Lokakuun lapsukaiset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
Varovasti ilmoittaudun tänne, vaikka vasta eilen tein plussatestin. LA on nyt vau:n laskurin mukaan hedelmöitysajankohdasta laskettuna.

28.10./Beisla/31/HUS/1


Olen seurannut vauvakuumeilijoiden ketjua kesästä 2014 asti kun toisesta lapsesta haaveiltiin, useampi kuukausi yritettiin ennen kuin tärppäsi. En kuitenkaan koskaan kirjottanu sinne ketjuun, ja nyt oon sillon tällön käyny kattelemassa tuttujen nimimerkkien kuulumisia. Ihana kuulla että plussan olet saanut :Heartred :Heartred toivon kovasti tarrasukkia pienelle mukaan!
 
Heippa! Rohkeuspuuskassa mäkin liityn porukkaan. Kahden vuoden yritys ja lapsettomuushoitoja takana, kunnes yllättäen juuri ennen isojen hoitojen alkua pari viikkoa sitten saatiin elämämme eka plussa. :Heartred Alussa vielä mennään, rv 5+4. :)

20.10.2016/Nessu/30/-/1
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin kai uskaltaudun jo liittymään, vaikka ihan alussa vasta ollaan. Toisaalta eihän tässä vielä piiiiiitkiin aikoihin olla ns. selvillä vesillä, huoh. Plussasin kuitenkin jo viime viikon tiistaina eli kuusi päivää sitten ja plussa vahvistunut joka päivä.:love017

29.10. /Cristine/ 26/ TYKS/ 1.
 
Heippa vaan kaikille! :hello
Mä hätäsenä meinaan uskaltaa jo itteni tänne lisätä vaikka alussa ollaan.
Laskettuaika saattaa vielä vaihtua mut veikkaan ettei kovin kaukana olla tosta mitä ite epäilen. :)
Jätän viel kans synnytyssairaalan salaseks jos tääl tuttuja pyörii, lisätään se sit myöhemmin ku ollaa varmemmilla vesillä! :)

30.10. / Pinkkis / 28 / 4
 
29.10.2016 / Connie / 37 / HUS?/ 1

Täällä kanssa ihan alussa, mutta kuten iästä voi päätellä niin tätä on niin paljon odotettu, että ei malttaisi olla huutamatta koko maailmalle... ♥ mutta päätettiin olla hiukan varovaisia ja pitää salassa lähipiiriltäkin ekaan neuvolaan saakka, joten saatte sitten toimia sijaiskärsijöinä. :)
 
16.10.2016 / Majtai / 32 / HUS / Kolmas

Meikäläinen ei sen kummemmin aio täällä tai muualla salailla; jos on tuttuja niin morjesta vaan!
Eikä näin kolmannen kohdalla jaksa enää seinille hyppiä ja sekoilla - näyttää siltä, että kolmas ja viimeinen on tulossa, ei siinä mitään, tulkoon vaan :D

Laskettu aika varmaan muuttuu kun vaivaudun joskus neuvolaan asti, päivitellään sitten.
Sama sillä kun tulen kuitenkin tietämään syntymäpäivän etukäteen ja se ei tule olemaan laskettuna päivänä...

Kaksi tyttöä löytyy ennestään, isoja jo. Ei ole vielä tullut puheeksi heidän kanssa, mutta varmaan viikonloppuna paljastan. Esikoinen on odottanut tätä uutista hartaasti. Onpahan sen ikäisiä jo, että heistä on myös apua vauvan kanssa. Poikaa toivotaan, ylläri :D
 
Muokattu viimeksi:
En tiedä kuuluuko tämä tämmöinen viesti tänne mutta olis mukavaa kuulla mistä päin suomea olette? Itse kesällä 2015 uudelle paikkakunnalle muuttaneena mielelläni tutustuisin saman alueen odottaviin äiteihin joilla suht sama laskettuaika niin voisi jakaa fiiliksiä ja miksei vaikka tavatakkin joskus :)
 
Mii-ma, jos googlaat synnytyssairaaloiden lyhenteet, niistä saa ainakin jonkinlaista osviittaa paikasta. Monet varmaan eivät halua kertoa täällä sen tarkemmin, kun on vaara että joku tuttu tunnistaa. Varhaisilla viikoilla kuitenkin ollaan vielä. Mutta jos kirjoittelet niin että pääset sinne lokakuisten salaiseen ryhmään, voi olla että siellä ihmiset jakavat tietoa avoimemmin. Pääsyohje sinne löytyy tämän Lokakuun lapsukaiset -listan alapuolella olevasta ketjusta.
 
Jep. Niin mä arvelin :) Täytyypä tutkia tai sit löytää muita paikkoja missä tutustua :) kiitos vastauksesta!
 
25.10 / kyfi8344730 / 23 / TYKS / 3

Plussasin eilen ja la menee lokakuun loppuun. Kovin ollaan toivottu kolmatta ja vihdoin tärppäsi. Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa mukana kun mennään näin varhasilla viikoilla.
 
Luulin jo esittäytyneeni, mutta en kai sitten, ainakaan en ollut listalla.
14.10 / Aurorita/ 34 / Kättäri / 2
 
Ehkä mä varovasti uskallan mukaan, vaikka viikkoja on tosi vähän :)
28.10. / Hormiga/ 35 / ? / 3

Synnäri jää avoimeksi, koska en tiedä sitä vielä, muutamme kesällä, ja pitää hiukan selvitellä asiaa.
 
Aurorita! Voi olla että olet esittäytynyt esimerkiksi tuolla plussanneita puolella. Mulla on helpompi lisätä listaan, kun kommentoi suoraan tähän ketjuun. Ettei tarvii metsästää tietoja muista keskusteluista :)
 
19.10/PuLLa83/32/tays/2
Hirveen alussa ollaan eikä mielikään ole oikein ymmärtäny vielä mutta aamulla "tehdään ny testi että menkat alkaa" tyylillä tehty plussa järkyttää vieläki esikoisen imetys lopetettu 3 pv sitten joten juhlimiset joutuu siirtämään vielä toiset pari vuotta
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top