Lokakuun löpinät

Peekaylle paljon onnea :) :)

Hurjaa ku alkaa porukka vaa synnyttelemään tässä :D :D Mulla vielä se 5 viikkoa edessä, tosin neuvolalääkäri sano just tänää et mulla on kohdunkaula pehmeä ja paikat 1,5cm auki, et koska vaan vois syntyä :D kerroin tosta sit mun vanhemmille, ni isäni totes et "kahden viikon kuluttua, mielellää vast viikonlopun jälkeen" ja sovittii, et jos lähtee syntyy ni se saa olla maanantai tai torstai :D :D Ja siis ma/to ihan vaa siks, et mun äitini kykenee lähtee lyhyelläki varoajalla hakemaan Edithiä meiltä hoitoon :)
 
Onnea Peekaylle pojasta! :)

On tullu hieman laiskasti kirjoiteltua, mut päivittäin täällä kuitenkin käyn kattelemassa. Laskettuun ois enää 6 viikkoo ja ihmiset kun alkaa täällä pikkuhiljaa poksahtelee ni alkaa sitä omaa posahtamista vähä jänskättää :) Mammaloman eka päivä oli eilee ja on jotenkin hassuu olla vaa kotosalla. Pesin eilee vauvan vaatteita ja prismaan meni päälle satanen ku ostelin sitte kaikennäköstä typykälle... No ompaha nyt sitte valmiina eikä tarvi enää miettiä nuita :) Tän päivän ohjelmassa ois seuraavaks koirien aamupala ja lenkitys ja sit jos järkkäilis tot lastenhuonetta :)
 
Onnea Peekaylle pojasta :)  Luonto nähtävästi hoiti asian ettei myrkytykseen asti mennyt ?

Huomenna olis tasan 4 viikkoa laskettuunaikaan..vähä kyl alkaa jo jännittämään..iiik :)
Mulla kans lääkäri sano et 2cm on paikat jo auki ja pehmentyny, ja kohdunkaula on lyhentyny mut mä tiedän et ne on uudelleensynnyttäjillä ihan normaaleja juttuja et paikat aukeaa ennen aikojaan voipi olla et viel menee ainaki 5 viikkoa et vauva on ulkona :D
 
Oikein paljon onnea Peekay! Hyvä kun kaikki meni noinkin hyvin :)

Mä olen nyt huomannut että jos yhtenä päivänä touhuaa vähän enemmän niin seuraavana päivänä on tajuton väsymys, kuten tänään. Ja sit nivuset kipeytyy heti kun vähän liikkuu enemmän. Noooh... eipä tässä (pitäisi) olla enää kovin pitkää aikaa edessä...
 
Peekaylle onnea pojan syntymän johdosta! :-D Näin ne vaan rupeaa syntymään... ;-)
 
Onnea Peekay pojasta! Täällähän on jo aika moni "poksahtanut" :) En malta odottaa milloin on oma vuoro. :)
 
Näitä vauvauutisia on kyllä nyt alkanu tuleen ihan kunnolla :) Mäkin malttamattomana odottelen omaa vuoroani, jopa pienellä "kateudella" seurailee näitä, kun oma LA on tästä porukasta ihan alkupäässä ja sit toiset vaan saa lapsia, eikä itellä tapahdu mitään :D

Mut vaikka menis yliaikaseks (mitä kaikki veikkaa), niin ei tässä silti pitkää aikaa oo jäljellä. Kaks viikkoa LA:han, eli kuukauden päästä viimeistään pitäis olla pikkuisen maailmassa :)

Jossu: Mä oon huomannu ihan saman, et ahkeruus kostautuu seuraavana päivänä. Innostuin eilen tekeen tunnin lenkin koiran kanssa, ja kyllä oli yöllä ja vieläkin lantio ja alapää kipeä. Mä oon vaan jotenkin niin ahne ton liikkumisen kanssa, et sit kun on sellanen olo, et jaksais niin on pakko sit kans liikkua oikein koko rahan edestä.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Luonto näköjään järjesti asiat meillä parhain päin, eli raskausmyrkytys oli päällä lievänä, mutta se kuulemma esim. sitten kypsytti vauvan keuhkoja vähän etuajassa ja koska synnytys oli näin etuajassa, niin ei ehtinyt se raskausmyrkytys pahentua yhtään eikä aiheuttaa mitään harmeja (paitsi ärsytystä mussa, kun mitään ei saanu tehdä ;)). Poika voi hyvin ja jos kaikki arvot on tänään kunnossa, niin päästään kotiin!! :)
 
Vähän ällöttävä kysymys, mutta kysyn kuitenkin... miten teillä muilla toimii vatsa? Mulla on oikeastaan koko raskauden ollut kova vatsa paitsi nyt viimeiset pari viikkoa. Menee pari päivää että ei mitään toimintaa ja sit tulee täydellinen tyhjennys ja vauhdilla. Ja siinä välissä hirveät ilmavaivat. Pitäiskö mun nyt huolestua vai onko tää ihan normaalia?
 
