Lokakuisten massujen kasvattajat 2011

1 onnellinen odottaja liittyy joukkoon :)

LA 8.10.2011

Esikoista Turussa odotellaan, ikää 28v.

On tämä vaan niin ihanaa:) Vielä ei ole suurempia tuntemuksia ollut, pientä väsymystä on ollut.

Onnea janet_ plussauksesta ja tervetuloa remmiin! emoticon

Mulla onki teille nyt pitkä, mutta onnellinen tarina kerrottavana. Eli, kävin tänään paikallisessa päivystyksessä hakemassa saikkulapun töihin, ku niin äklö olo + alaselkä kipeä. Lääkäri kyseli tuosta selkäkivusta ja mainitsin, että myös alamahalla vasemmalla puolella on ollut pistävää kipua. Lääkäri paineli masua ja sieltähän löytyikin aristava kohta alamasulta. Lääkäri määräsi kokeisiin ja kertoi epäilevänsä kohdun ulkopuolista raskautta ja sen vuoksi oli lähdettävä myös ultraan. Minä olin ihan hajalla, että mitääää, ei voi olla totta!! Kokeissa tulehdusarvot koholla, ei muuta poikkeavaa. Ensin lääkäri ultrasi masun päältä ja ei näkynyt juuri mitään missään. Sitten ultrasi tarkemmin sisältä, niin hetken etsimisen jälkeen löytyi kohtu ja sieltä yksi sykkivä sydän ihan oikeasta paikasta!!! emoticon  emoticon  emoticon Kyllä kyynel vierähti poskelle helpotuksesta ja onnesta. emoticon Huomenna tosin vielä tarkempiin verikokeisiin, josko selviäisi tulehdusarvojen nousun sekä epämääräisen mahan aristamisen syy. Mutta nyt on yksi helpottunut mamma onnellinen ja tuleva isukki tottakai myös. emoticon

Heipparallaata kaikille !
Oon käyny täällä ahkerasti lukemassa jutusteluita mutta en oo kerkeilly kunnolla alkaa kirjottelemaan..
nyt taas sitten :)

Vointi on ollu nyt aikas hyvä. Tän väsymyksen vaan voisin jo antaa poies... !
Työpäivät tuntuu välillä tosi raskailta kun koko ajan väsyttää.

Tutkiskelin tossa kalenteria ja hullulta tuntuu että mun seuraava käynti neuvolan tädin luona on viikolla 22 joka on KESÄKUUN eka viikko !?!? sinnehän on ikuisuus. huhhuh. Sitä ennen on kylläkin ONNEKSI nuo kaksi ultraa mutta silti.
Millään ei jaksaisi odotella ultraa.. tahtoo nähdä pikkusen <3

Oon kateellinen teille jotka ootte pikkusen jo nähny tai tuutte piakkoin näkemään!

Sellanen jäi muuten epäselväks mulla neukkukäynnin jäljiltä että kun sain lähetteen niihin verikokeisiin niin otetaanko ne samalla kun ultra vai käynkö erikseen labrassa ennen ultraa?
Koetin tänään soittaa neuvolaan mutten saanut hoitajaa kiinni.

Turvotusta on välillä paljon.. vois luulla tosiaan että pitemmällä oisin mitä oikeasti oon.heh.

Ihana kun on taas tullu joukkoon uusia! onnea kaikille rutkasti <3

Huihui ninni86 ! Onneksi kaikki hyvin ja näit jos teiän pienen ultrassa. Voin vaan kuvitella kuin on pelottanu mennä ultraan kun lääkäri epäilly kohdunulkopuolista.. mutta tärkeintä että kaikki on hyvin !!!!! emoticon

Itteeni välillä epäilyttää että onko siellä masussa mitään pikkasta kun oireet katoaa yms .. pitää vaan koettaa aatella hyviä asioita ja että masussa kaikki hyvin mutta välillä tosi vaikeaa. Pääsispä jo ultraan.. mutta äähs.. kuukauden verran pitäis hermojen kestää :DDD
saas nähdä.

Tervetuloa uusille!
Ninni86  onneksi kaikki oli kuitenkin loppupeleissä hyvin. :)
Jenn_u ompas sulla myöhään neuvola. Täällä meilläpäin näin alussa on 4viikon välein kaikesta huolimatta, muistaakseni. Siellä taidetaan säästää ihan kunnolla!

Oireita ei onneksi ole! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.. Huoli on pikkuisesta. Viime raskaudessa kärsin hirveästä pahoinvoinnista, nyt ei mitään. Väsymyskin jäi eiliseen..

