Lokakuisten plussatestien kuvia

@Supe hienoja tummia viivoja siellä uusimmissa ✨ja mahtavaa että digiinkin tullu 2-3. Se on niin yksilöllistä miten hcg nousee, ja toki jos testejä tekee eri vuorokauden aikaan ja eri juomisella niin virtsan vahvuus ja rakkoaikakin taitaa vaikuttaa siihen paljonko hormonia siellä näkyy. Eikä ne cb testitkään 100% varmuudella pysty sitä hcg:tä tulkitsemaan, luulen että siks ainakaan suomen testeistä ei löydy niitä hcg rajoja edes. Hämäävä siis se ajankohta milloin vaihtui 2-3 vai se että edellisestä testistä oli vaan pari päivää?

http://www.betabase.info/chart/basic/single linkin takaa löytyy ihmisten kliinisten raiskausten beta-hcg arvoja. Sieltä näkee hyvin kuinka iso hajonta niissä voi olla ja miten yksilöllisesti se jokaisella nousee (ja kuinka yli puolella vastaajista dpo14 arvo on ollu alle sen 2-3 viikkoa rajan)

Toki sen totean tähän ettei eri merkkien testejä kauheasti kannata keskenään verrata, vaikka ilmoitettu herkkyys olisi sama. Koska ne todelliset herkkyydet ja miten viivat reagoi hcg nousuun voi olla tosi erilaista.

Itse täällä arvon että pitöiskö vielä testata, tehdä digi tiistaina tai keskiviikkona vai kenties mennä mittaamaan hcg vielä kerran. Vai odottaako vaan. Esikoisesta sain vielä 5+4 2-3 viikkoa ja se kyllä aiheutti vähän paniikkia, vaikka samalla toimi hyvänä sysäyksen lopettaa testaus 😅
Pikaluin ensin sun viestin niin menin ihan sekaisin "ihmisten kliinisten raiskausten", sit tajusin että on varmaan kirjotusvirhe :D.
Oli kyllä aika mielenkiintonen käydä kurkkimassa. Olis hauska tietää omat arvot.

Pikaluin ensin sun viestin niin menin ihan sekaisin "ihmisten kliinisten raiskausten", sit tajusin että on varmaan kirjotusvirhe :D.
Oli kyllä aika mielenkiintonen käydä kurkkimassa. Olis hauska tietää omat arvot.
Apua mikä kirjoitus/autocorrect mikä vaan virhe 🙈 oli pakko käydä heti korjaamassa 😳
Luulen että iso osa arvoista on jenkeistä kun siellä erityisesti hoidoissa tuo beta hcg seuranta on tosi tavallista ja tiuhaa. Suomessa hoidoissakaan ollessa (tai ainakaan julkisella) ei valtaosalla taideta numeerista hcg:tä ikinä mitata

No hyvin on kyllä tummuneet! Mutta se digi kyllä hämää.
Miten muissa raskauksissa on ollut? Kun mä muistelen, että mulla ei ole kyllä se 3+ vasta oikeasti kun viikkoja on 5+. Ei siis heti 5+0 tai ainakaan päivää ennemmin.
Mutta jos viivat noin vahvoja, niin kyllä sä raskaana olet! Meinasitko varhaisultraan?
Mä en muista kuollaksenikaan aiempien raskauksien testauksia 🙈 joo meinasin mennä 🤔

@Supe hienoja tummia viivoja siellä uusimmissa ✨ja mahtavaa että digiinkin tullu 2-3. Se on niin yksilöllistä miten hcg nousee, ja toki jos testejä tekee eri vuorokauden aikaan ja eri juomisella niin virtsan vahvuus ja rakkoaikakin taitaa vaikuttaa siihen paljonko hormonia siellä näkyy. Eikä ne cb testitkään 100% varmuudella pysty sitä hcg:tä tulkitsemaan, luulen että siks ainakaan suomen testeistä ei löydy niitä hcg rajoja edes. Hämäävä siis se ajankohta milloin vaihtui 2-3 vai se että edellisestä testistä oli vaan pari päivää?

http://www.betabase.info/chart/basic/single linkin takaa löytyy ihmisten kliinisten raskauksien beta-hcg arvoja (tai siis arvot nousevat raportille vasta kun jättäjä on vahvistanut näkyneen sykkeen). Sieltä näkee hyvin kuinka iso hajonta niissä voi olla ja miten yksilöllisesti se jokaisella nousee (ja kuinka yli puolella vastaajista dpo14 arvo on ollu alle sen 2-3 viikkoa rajan)

Toki sen totean tähän ettei eri merkkien testejä kauheasti kannata keskenään verrata, vaikka ilmoitettu herkkyys olisi sama. Koska ne todelliset herkkyydet ja miten viivat reagoi hcg nousuun voi olla tosi erilaista.

Itse täällä arvon että pitöiskö vielä testata, tehdä digi tiistaina tai keskiviikkona vai kenties mennä mittaamaan hcg vielä kerran. Vai odottaako vaan. Esikoisesta sain vielä 5+4 2-3 viikkoa ja se kyllä aiheutti vähän paniikkia, vaikka samalla toimi hyvänä sysäyksen lopettaa testaus 😅
Joo tiistaina tein digin ja sillon oli rv4+3 ja näytti 1-2 ja sit torstaina uuden, silloin oli sitten rv4+5 ja näytti 2-3. Aattelin tulevalla viikolla tehä viel uuden digin ni katotaa muuttuko?

Takaisin