Täällä on kanssa miehelle jo kolmas muksu, ni ei oo niin iso juttu toi isänpäivä enää. Mä en miehelle osta jouluna tai synttärinäkään mitään, ni en nytkään. Ja sitäpaitsi se ei oo mun isä, eli mä muistan omaa isääni ja annan niinkin hyvän lahjan kun mut ja vauvan 3 viikoksi sen vierashuoneeseen kun alkaa putkiremppa :D En mäkään halua mieheltä mitään äitienpäivänä, ootan sitä kun vaaveli kasvaa ja alkaa ite tekee kortteja ym, en halua mitään ostettua sittenkään, roinaa saa ostettua itekin, oman lapsen tekemät kortit ja lahjat on parhautta <3
Asiasta hiekkalaatikkoon, aattelin tossa yks päivä, että tosi hienosti meijän ylistressaava kissa on ottanut vauvan tulon, mutta tänään sitten huomasin, että se on nuollut toisesta etutassusta sellasen 5cm*2cm ison alueen karvattomaksi.. HUOH. Soitin sitten eläinlääkäriin ja siellä suositeltiin ostaa sellanen feromonihaihdutin ja jösses, alta vartin se tossa pistorasiassa oli, ni kissa tuli puskemaan vauvaa :D <3 jee! Ja piitkästä aikaa kissa tuli sohvalle vauvan hereilläollessa ja kävi siihen silitettäväksi kehräämään. Ihanaa kun toi on ollu niin synkkä koko 2kk, ja nyt sitten uskaltautuu olee sosiaalinen ja lähellä! Ja siel eläinlääkäris sanottii, että voi mennä pari päivää et alkaa vaikuttaa, meitin misse on vissii sit vähän herkempi neito <3