Lokakuun lörppisketju

JMT

Asioista perillä oleva
Toukokuunmammat 2015
Maalismammat 2018
Kuukausi vaihtu niin avataanpa tälle kuulle oma ketju, mihin voi kirjoitella mitä mieleen juolahtaa (päivän kuulumisia, ihmettelyä yms.) ens kuulle sitte taas uusi :)
 
Alotetaan löpinät tässä sitten :)

Kauhia väsymys ja pitäs jaksaa yö olla töissä, no loma alkaa sitten huomenna kun töistä pääsee, mutta on jo aika paljo kaikkee suunniteltu ja tuommoista pientä etomista ollut ilmassa pari päivää, toivottavasti ei ala pahoinvointi niin menee sitten loma siinä, toki helpompihan se on lomalla sitä potea kuin töissä muttei kuitenkaan hirveesti kiinnostaisi. Nyt on ollut muutamalla käyttäjällä surullusia km:ja ja alkaa itteäkin pelottamaan että näkyykö ens viikolla varhaisultrassa elämää. Koko päivän ahdistanut ajatus :sad001 Toivon kauhiasti jaksamisia heille :Heartred Jotenkin epäilen että kauhia pelko persuuksissa odotellaan tota ensimmäisen kolmanneksen loppumista ja sitten aletaan varmaan pelätä jotain muuta mitä voi tapahtua loppu raskauden aikana. No olisin tyytyväinen jos kuitenkin loppuun asti päästäisiin onnellisesti :)
 
kääk, mulla tuli tänään keittiössä oikeita supistuksia, ja viikkoja se 5+2!! olin ihan että mitä ihmettä, eikä ees mitään harkkasupistuksia, vaan kipeitä ja taituin kaksinkerroin. mietin et oisko joku tulehdus päällä, on kyllä sellanen olo tuolla alhaalla, tosin virtsatulehduksen tunnistan ja se sei vielä ainakaan oo. juon nyt hulluna vettä ja makoilen.

vähän kauheeta, jos tää nyt on tällästä pelkoa sitte koko ajan.. ja sekin että jos niitä tulee töissä, kun en uskalla siellä kyllä kuukausiin vielä kertoa asiasta, että saan olla loppuun asti töissä..
 
Satuvee. Toivottavasti siellä rauhoittuis tilanne...

Tuntuu uskomattomalta et perjantaina on jo eka neuvola. :) Sit varasin ultran tiistaihin.. :) Pääsin just töistä ja aikas puhki oon kun koko työvuoroon ei päässy istumaan mut sellasta se on usein meillä töissä..
 
Täällä väsymys on ottanut kyllä elämisestä vallan. Aivan sama kuinka pitkään yöllä nukkuu, niin silti aamulla voisi vaan jäädä sänkyyn ja illalla sinne voisi mennä jo todella aikaisin. yölliset vessakäynnit on helpottanut, mutta jotenkin sitä vaan herää monta kertaa yössä, eikä sitten meinaa enää uni tulla. näinkai sitä valmistaudutaan jo nyt niihin yöheräämisiin.
 
kiitos loora84!

maarina, kyllä, väsyttää! nukun melkein joka päivä päikkärit, ja viikonlopun haaveena nukkua ja sit vähän nukkua :D

tänään tuli vaan yks supistus, vaikka olin töissäkin. jospa se tästä rauhottuu!
 
Mä oon nyt kahden vaiheilla, menisinkö tammikuussa muutamaksi kuukaudeksi töihin vai en. Alun perin oon työnantajalle ilmoittanut olevani hoitovapaalla tämän vuoden loppuun, mutta olin jo miettinyt jatkavani hoitovapaata sinne, kun esikoinen täyttää 3 v. Mutta nyt, kun tilanne muuttui, niin kyllä taloudellisesti houkuttelisi mennä takaisin eikä kovin kauaa tarttis olla. Mutta mietin, että työnantaja ei asiaa varmaan katso kovin hyvällä, että melkein heti jää pois.. Esikoiselle ois kyllä hoitaja, joten siitä asia ei ole kiinni.
 
