Mä olen ollut vuosia, vuosia punapää. Tummemmista sävyistä shokkipunaisiin, magentakin oli jossain vaiheessa. Kun tulin raskaaksi, lopetin hiusten värjäämisen pyrkien kohti omaa väriäni. (Myös siksi kun en tiennyt millainen raskaus mulle on tulossa, että jaksanko ajatella juurikasvua :D) Se yllättikin aluksi, koska elovena oli muuttunut tummanvaaleaksi! No, tässä on menty naturaalina sitten koko aika ja pari viikkoa sitten laitoin hiukset kahdelle letille. Takaraivoni yllätti; juurikasvu on muuttunut tummanruskeaksi! Eli mulle sitten käykin, kuten mun äidille. Siitä tuli ruskeaverikkö ekan lapsen myötä, kun blondi oli aiemmin.
Nyt kun päiviin pitää koota jotain sisältöä ja ajatella itseään viimeisiä hetkiä, eilen sitten totesin kaupassa että palataas takaisin. Ostin pari purkkia punaista hiusväriä. Meinasin itse jotain kuparia mutta mies ei halunnut porkkanaa, joten ihan kunnon punaiseen sitten mennään. On muuten tukka kasvanut ihan järjettömällä tahdilla raskauden aikana. Kynsiäkin saa leikata joka toinen viikko :D