Jossu*: mulla on kans ollu maha kovalla suurimman osan raskaudesta, nyt viimiset pari viikkoa sit just päin vastoin. Oon ymmärtänyt että on ihan normaalia, elimistö synnytystä ennen pyrkii tyhjentämään itteensä ja vauvan liikkeet vielä stimuloi suolen toimintaa.

Neuvolatätin kanssa just oli tästä tänään puhetta eikä se ainakaan huolestunut :)
 
joo täällä myös ollut maha löysemmällä, ihan normaalia mitä lähemmäs synnytystä tullaan.
 
Okei, hyvä tietää että kuuluu asiaan :) Tänään tärähti 38 plakkariin, vähän jo jänskättää :)
 
Olipa taas mielenkiintonen ilta.. En päässy sohvalta ylös ominvoimin liitoskipujen(jotka ilmeisesti viimeinkin rantautuneet), pee lens kun varpusparvi ja mietin koko ajan että millon joutuu lähtemään oksulle -.- Saa nähä pysyykö herra mahassa sektioon asti, vaikka se lääkäri sanokin että ei näytä maha-asukilla olevan kovin kiire ulos.
 
Saanko mä tulla tänne itkemään kun johonkin tämä viha on saatava purettua!!

Meillä on hissi toiminu miten sattuu jo vuoden mutta nyt pahentunu että viime viikolla joka päivä saanu soittaa hissi yhtiöön. No totta kai juuri tämä meidän hissi yhtiö on lakossa ja hissi jatkaa temppuilua!!! Ei tässä muuten mitään mutta ukko töissä 9-19, yks vuotias tyttö, 2 koiraa (20kg + 5kg) joista isompi niin vanha että ei kävele rappusia alas eikä ylös ja asutaan neljännessä kerroksessa!!! Ymmärrätte varmaan mun vihan ja anteeksi että tänne sitä puran mutta kun vituttaa niin jumalattomasti!  Huomenna soitan kyllä meijän isännöitsijälle ja sanon pari valittua sanaa tosta perkelee hissistä ja hissi yhtiöstä!!

ja elämää helpottamassa on verenpaineet 148/89 tuntuu vaan nouseva, päätä särkee ja paino noussu eilisestä 2kg. Onneks huomenna on neuvola -.-

Kiitos ja anteeksi :( nyt voi alkaa itse oikeastikkin itkemään :'(
 
kyllä kuule inxu muakin kiukuttais tilanne! sun täytyy saada joku auttamaan isomman koiran kanssa päivällä tai koira hoitoon? mulla koiran kanssa lenkkeilykin tuntuu jo tosi epämiellyttävältä, tennispallo jalkojen välissä...
oltiin tänään miehen kanssa tutustumassa synnytyssairaalaan ja musta oli aika turhaa istumista. tottakai oli kiva kuitenkin nähä millainen paikka on....ja mihin mennä kun sitten oikeesti mennäään :)
 
onneks tuo lakko loppu ja toivottavasti tulevat korjaamaan hissin huomenna. meinaan kuitenkin soittaa isännöitsijälle että miks ne hissimiehet eivät voi kunnolla kattoa tota hissiä ja korjata ilman että tarvii pelätä joka aamu että toimiiko hissi vai ei.

Mun vanhemmat kävi auttamassa, mutta tuntuu jotenkin tyhmältä niiltäkin aina pyytää apua kun ei nekään nyt kunnolla jaksa Moonaa kantaa.  Mulla ei oo tennispalloa jalkojen välissä, mutta muuten kyllä kaikea kivaa pahoinvoinnista tänään alkaneeseen pään särkyyn.
 
Inxu, antaa tulla vaan! :-D Mullakin sama juttu, et jonnekin on välil päästävä purnaamaan ja mikäs sen parempi paikka, kun tämä? ;-) Saattaa vaikka yllätyksekseen löytää kohtalotovereita... :-D Ei, mut oikeesti toivon, että saatte hissin kuntoon. Varmasti rankkaa yrittää yksikseen kantaa koiraa ja se lapsikin pitäis jotenki saada mukaan... ja sitten, kun tää liikkuminen on jo yksistään niin vaikeeta tälleen loppuvaiheessa. :-o

Vähän omaa purnausta: tosiaan on nyt noin joka toinen yö tässä lähipäivinä supistellu ja selkää jomottanu oikeen kunnolla ja kipeänlaisestikin. Ja vauva on tooosi alhaalla, tuntuu että maha roikkuu jo jossain polvissa... :-o Eikä siinä mitään, kun vaan nyt lähtis kunnolla tää synnytys käyntiin eikä niin, että monta viikkoa joutuu kärvistelemään ja valvomaan. :-/ Taitaa vaan nämä meidän lapset olla semmosia, että viihtyy vähän liiankin hyvin täällä mun masussa. Esikoinenkin käynnistettiin, kun meni kaks viikkoa yli... huoh, toivottavasti nyt en joudu samaan rumbaan. :-(

 
Takaisin
Top