Mulla kans herjaa bad request:ia, jos yrittää suoraan päästä jonkin aiheen vikalle sivulle... :-( toivottavasti korjaantuu pian, toi on aika rasittavaa.
Synnytyksen alkamisen merkeistä: mulla kans jotenki epävarma olo, et milloinhan tosi kyseessä, kun esikoinen käynnistettiin viikolla 42+0. Nyt on kyllä ollut ihan päivittäin paineen tunnetta alapäässä ja sellasia vihlovia kipuja kohdunsuulla. Ja parina yönä on särkeny selkää ja vatsaa menkkamaisesti... :-/ Ahistaa, jos tätä jatkuu monta viikkoa ja ei saa öisin nukuttua. :-( Tuntuu, että on ihan kiukkunenkin sitten koko päivän, ku ei oo saanut nukuttua vaikka väsyttäis. Vatsa mulla on toiminu ihan normaalisti, ei ainakaan oo sekaisin. Joillakin voi vatsa mennä ihan sekaisin ennen synnytystä, suoli tyhjentyy synnytystä varten...
Insku91, sullakin ollut siis tosi pitkä ponnistusvaihe... mullakin oli n.1h20min. :-/ Toivotaan, että nyt toisella kerralla ois paaaljon lyhkäsempi! ;-D
Bessielle paranemisia! Ehkäpä on parempi ettet joudu itseäsi rasittamaan olemalla seremoniamestari, siinä kun varmasti joutuu puhumaan paljon... ;-) Ja hyvä, että sait kelasta päätökset. Mullakin tulot "nousee" melkein kolminkertasiksi äitiysloman myötä, hassua... :-D