Lokakuun lörpät

Onpas tää hiljentynyt.. Itte käyn kyllä usein lukemassa, mutta ei oikein ehi kirjottelemaan niin on varmaan monella muullakin :) Mitä teille kuuluu elomammat? Mukavaa syksyä kaikille!
 
Oon kyllä kans huomannut, että täällä on keskustelu hiipunut aika olemattomaksi. Itse olen taas aktivoitunut kirjoittelemaan ja etenkin lukemaan muiden kirjoituksia :).
 
Ei oo Jädeäkään näkyny, joko Jädekin on siirtyny paikkaan mistä täällä ei saa mainita?
 
Siirryt tottakai Kiips :wink Sielä me kaikki ollaan ja sielä pulistaan kokoajan monta kertaa päivässä! :DD
 
Juu sinne vaan! Siellä saa höpöttääkin vapaammin, kun kaikki ei nää niitä juttuja. :)
 
Mulla kyllä koulun alku on paljon verottanut aikaa täällä ololta. Välillä ehkä 1-2 krt viikossa käyn jutut lukemassa, mut harvemmin tulee kirjoitettua. Nytkin oo ihan poikki, kun vähän flunssaa, tekemättömät hommat ressaa, kun joutunut olemaan jo pari päivää koulusta pois sairaan lapsen kanssa, ja poika tosissaan ollut yli viikon flunssasta, joista 5 viimeisintä päivää pitänyt koko ajan kuumetta yli 38 asteessa eikä loppua näy.
 
Mä jotenki haluisin et tää meiän foorumi-ryhmä aktivoituis. Täältä meiän juttu on alkanu kuitenkii ni ois ihanaa jos jatkuiskii eikä loppuis.
 
Oon samaa mieltä Bettie, mutta mun osalta ikävä kyllä ainakin hieman hiljentynyt. En tiä miks, ei vaan tuu käytyä täällä niin usein nyt. :sad001
 
Ei sitä vaan jouda enää... :D Oli ihan eri asia, kun odotti vauvaa ja oli aikaa höpöttää täällä. Ja vielä sillonkin kun toukka oli pieni ja torkkui usein tai vaan tutki lelumattoa, niin jouti piipahteleen. Mut nyt pitää käyttää nassikkaa kerhoissa, ulkona, leikittää ja tehdä kaikenlaista sen kans ja sit hoitaa kotia, opiskella yms... mulla menee pojan päiksyt lähes joka päivä vaan siihen, et pänttään matikkaa jne. Ei vaan aika riitä. Se, minkä nimeä ei saa täällä julkisesti mainita, on taas niin helppo ja koska teen koneella opiskeluhommia, niin siinä tulee vilkaistua aina sitä, minkä nimeä ei täällä saa julkisesti mainita.. ja sit jos on pojan kans ulkona tms, niin kännyl tulee selattua enemmän.. en vaan jaksa kirjoitella tänne kauheasti kännyllä, ku en jaksa sitä näpyttelyä.. :D Mut jospa tää aktivoituisi.. yritän itse aktivoitua hieman, kunhan saan viimeiset tentit loppukuusta hoidettua ja vapautuu aikaa opiskelusta.
 
Mä käyn tääl joka päivä lukees kaikki lukemattomat tekstit niinku sieläkin mistä ei saa puhua, mutta tänne harvemin jaksan mitään kirjotella vaikka asiaakin olis. Pitäis vähän ryhdistäytyä niin aktivoituis ees hieman, onhan tännekin nyt kiva kirjotella :)
 
Hups! Mä oon ihan uppotunut sinne nimeltä mainitsemattomaan paikkaan :oops: unohtanut ihan kokonaa tämän paikan :sad001
 
Takaisin
Top