Lokakuun lapsukaiset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
Ikäviä uutisia meillä kuudennella viikolla, kesken meni. :sad001

Listasta joutuu siis ottaa pois 30.10. kohdalta: Enyo / 33 / Kys / 1
 
no tulipa se eka neuvola reissu tehtyä huh :) neuvolatäti sano että laskettu aika olis 9.10.2016 pikkasen eri aika mitä mä laskin laskurilla mä sain laskurista 10.10.2016 ja sillee :sad001 oli miten oli niin voiko noihi päivii sit miten uskoo ei kaikki vauvat välttämättä synny just laskettuna aikana voi olla joskus ehkä vähän aikasemmin nii ainenki meidän mamma sano mulle
et mäkin olin poikkeus aikasemmassa ajassa mitä laskettu aika oli luvannu ja et olin tosi heiveröisen pieni n. 2 kg ja muuta sentti päälle
 
nyt oon meidän perheen siskoksista kaikkein suurin pituudelta ja painavin :) vaikka oonki meidän perheen kuopus
 
nii se aika vaa rientää eilen olin lapsi ja teini-ikäne nyt tänäpäivänä oon sitten ite tuleva äiti syksyn jälkee :)
 
meidän mamma sano vanhan aikasella tavalla mulle et pienistä ja tosi kevyistä vauvoista tulee usein myöhemmin todella pitkiä ja ehkä jopa painaviakin ja vauvoista mitkä on syntyessään normi tai vähän painavempia niin tulee myöhemmin laihoja en tiiä sit onks toi miten paikkaansa pitävä mun vanhin sisko oli syntyessään yli 3 kg ja iso pituudelta nyt se on meistä kaikkein lyhyin ja kevein aika jännä juttu jos tuumin mimmonen sitte mä olin syntyessä
 
hassu juttu nykyisin jotkut kysyy kumpi meistä on iso sisko mä vai mun sisko ku mun sisko näyttää tosi nuorelta mitä sen ikä on ja mä oon pitempi ku se vaikka se onkin vanhin ja kevein joskus aikasemmin ku se tuli käymää nostin sen ylös ku halasin sitä multa on menny ihan hyvin 50-56kg käsillä vaikka en oo käyny lainkaa salilla massaa on sen sijaan kertyny
 
Mä en osaa sanoa muuta tohon syntymäpaino ja -pituusasiaan kuin, että pienipainoisena syntyneillä esikoisilla näyttäisi olevan riski ylipainoon aikuisiällä. Täytyy toivoa, että oma esikoinen pysyisi mahdollisimman normaalipainoisena ja eläisi terveellistä elämää aikuisiälläkin :)
 
Saa poistaa listalta. Tänään olisi ollut 6+3 (La 28.10), mutta perjantaina alkaneet selkäkivut jatkuivat muuttuen eilen illalla myös vatsa- ja kylkikivuiksi, ja nyt aamusta alkaen tulee verta kunnolla.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top