Lokakuun lapsukaiset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
Ilmoittaudun nyt tänne mukaan, vaikken tiedä jatkuuko raskaus ja toisaalta haluaisin ensin ultrassakin käydä.. Mutta siitäkin huolimatta :)

16.10./möttönen/37/HUS/2
 
Annmarie! Kyllä sinä listalla olet jo :) ja Möttönen, itsellä samoja fiiliksiä, haluaisin varmistaa, mutta saahan näitä listoja muutettua... :) itsekään en niin varma siitä jatkumisesta ole...
 
No niinpä olenkin!!!
Ei vaan ollut päivittynyt mun puhelinversioon.
Jo nyt sekoilen ja vasta alussa ollaan...
 
Tällä viikolla kävin ultrassa niin jospa sitä uskaltas nimensä jo tänne listauttaa :)

1.10./ Iidis/ 26/ PKSSK/ 3. lapsi
 
Onkohan meneillään joku 4-kymppisten ikäkriisi kun meitä on jo useampi täällä! :D
Viime raskaudessa (syntyi 02/15) taisin olla foorumin sen kuukauden vahin synnyttäjä ja sillon siis 39v.
 
Voit laittaa alustavasti 15.10. Muutellaan sitten kun on paremmin tiedossa (ei ole ollut menkkoja, joista laskea ) ☺
 
Voit laittaa alustavasti 15.10. Muutellaan sitten kun on paremmin tiedossa (ei ole ollut menkkoja, joista laskea ) ☺

Okei eli siis
15.10. / Vaniilia / - / - / -

Entä loput tiedot, ollaan siis kaikki mahdollisuuksien mukaan listattu myös ikä, synnytyssairaala, ja mones lapsi tulossa?

Vai mennäänkö näillä?
 
Pahoittelut! Huomaa, että olen uusi täällä :D
Toinen on tulossa, esikoinen on -09. Minä täytän toukokuussa 32. Kpks:n menen synnyttämään ☺
 
Varovasti ilmoittaudun tänne, vaikka vasta eilen tein plussatestin. LA on nyt vau:n laskurin mukaan hedelmöitysajankohdasta laskettuna.

28.10./Beisla/31/HUS/1
 
Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top