Mistä löysit noi viivojen hcg:t? Mä yritin sillon kans etsiä mutten löytänytView attachment 152821
Tänään 5+0 ja tällaista näyttää RFSU:n viikkotesti. T4-viiva merkitsee että HCG on yli 1000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä löysit noi viivojen hcg:t? Mä yritin sillon kans etsiä mutten löytänytView attachment 152821
Tänään 5+0 ja tällaista näyttää RFSU:n viikkotesti. T4-viiva merkitsee että HCG on yli 1000.
Hyvä hyvä!View attachment 152827
Päiväpissasta dpo17 näin vahva viiva jo. Nyt loppui testit, seuraavaks viikkodigi viikonloppuna ja toivon saavani silloin 3+ !![]()
Käyttöohjeissa luki. T1 oli 25-100, T2 100-300, T3 300-1000 ja T4 yli 1000Mistä löysit noi viivojen hcg:t? Mä yritin sillon kans etsiä mutten löytänyt
Kiitos@Syksynlapsi mulla oli samanlaiset! Nega dpo9 ja dpo11, kiinnittymiskivut vasta dpo12 ja hailuraa kunnes vahvistu. Kannattaa vaan seurata ja pitää sormia ristissäKeskusteluissa aina tuppaa vertaamaan niihin ketkä saa vahvan viivan jo dpo9 tyyliin, mut voi olla myöhänen kiinnittyminen!
Kiitoställe aamua testit vielä haalistunut joten jään odottamaan nyt vuotoa
![]()
Heippa lokakuiset.Tuun hyvin varovaisesti postailemaan dpo11 plussan. Kovin se on haalea, mutta mielestäni kyllä selkeä plussa?
Kaksi kuvaa SAMASTA testistä: haaleampi just testiajan lopussa 5min kohdalla, tummempi n. 10-15min testiajan jälkeen eli silloin kun ei sais enää tehdä tulkintoja.![]()
Onnea ja tervetuloaHeippa lokakuiset.Tuun hyvin varovaisesti postailemaan dpo11 plussan. Kovin se on haalea, mutta mielestäni kyllä selkeä plussa?
Kaksi kuvaa SAMASTA testistä: haaleampi just testiajan lopussa 5min kohdalla, tummempi n. 10-15min testiajan jälkeen eli silloin kun ei sais enää tehdä tulkintoja.![]()
Voi ettäKiitoställe aamua testit vielä haalistunut joten jään odottamaan nyt vuotoa
![]()
Ei mun tietääkseni ole edes normaalia saada yhtään mitään viivaa 9 DPO. En ole ainakaan itse kertaakaan saanut ja tämä on kolmas raskaus.@Syksynlapsi mulla oli samanlaiset! Nega dpo9 ja dpo11, kiinnittymiskivut vasta dpo12 ja hailuraa kunnes vahvistu. Kannattaa vaan seurata ja pitää sormia ristissäKeskusteluissa aina tuppaa vertaamaan niihin ketkä saa vahvan viivan jo dpo9 tyyliin, mut voi olla myöhänen kiinnittyminen!

View attachment 152846View attachment 152847
Tein tänään 22 DPO Clearbluen viikkotestin ja se antoi yllättäen tulokseksi 2-3 viikkoa. Aiemmissa raskauksissa olen aina saanut 3+ viikkoa 21 tai 22 DPO. Niinpä avasin testin ja googlettelin ja päädyin lopputulokseen että tuloksen olisi pitänyt ollakin se 3+ viikkoa viivojen perusteella. Ainakin omaan silmään näyttää tossa alemmassa liuskassa viivojen olevan samanvahvuiset?
No ei antanut digi täälläkään toivottua tulostaEi antanut kuin 2-3, vaikka viivat oli näin tummia.. Ylin tänään dpo24 / 5+3, keskellä 6+ jotain kun antoi 3+ (kesken meni). Alimmaisena viime viikolta dpo 18, kun antoi 2-3.. En osta digiä enää tähän raskauteen, kyllä tää osaa ilman sitäkin mennä kesken jos on mennäkseen..
Onpa harmiKiitoställe aamua testit vielä haalistunut joten jään odottamaan nyt vuotoa
![]()