä yliajalle. Esikoinen käynnistettiin rv37+1 ja syntyi sit rv 37+6. Älkää googlettako! Voin omakohtaisesti varottaa![]()
Mä taisin pahimpaan oloon syödä suolakeksejä. Mikään vähänkään makea ei ainakaan uponnuMitä te syötte kun mikään ei maistu ja kaikki etoo ja oksettaa? En taas keksi mitään mistä tulis parempi olo, tuskin mistään.
Alkaa vko 9 ja eikö se oo se pahin? Voispa vaan nukkua seuraavat pari viikkoa jos sit helpottaisi![]()
Joo on. Ja ei tartte pelätä jos iho vaikka talvipakkasilla kutisee, sitä ei voi sekottaa. Se on ihan hillitön kutina ilman mitään jälkiä iholla tai muuta. Mulla oli olkavarret, rintakehä ja kämmenselät pahin.Onko tää se mistä voi tulla ihan hillitön kutina ympäri kroppaa?![]()
Mulle menee riisi, johon lisännyt vähän voita ja suolaa, sen rinnalla sit kalkkunaleikkeleitä tai metukkaa.Mitä te syötte kun mikään ei maistu ja kaikki etoo ja oksettaa? En taas keksi mitään mistä tulis parempi olo, tuskin mistään.
Alkaa vko 9 ja eikö se oo se pahin? Voispa vaan nukkua seuraavat pari viikkoa jos sit helpottaisi![]()
Eikös metwursti oo raakamakkarana no-go?Mulle menee riisi, johon lisännyt vähän voita ja suolaa, sen rinnalla sit kalkkunaleikkeleitä tai metukkaa.
Täytyy varmaan kokeilla suolakurkkuja kansMulle menee riisi, johon lisännyt vähän voita ja suolaa, sen rinnalla sit kalkkunaleikkeleitä tai metukkaa.
Mä kauhulla odotan rv 9pitänee käydä taas ostamassa hapankorppuja, oltermannia ja suolakurkkuja. Syön sit niitä. Kroppa huutaa suolaa!
En tiedä yhtään! Tässä raskaudessa ei ole tehnyt mieli sen rasvaisuuden vuoksi.Eikös metwursti oo raakamakkarana no-go?
Ai onkoEikös metwursti oo raakamakkarana no-go?
Mä oon onneksi saanut tehdä suurimman osan ajasta etänä, niin pahimpina hetkinä on onneksi voinut mennä vaan ulko-ovelle hengittelemään tai puuskuttaa rauhassa. On joitakin päiviä, jolloin on vaan ollut pakko lopettaa vähän aikaisemmin ja ottaa unet.Miten olette pärjänneet raskausoireiden kanssa töissä?