Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itekki enempi salaisten puolella, ei oo kaikki näkemässä mitä kirjoittelee xD mutta koitan aina muistaa tulla kans tänne julkiselle puolellekin.
Miten ootte muut jaksaneet töissä olla? Ite alan olemaan aivan loppu. Väsymys on kova ja alkaa olemaan jalat ja selkä kipeenä. Ajattelin ensi viikolla varailla lääkäri aikaa ja jos saisi saikkua. Mulla olisi kolme viikkoa vielä äitiyslomaan. Teen fyysistä työtä.
Kävin tänään pitkästä aikaa "lenkillä". Käveltiin kauppaan ja takaisin, yht n. 1km ja illalla olikin sitten lantio, nivuset ja selkä tosi kipeet. :arghh: En oo siis raskauden aikana voinut kuntoilla juuri ollenkaan, koska se aiheuttaa kipuja ja mua on supistellut jo ilman liikuntaakin tosi paljon! Nyt on kuitenkin reilun viikon ajan tullut tosi vähän supistuksia verrattuna aiempaan niin ajattelin ihan sen takia kokeilla kuinka käy, jos lähden lenkille. Aikamoista lyllerrystä sekin oli ja hitaasti menin. Alkoi matkalla supistella välillä ja vihloo. Ja tosiaan ilta meni kivuissa. Onko muilla tällasta? Mitä mä teen? Jatkanko lenkkeilyn kokeiluu vai jäänkö suosiolla kotiin? En haluu et sysloma ja mammaloma menee neljän seinän sisällä.