Täälläki välillä hyviä ja huonoja päiviä. Nyt ollu taas iha hyviä päiviä ku remontti loppusuoralla ja pääsen vaaville huonetta laittammaa ja pinnasänkyä kokkoomaa makkariin ja tämmöstä pientä touhottamista. :) äippälomaki alko virallisesti viimeviikolla. Hitaasti lylleretään etiäpäin ja puuskuttaen, pelkkä tunnin kestävä kauppareissuki alkaa ottamaan voimille. Outoa.
Mutta olis kysyttävää äipät ja tulevat äipät! Mulla ollu iskias kipua varmaa toisesta kolmannesta lähtien päivittäin ja olen pärjännyt kyllä hyvin tähän asti. Nyt alkaa olla vasen jalka totaalisesti aivan pökkelö ja kippee. Kävelemään kun lähden nii tuntuu kuin suonenveto tulis vasemmalle puolelle jalakaa pitkin että jouvun menemään kyyryyn että loppuu se vetäminen.
pakarakkii on vähä turta jo. Suvussa on tosi paljon välilevyn pullistumaa ja nyt pelkään että se on mulle tullu tämän raskauden myötä, vaikken tiedä onko se mahollista :D toivottavasti joku sai selvää!
Mutta olis kysyttävää äipät ja tulevat äipät! Mulla ollu iskias kipua varmaa toisesta kolmannesta lähtien päivittäin ja olen pärjännyt kyllä hyvin tähän asti. Nyt alkaa olla vasen jalka totaalisesti aivan pökkelö ja kippee. Kävelemään kun lähden nii tuntuu kuin suonenveto tulis vasemmalle puolelle jalakaa pitkin että jouvun menemään kyyryyn että loppuu se vetäminen.
Niin se vaan on hurahtanut äkkiä tämä raskausaika!