Huh, tää väsymys on jotain aivan järkkyä... Tää vuorotyön teko ei ainakaan helppaa yhtään..Tänään olis iltavuoro edessä ja kotona joskus 24.00...Ei jaksas oottaa tiistaita et pääsee ultraan vaikka jännittää samaa aikaan kauheesti et onko kaikki hyvin..
 
Väsymystä täälki. Vaikea tyytyä tähän osaan kun yksinkertaisesti vain pakolliset asiat tulee tehtyä, ihan hullua tällaiselle touhuajalle, huh.
Onneksi Loora tiistai on ihan pian! Mullakin on huomenna neuvola, toivon niiiiiiiiiin paljon että ultraisivat.
 
Kauhia ku alkaa tiistai jännittää kun sillon ois se varhaisultra :)
 
Etsijä.Tuuhan kertoo jos pääset ultraan ja toivottavasti pääset.. :)

JMT. Tsemppiä ultran odottamiseen... Meillähän on se samana päivänä.. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mulla on huomenna eka "neuvola", tai taalla Briteissa kaydaan katilon luona. Huomenna viikkoja 8+2.

Tanaan oli kaverin vauvakutsut, hanella on suunniteltu sektio reilun parin viikon paasta ja tytto tulossa. Katselimme toisen vieraan kanssa kaverini mahaa kun vauva myllersi siella, toinen katsoi kauhuissaan ja ma ihan innoissani, en malttaisi odottaa etta omassakin masussa nakyisi jo liiketta! :D Vahan aikaa saa sita kylla odotella.. varmaan istun sitten vaan tuijottelemassa mahaani paivat pitkat!
 
Ai niin, tuolla vauvakutsuilla vahemman kiva yllari oli se, etta kaverini oli kertonut kaikille sukulaisilleen ja ystavilleen, joista suurin osa mulle tuikituntemattomia, etta makin oon raskaana. Kiva kun en itekaan oo kertonut omille kavereille ja sukulaisille, niin naa sitten kaikki onnittelee ja kyselee etta kuinka pitkalla oon. No just tuli kuule 8 viikkoa tayteen, etta turhaan siina mahaani tuijottelet, laskia se vaan on. Mut en nyt viitsinyt toki toiselle kayda omissa juhlissaan kiukuttelemaan, otti vaan paahan..
 
Katapultti82 tosi törkeää kyllä mennä toisen uutisia levittelemään, tsemppiä!

Ioora84 kiitoksia ja tsemppiä sinnekin päin!
 
Gaah, herasin viime yona painajaisiin enka uskaltanut nukahtaa uudelleen ennen kuin mies tuli yotoista kotiin. Nyt aamulla vessassa paperiin tuli verta, onpa kiva menna sinne katilolle nyt kun ei niilla ole edes mitaan ultralaitteita, etta voisi tsekata onko kaikki ok. :sad001
 
Katapultti82. Ompa ikävää käytöstä kaverilta! Ja ikävä asia tuo vuoto, saitko siihen selvyyttä, lähettivätkö ultraan?

Loora. Ei ultrattu! Ensiviikolle sain onneksi ajan kuitenkin ultraan sen edellisen km vuoksi :)
 
Onko kellään ongelmia jaksaa töissä? Meillä on työntekijöistä vajetta ja jatkuvasti joutuu tekemään keskimäärin 50-55 tuntisia työviikkoja, ja täytyy myöntää että alkaa pikkuhiljaa uuvuttaa. Työsopimuksessa lukee 37 h/viikko... Toki ylitöistä maksetaan, mutta hintansa kullakin. Tilanne tulee hieman helpottamaan vuoden vaihteessa, mutta vielähän tässä pitäisi kolme kuukautta muka puurtaa ennen sitä!? Pomo on kyllä ymmärtäväistä sorttia, mutta jotenkin tuntuu vaikealta lähteä tästä väsymisestä keskustelemaan. Jos minun työpanokseni vähenee, niin muiden työtaakka lisääntyy vielä enemmän. Ja tosiaan, lisätyövoimaa yritetään rekrytoida mutta sitä ei vaan saada millään.
 
kuukiurustakesään mä oon nyt niin onnellinen että oon parin viikon lomalla, jospa tää väsymys tästä vähän helpottas, oli aika rankkaa viime viikolla kun ei meinannu yövuoroihin saada nukuttua eikä sen puoleen niitten jälkeenkään kunnolla :/ No jospa olis parin viikon päästä paremmin levänny ja jaksas taas puurtaa töissä
 
Eka "neuvola" eli katilon luona kayty ja voi vitsi miten ihana tyyppi! Mun BMI on 35 eli joudun kaks kertaa sokerirasitukseen ja viikolla 34 ylimaaraseen ultraan, mutta yhtaan ei alkanut nillittaa painosta, hanen vaakansa jopa naytti pari kiloa vahemman kuin mita itse olin papereihin tayttanyt, mika oli ihan kiva juttu.

Veri- ja pissanaytteet otettiin ja kauheasti tayteltiin kaikkia lippuja ja lappuja, taalla kivikautisessa Brittilassa kun ei nakojaan voi sita poydalla napottavaa tietokonetta kayttaa mihinkaan.. Lol! Lahete ultraan myos, mutta siihen nyt on sitten viela se muutama viikko.

Aamulla multa tuli tosiaan vahan verta, mista sitten mainitsin, mutta han ei siita ollut kovin huolissaan, kertoi kylla mita kannattaa tehda jos ikina tulee sellainen olo itselle etta haluaa tsekattavan etta kaikki on ok.

Hirveasti haluaisin ultraan nyt heti, nakemaan etta kaikki on kunnossa, mutta rahatilanne ei nyt oikein sallisi uudelleen yksityiselle menoa, joten katsotaan nyt jos sen muutaman viikon jaksaisi odotella. Tai sit tosiaan jos tulee enemman vuotoja tms niin omalaakari voi laittaa sit lahetteella sairaalalle.
 
Katapultti82, todella rasittavaa, että joku on mennyt möläyttämään sinun salaisuuden. :sad001 Mutta mulla tuossa lukiessa tuli hymy huulille, että kuinka äärettömän suloinen teidän lapsestanne tulekaan ihanalla maitokahvi-iholla! Oih :Heartred

Mekin tosiaan käytiin se ultra eilen, jonka mukaan nyt olis 8+5. Luotan tosin laskettuun vasta, kun pääsen sinne oikeaan nt-ultraan.. Jäi nyt myöhemmin ajateltuna vähän omituinen maku, kun ei näkynyt käsiä eikä mitään, kun se otti tuosta vatsan päältä, ja kamoon! Meikäläsen viiden litran pullataikinahan siinä eessä blokkaa näkyvyyden. :eek:

Täällä pahoinvointi jokseenkin alkaa vähän haihtua, mutta ajoittain se kyllä vielä vierailee. Erityisesti, jos nälkä ehtii tulla. Ja tää väsymys.. voi härremanjeerasta! Tuntuu, ettei silmät pysy auki. Varsinkin, kun tytär herää joka aamu 6-7 väliin.
Voishan tuota nukkua päikkärit, mutta kun tää aika kun hän nukkuu, on mulle ainoaa aikaa hetkeksi istahtaa ja tehdä omia juttuja. Nytkin pitäisi tehdä huomiselle pilates-tunnille suunnitelma ja opetella se läpi. :signs017


Maanantaina eka neuvola tyttären 1v. nlan yhteydessä. :) Pyytelen samalla itselleni vielä tän kuun puolelle sen nt-ultran, jotta näkee onko kaikki hyvin ja _vihdoin_ voi kertoa kaikille, ettei nyt oo ihan oikeesti pelkästään vaan lihonnut.. :laughing002
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin
Top