Just. Kiitos kun avasit enemmän. Vaikuttaa kyllä tämän perusteella tosi epäluotettavalta testiltä. Olen joskus aiemmin ihmetellyt, että miksi antaa 1-2 vk tuloksen, kun olen ollut jo yli 4+0.
Sulla oli nyt tosi tummat viivat, niin varmaan päivästä tai kahdesta oli kiinni, että olisit saanut 3+.
Mulla ei hcg taida aivan supernopeasti nousta, niin siksi en osta nyt. Verestä mitattuna on varma tieto sitten, jos joskus tulee tarve seurata hcg:ta. Toinen mikä mulla ei toimi, on dual hormone-ovistestit. Kerran kokeilin ja ei toiminut tai näyttänyt oikein, vaikka tulin raskaaksi ja bongasin oviksen liuskatestillä.
Mulla on kahdessa raskaudessa mitattu alussa hcg verikokein. Jopa onnistuneessa hcg oli muistaakseni vain 133 Dpo15. Lienee johtunut istukkaongelmasta? Esimerkiksi tässä raskaudessa hcg on testien perusteella ollut paljon korkeammalla.
Alla tosi epäselvä kuva siitä kun onnistuneessa raskaudessa hcg oli 133 Dpo15. Varmaan on myöhään kiinnittynyt ja istukka oli huono. Nyt kun katson tota ja mietin kaikkea mennyttä siinä raskaudessa, on todella ihme että poika on elossa.
Esikoisesta tein vain yhden testin ja tyydyin siihen
Liitteet
Muokattu viimeksi: