Lokakuun löpinät

Mä luin tota samaa ja mietin että tuostakohan johtuu, että mä en tahdo öisin saada unta kun oon syöttänyt vauvan. Mutta toisaalta oon aina ollut vähän huono nukahtamaan uudestaan, jos herään kesken unien... Että maybe it's just me :D
 
Mulla ei ole nukahtamisongelmia. Saatan väsyneenä nukahtaa ennen vauvaa ja nukun sit seuraavaan syöttöön asti.
Tällä viikolla olen nukahtanut melkein kesken lauseen, vauvaa yritin hyssytellä ja sanoa et pitää vielä nukkua, tai lähdetän sohvalle, että isi saa nukkua vielä puoltuntia kellonsoittoon asti. Viis minuuttia myöhemmin minä nukuin ja poika ja isi seurusteli sen puol tuntia... :confused:

Ärsyttävää kun pitäs siivota koko talo ennen perjantaita, sunnuntaina tulee sellaisia vieraita, joita ei voi laskea sisään, jos on hävityksenkauhistus... nyt poika nukkuis, et äkkiä ruokaa ja muut pakolliset toimet ja sit siivoamaan. Ei pitäs roikkua netissä, mutta pakko saada välillä hengähtää, eikä vain koko ajan ahkeroida.
 
Meille kans huomenna tulossa pikkuvieraita, joten tarvis vähän nurkkia imuroida ja kattella sillä silmällä ettei oo mitään helposti rikkoutuvaa/ isompia vaaranpaikkoja tiellä. Ja kohtaha tää omakin jo liikkuu, et ihan hyvä miettiäkin jo moisia. Täytys vaan päästä täältä vaavin alta liikkeelle :D
 
Tyttö oli aamupäikkäreillä joten mamma käytti tilaisuuden hyväkseen ja vetäs aamujumpan! Youtubesta löysin tuollasen vartin pilates pätkän. Ja huomaa kyllä, ettei tämä lyllerö ole liikkunut vähään aikaan :grin Vartin siinä äherrettyäni ja kömpelöityäni olin ihan hiestä märkä, joka paikkaan koski ja päätä särki! Pikasuihku ja nyt olo on kuin uudestisyntynyt :) Vielä kun pääsisi vaunulenkille.. Pari päivää mennyt neljän seinän sisällä kun vettä sataa ja tuulee niin kovasti..:confused:
 
Laitatko linkin jos oli hyväkin pätkä? Mä alan torstaisin käymään salilla.. Pakko, alkaa tää lyllyminen vituttaa :D Toi pilates vois olla kans ihan kiva päikkäriaikatreeni :wink

Muoks. vai onks noi kaikki pilatesliikkeet vatsalihaksiin kohdistuvia ..o_O Ku ei viel vissii voi tehä ku on 7,5 viikkoo sektiosta...
 
Muokattu viimeksi:
Koska muuten teillä on ollut jälkitarkastuslääkäri? Mä saan ajan vasta parin viikon päästä, eli vauvan 2kk käynnillä saan vasta oman ajan..
 
Mut siis tuo pilatesvideo näyttää vähän sellaselta, että ootan lääkäriltä lupaa.. Kun en mä tiedä onko noi vatsalihakset vielä paikallaan, et tekeekö tuolla enemmän tuhoa.. Ja (nyt ton sektiovideon jälkee varsinkin) toi leikkausalueen rasittaminen mietityttää..
 
Miten Millier, en ehtiyt kattoa tota videota nyt, mutta oliko siinä miten paljon suoria vatsoja? Vai keskittykö se enemmän syviin lihaksiin? Kun mä edelleen arastelen suorien vatsojen tekemistä...en tällä menolla uskalla tehdä niitä varmaan ikinä :D
 
Mulla oli eilen jälkitarkastus, lääkäri kokeili vatsalihakset ja sanoi että kuukausi pitäisi maharöllykän kans ootella. Muuten vaan huhkimaan voi mennä. Uimista sanoi että voi aloittaa kun vuoto ohi, tai sitten kuukautiskupin kanssa. Täytyy mennä kuukuppiostoksille. On kyllä niin suklaan himossa saanut kropan siihen kuntoon että voisi harkita sellaista musliminaisten kokouimapukua. :wink

Pitääkin heti katsoa tuo video, mä oon miettiny millainen se sektio lopulta oli.
 
Siis hui apua toi sektiovideo!! :D :D Tosi "sopivaa" katseltavaa näin lounaalle :grino_O (mitähän mahtoi mielessäni liikkua kun piti kesken syömisen alkaa tota katsomaan...taisi viedä uteliaisuus voiton :D)
Mulla on jälkitarkastus ja tytön neuvola torstaina, eli 1,5 kk synnytyksestä.
 
Nyt ne taitaa menkat alkaa täälläkin.. Parina aamuna/yönä tuntunut pientä menkkakipua ja nyt kun kävin vessassa oli paperi punainen.. Voi samperi, nytkö ne jo alkaakin :rolleyes:
 
Kohtahan se on ensimmäinen isänpäivä :) onko hyviä lahjaideoita? Pitäiskö se olla jotain lapseen liittyvää vai vaan jotain mistä tuore isä nauttii? Aamupala sänkyyn varmaan kuuluu kanssa kuvaan.
 
Mulla on tullut jo kahdet (!!!) menkat. Tosin lopetin kyllä imetyksen 6.n viikon jälkeen, kun ei maito piisannu mihinkään ja oli muutenkin niin vaikiaa. Ja järkytyin kyllä muutenkin asiasta, koska muuttunut niin paljon, mitä oli ennen raskautta. Menkat kesti 3 päivää ja mihinkään ei ottanut kipiää. Nyt molemmilla kerroilla 7 päivää ja menkkakivut tuntui siltä, kun olisi kokoajan tasaisesti supistanut. No josko tähänkin tottuu.

Meillä kans eka isänpäivä ja mies on taas tapansa mukaan sanonut, ettei tarvii mitään. (Niinkun joka joulu ja syntymäpäivä) mä ajattelin, et ostan sille jotain tyttöön liittyvää ja jotain mistä se tykkää. Harkinnassa ollu se kirja juicesta, mikä pari viikkoa sitten julkaistiin. Mies sanoi sillon heti, että tuon kirjan haluaisi lukea!
 
Mä kelasin antaa sellasen "selviytymispakkauksen" = laatikko joka sisältää esim. partavaahtoa, olut tölkin, karkkia.. tms mistä se nyt tykkääkin tai tarvitsee.. sitten lisäksi jotain vauvaan liittyvää :) kun vaan keksisi mitä!?!
 
Muokattu viimeksi:
Meidän isukille tämä on tosiaan kolmas lapsi.. Mitään kahveja sänkyyn ei viedä koska mies herää niin aikaisin ja vanhemmat muksut nukkuu niin pitkään.. Mutta ajattelin kuitenkin lahjan laittaa. Ja isihän ei siis osaa odottaa sitä ollenkaan :wink Kun vanhimmat ovat lahjansa antaneet, minä yllätän miehen ja annan vielä oman pakettini(tai siis tytön paketin) :p suunnitelmissa olisi tilata muki jossa ois isin ja tytön yhteiskuva :rolleyes: pitää vaan päivystää sit postilaatikolla ja keretä hakea posti ennen miestä :grin
 
Täällä on kanssa miehelle jo kolmas muksu, ni ei oo niin iso juttu toi isänpäivä enää. Mä en miehelle osta jouluna tai synttärinäkään mitään, ni en nytkään. Ja sitäpaitsi se ei oo mun isä, eli mä muistan omaa isääni ja annan niinkin hyvän lahjan kun mut ja vauvan 3 viikoksi sen vierashuoneeseen kun alkaa putkiremppa :D En mäkään halua mieheltä mitään äitienpäivänä, ootan sitä kun vaaveli kasvaa ja alkaa ite tekee kortteja ym, en halua mitään ostettua sittenkään, roinaa saa ostettua itekin, oman lapsen tekemät kortit ja lahjat on parhautta :Heartred

Asiasta hiekkalaatikkoon, aattelin tossa yks päivä, että tosi hienosti meijän ylistressaava kissa on ottanut vauvan tulon, mutta tänään sitten huomasin, että se on nuollut toisesta etutassusta sellasen 5cm*2cm ison alueen karvattomaksi.. HUOH. Soitin sitten eläinlääkäriin ja siellä suositeltiin ostaa sellanen feromonihaihdutin ja jösses, alta vartin se tossa pistorasiassa oli, ni kissa tuli puskemaan vauvaa :D :Heartred jee! Ja piitkästä aikaa kissa tuli sohvalle vauvan hereilläollessa ja kävi siihen silitettäväksi kehräämään. Ihanaa kun toi on ollu niin synkkä koko 2kk, ja nyt sitten uskaltautuu olee sosiaalinen ja lähellä! Ja siel eläinlääkäris sanottii, että voi mennä pari päivää et alkaa vaikuttaa, meitin misse on vissii sit vähän herkempi neito :Heartred
 
Takaisin
Top