Anteeks röpelö, en halua pelotella, mutta pakko kertoa, että mulla kävi vähän päin vastoin. Tietysti tyystin eri sairaalasta kyse. Me siis eilen käytiin Seinäjoella kierros. Mua ei aiemmin ole pelottanut eikä hirvittänyt synnytys, mutta nyt en oikein tiedä... Tuliko asia sitten astetta todellisemmaksi vai mistä johtuu, mutta nyt on vähän jännittynyt olo. Kierroksen vetäjä oli hyvin tiukka nainen, näytti paikat, ei juuri ylimääräsiä kertonut/ opastanut. Toki kysyä olisi saanut, mutta oli jotenkin niin outo tilanne, että kaikki kysymykset tuntui vaan tyhmiltä. Uskon ja luotan kyllä edelleen, että asiansa osaavat, eikä toki mitään päähän taputtelua tarvi, mutta paljon olis auttanut jos tosiaan olis edes kertoillut vähän laajemmin...
Muuten eilen oli kyllä hyvä päivä, mä uskon, että kaikki mitä vauvan kanssa alkuun pääsemiseen tarvitaan, on nyt hankittu. Myös vähän inetysvaatetta minulle. Sisko vielä tuo pinniksen ja kehdon patjat kunhan serkku saa ne tehtyä. Toki vielä pikkupuuhaa löytyy kuten pinnasängyn suojien ompelu, mutta onhan tässä aikaa. Vielä kun saa tällä viikolla yhden työasiansa selvitettyä pois mielenpäältä niin eikö se tästä (joo, mä olen ollut kesäkuun puoli välistä saikulla, tällä viikolla alko äippäloma niin nyt ne toi ilmi, että kenkä vähän puristaa..)