Lokakuun lörpötykset

Eipä ole kovin toiveikas olo.. Vuoto on muuttunut tummemman punaiseksi. Kipuja ei ole vielä. Yritän vielä olla ajattelematta pahinta mutta minkäs teet. Kolmas yritys kierto, ensimmäinen ja toinen jäi kemiallisiksi, tämäkin taitaa mennä kesken.. :sorry:

Pidän täällä peukkuja, että kyseessä olisi silti harmiton vuoto. :smiley-angelic001
 
No tämä helpotti oloa kyllä vähän. Edelleen vuotelee kirkkaanpunaista mutta lähinnä pyyhkiessä..
 

Liitteet

  • IMG_20201023_160536.jpg
    IMG_20201023_160536.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 19
Tsemppiä kaikille teille, joilla on vuotoja. :HeartredToivottavasti olisi ihan harmitonta!
 
No tämä helpotti oloa kyllä vähän. Edelleen vuotelee kirkkaanpunaista mutta lähinnä pyyhkiessä..

En muista paljonko sulla on nyt viikkoja, mutta mulla tuli 4-6 viikon aikana kahteen kertaan kirkasta vuotoa jotka oli kylläkin lyhyt kestoisia ja kivuttomia. Toisella kertaa tuli 3-4 hyytymääkin mukana, ehkä jotakin sormenpään kokoisia. Ruskeaa tuhru vuotoa tuli näiden lisäksi melkein 2vk. Ultrassa kävin 6+5 löytyi alkio oikeasta paikasta ja sykekkin. Joten toivotaan, että sinunkin vuodot olisivat harmittomia vuotoja. :)
 
En muista paljonko sulla on nyt viikkoja, mutta mulla tuli 4-6 viikon aikana kahteen kertaan kirkasta vuotoa jotka oli kylläkin lyhyt kestoisia ja kivuttomia. Toisella kertaa tuli 3-4 hyytymääkin mukana, ehkä jotakin sormenpään kokoisia. Ruskeaa tuhru vuotoa tuli näiden lisäksi melkein 2vk. Ultrassa kävin 6+5 löytyi alkio oikeasta paikasta ja sykekkin. Joten toivotaan, että sinunkin vuodot olisivat harmittomia vuotoja. :)

Viikkoja on nyt 6+1, vuotoa tullut kolme päivää. Äsken vessareissulla ei pyyhkiessä jäänyt paperiin mitään, voi kumpa kumpa tämä jäis nyt tähän eikä alkais enää uudestaan!!

On se jännä miten vaikea on pysyä coolina kun tämmöisiä tulee omalle kohdalle. Yritän sanoa itselleni samaa mitä sanoisin muille, että todennäköisesti ei ole mitään vaarallista. Silti, niin kauan kuin vuotoa on niin kyllä se vaan hirvittää..
 
Viikkoja on nyt 6+1, vuotoa tullut kolme päivää. Äsken vessareissulla ei pyyhkiessä jäänyt paperiin mitään, voi kumpa kumpa tämä jäis nyt tähän eikä alkais enää uudestaan!!

On se jännä miten vaikea on pysyä coolina kun tämmöisiä tulee omalle kohdalle. Yritän sanoa itselleni samaa mitä sanoisin muille, että todennäköisesti ei ole mitään vaarallista. Silti, niin kauan kuin vuotoa on niin kyllä se vaan hirvittää..

Hyvältä kuulostaa! :gen053
 
Paljon tsemppejä kaikille joilla on ollut vuotoja! :Heartred Mulla vuoteli ajoittain jonku puolitoista viikkoa ja nyt oon keskiviikosta asti saanu olla ilman tuhruja vasta :hello2 Maanantaina ois eka neuvola käynti. Sit ehkä alkaa pikkuhiljaa tajuamaan et raskaana ollaan! :)
 
Kiitos myötäelämisestä:Heartred Edelleen tuhruttaa, vähän rusehtavammaksi muuttunut. Tunne on että kaikki ihan ok, aion silti huomenna soittaa neuvolaan ja pyytää josko vois ensimmäisellä käynnillä ultralla vähän vilkaista.
 
Moikka kaikille! :greet025
Oon pari viikko jo täällä käyny keskusteluja vilkuilemassa ja nyt ku kirkas plussatesti on tehty, niin uskaltaudun mukaan keskusteluihin :happy8
Raskauksia on takana 3.
Eka on nyt 5vuotias, toka synty kuolleena rv 22 ja kolmas on nyt 3v :Heartred
Miehelle tää on ensimmäinen ja täydessä hämmennyksessä ollaan, kun multa vasta poistettiin kierukka ja heti tyhjennysvuodon jälkeen ekasta kierrosta raskauduinkin.
Uusia asioita on tullu jo vastaan, mm. pahoinvointi. Aiemmissa raskauksissa ei oo ollu pahoinvoinnista tietookaan :smiley-ashamed004
 
Moikka kaikille! :greet025
Oon pari viikko jo täällä käyny keskusteluja vilkuilemassa ja nyt ku kirkas plussatesti on tehty, niin uskaltaudun mukaan keskusteluihin :happy8
Raskauksia on takana 3.
Eka on nyt 5vuotias, toka synty kuolleena rv 22 ja kolmas on nyt 3v :Heartred
Miehelle tää on ensimmäinen ja täydessä hämmennyksessä ollaan, kun multa vasta poistettiin kierukka ja heti tyhjennysvuodon jälkeen ekasta kierrosta raskauduinkin.
Uusia asioita on tullu jo vastaan, mm. pahoinvointi. Aiemmissa raskauksissa ei oo ollu pahoinvoinnista tietookaan :smiley-ashamed004
Tervetuloa joukkoon mukaan ja tsempoiä raskauteen :)
 
Tänään ois täällä 8+0 täynnä. Ensi viikolla eka neuvolakäynti tiedossa. Toiveena ois josko sais jotain elonmerkkejä tuolta kuulla, kun on ollut lähes oireetonta aikaa. Viikoilla 6-7 tahto vähän etoo ja oli kokoajan semmonen pala kurkussa-fiilis, mutta sekin on jo hellittänyt.
Nyt enemmän nukkuisi vaan. Viime vapaalla heräsin vasta, kun olin kellon ympäri nukkunu - yleensä Max 7 tuntia riittää..
Välillä on ollu pakko tehdä uutta testiäkin, että oonko vaan kuvitellut koko homman. Kyllä se vaan erittäin vahvaa positiivista näytti edelleen..
Voi kun aika menis nopeesti ja pääsis varmistamaan että tyypillä on kaikki hyvin tuolla kyydissä
 
Mulla olis tänään 5+4 ja oireet hävinnyt kokonaan... Rinnat ollu aiemmin selkeästi kipeät ja kovan tuntuiset, mutta ihankun ne olis tänään normalisoitunut ja arkuus hävinnyt. ei enään oo sellaisia menkkamaisia kipujakaan ollu moneen päivään. Tulee myös se huoli, että elääkö siellä enään mitään :nailbiting:

Ehkä positiivista oli aamulla se, että paistoin kananmunaa pannulla ja se haisi tänään ihan hirveeltä. Laitoin sen leivän päälle ja kuvotti se koko leipä sit :wtf: hassua että tässä sitä oikeen toivoisi itselle selkeitä oireita todisteeksi raskaudesta.

Myöhemmin tänä aamuna aloin itkemään koska aloin odottamaan joulua ja koska rakastan joulutunnelmaa :hilarious:
 
Haluan valaa toivoa kaikille vuotajille! Mullakin on ollut viikon verran vuotoa ja vatsassa kaikki hyvin siitä huolimatta.
 
Voin kyllä sanoa että on tän viikon aikana tullut luettuja joka ikinen artikkeli ja keskustelupalstan keskustelu koskien aihetta alkuraskauden vuoto.
 
Hei käytättekö minkälaisia vitamiineja? Pitäs käydä ostamassa jotain monivitamiineja niin sais kaiken tarpeellisen yhdestä pillereistä. Muistelen lukeneeni jostain ryhmästä että joku monivitamiini sai aikaan huonoa oloa :bookworm:o_O
 
Hei käytättekö minkälaisia vitamiineja? Pitäs käydä ostamassa jotain monivitamiineja niin sais kaiken tarpeellisen yhdestä pillereistä. Muistelen lukeneeni jostain ryhmästä että joku monivitamiini sai aikaan huonoa oloa :bookworm:o_O

Mä käytän minisunin mamavitskuja. Otan aina yötä vasten, niin ei tuu huono olo.:)
 
Hei käytättekö minkälaisia vitamiineja? Pitäs käydä ostamassa jotain monivitamiineja niin sais kaiken tarpeellisen yhdestä pillereistä. Muistelen lukeneeni jostain ryhmästä että joku monivitamiini sai aikaan huonoa oloa :bookworm:o_O

Täällä kans raskausajan monivitamiini ja lisäksi D3 käytössä.
 
Ärsyttääkö muitakin neuvolahenkilökunnan vaihtuvuus? Vai onko mahdollisesti aina sama täti? Viime raskaudessa minulla oli kolme eri terveydenhoitajaa ja näköjään sama vaihtuvuus toistunee kun oli sijainen puhelimessa. Ärsyttää samoja asioita käydä läpi useamman kerran eri henkilöiden kanssa. Viimeksi oli yksi jonka kanssa ei kemiat kohdanneet yhtään, odotan jännityksellä osuuko kohdalle. Kun on jo aiemmin ollut raskaana niin odottaa vaan että käyntejä olisi vähemmän.

Edellisessä raskaudessa mulla vaihtui täti kolme kertaa alkuraskauden aikana, samoin paikka. Oli se vaihtuvuus kyllä ärsyttävää, onneksi loppuraskaudesta vakiintui paikka ja täti. Toivottavasti nyt pysyy sama.
 
Muille vuotajille tsemppiä, me käytiin eilen varhaisultrassa ja pienestä vuotelusta huolimatta kaikki näytti olevan hyvin. Eli ei onneksi todellakaan tarkoita aina pahinta tuo vuotelu, vaikka se pistääkin panikoimaan.

Hei käytättekö minkälaisia vitamiineja? Pitäs käydä ostamassa jotain monivitamiineja niin sais kaiken tarpeellisen yhdestä pillereistä. Muistelen lukeneeni jostain ryhmästä että joku monivitamiini sai aikaan huonoa oloa :bookworm:o_O

Minulla käytössä Terranovan Prenatal-monivitamiini. Hintava, mutta se on kapselimuodossa niin imeytyy vitamiinit puristepillereitä varmemmin. Monivitamiinit kannattaa aina ottaa ruuan kanssa, niin ei tule pahaa oloa. Yleensä se on sinkki, mikä aiheuttaa todella pahan olon. :)
 
Tänään oon saanu "nauttia" päänsärystä. Aamulla särki vähän, päivällä oli ihan siedettävä olo, mutta nyt iltaa kohden meni siihen, että oli pakko googletella särkylääkkeistä.. saa nähä mitä tästä tulee :depressed:

Tänään kans tuli vollotettua ku kahoin kuuhun ja takaisin. Aiemmin vaan Bambin äidin ampuminen koskettanut.

Muuten edelleen hyvin oireeton, välillä miettinyt jo että niinköhän tuolla on mitään elävää :nailbiting:
 
Takaisin
Top