Oj, Ninni, oot päässy jo näkemään oman pienokaisesi!!emoticon
Ihanaa että kaikki on hyvin!!emoticon

Mulla alko eilen aamupahoinvointi nostaa päätään. Eilisaamuna oli tosi vaikea saaha aamupala alas ennen töihin lähtöä
ja tänä aamuna meinasin jo oksentaa, tuli TOSI huono olo ja kaiken lisäksi vielä päänsärky. :/
Nukuin kahen tunnin unet tuossa, no nyt on vieläkin sit tosi höntti olo ja täytyis jaksaa tehä vaikka mitä kö tänään tulee yövieraita ja huomenna vieraita ihan muuten iso lauma.
Leipoa, siivota, pyykätä jne...
Enää 5 päivää tämän päivän jälkeen neuvolaan...emoticon

Uusille plussailijoille onnittelut ja tervetuloa joukkoon emoticon

Täällä vaan ykäolo piinaa ja alamasu pömpöttää niin kun olis jo pidemällä...niin kauhea turvotusemoticon
Toisaalta on tuota löysää mahanahkaa vähän jäänyt kuopuksen jäljiltä että nyt se sitten turpoaa kai entistä herkemmin...ei varmaan onnistu salata tätä raskautta kovin pitkäänemoticon

Lauantai-iltaa kaikille kohtalotoverille! Täällä taas yksi tuleva lokakuun mamma ilmoittautuu :) LA on 3.10. ja jo nyt ymmärrän mistä sanonta "odottavan aika on pitkä" tulee.. Ei millään jaksa odotella ekaa neuvolaa saati ultraa että pääsee pikkuisen näkemään emoticon
Meillä eka lapsukainen tulossa ja on kyllä niin toivottu kuin vaan olla ja voi. Alkoi jo usko loppua että onko tämä edes mahdollista mutta onneksi luonto näytti että meidänkin perheeseen lapsi on tarkoitettu.
Oikein paljon onnea kaikille tuleville mammoille!! :)

Miekin voisin varovaisesti itseni tänne ilmoittautuu 5.10 ois laskettu aika. mut joulukuus tuli eka keskenmeno niin pitää olla varovasti tää alku aika. Mut maanantaina varhaisultraan varmistaan et kaikki on kunnossa :) sit voi ilota ku se on käytynä (toivottavasti). Onnea kaikille plussalaisille

Tervetuloa uusille! Ja onnea! Mukavaa että tulee lisää porukkaa juttelemaan. :)

Tervetuloa kaikille uusille!!emoticon

Ihanan iso "tukiryhmä" täällä jo...!!:)

Tänään ei, ou jee, ollu pahoinvointia kun on kaks yövierasta jotka ei kumpikaan tiedä mun raskaudesta. Olis kyllä paljastunu väkisin jos olisin yökkäilly aamulla...X/

Minäkin nyt esittäydyn, elikkäs täällä kirjoittelee 29 vuotias yhden lapsen äiti nummelasta. Esikoinen täytti eilen 8kk ja la iltana testi näytti positiivista. Tänään illalla teen  vielä varmistustestin ja jos edelleen plussa niin huomenna soitto neuvolaan. Laskettuaika on 22.10 laskurin mukaan viimeisistä menkoista. Viime viikolla olo oli melkoisen kuvottava ja väsymystä oli normaalia enemmän, nyt sitten la ja su on saanu käydä taas pöntölle juttelemassa. Ensimmäisen kanssa oksensin 4kk joka päivä joten todella toivon et tän uuden tulokkaan kanssa se loppuis pikkasen aiemmin.

Heipparallaa!

Mekin käytiin ensimmäisessä neuvolassa ja saatiinkiin la 26.9 eli taitaa olla forumin vaihto minulla edessä :)

mutta hyvää jatkoa kaikille lokamasuille :)

Oj, Hemppa hyppää syyskuisiin..:P noh, tule meitä tänne joskus morjestamaan!:D
Saa nähä muuttuuko itelläki hyvässä lykyssä syyskuun puolelle, laskurin mukaan 2.10. mutta sehän voi hyvinkin vaikka aikaistua (aikaistuiski vähä, vaikka siihe 29.9. =4v hääpäivälle. :D)

Tervetuloa Stiinulisemoticon

En malttais oottaa että viikot vierii ja meiän lokakuisten massut alkaa kasvaa, niitä uutisia on kiva sitten lueskella täällä... emoticon

Onnea täältäkin kaikille uusille tuleville lokamammoille:) Ja hyvää ystävänpäivää kaikille!:)

Täällä ei vieläkään ole ilmaantunut mitään sen kummempia oireita.. Pikkuisen aina välillä vihloo alamahaa, mutta siinä kaikki.. Pienen pieni pelkopallero möyrii mielessä, onkohan siellä masussa kaikki hyvin ja oikeassa paikassa... :/

Tässä on miehen kanssa vatvottu edes takaisin mitä tehdään työ ja talous asioiden kanssa.. Tarkoitus oli ennen plussaa, että menen toukokuussa töihin ja mies jää isäkuukaudelle ja sen jälkeen hoitovapaalle.. Noh, tämä nyt hieman vaikutti kuvioihin.. Ja töissä on kaikkea mielenkiintoista tälle hetkellä meneillään... Huoh, toivottavasti saadaan pian päätettyä mitä tehdään niin ei tarvii stressaa sitä.

Moi kaikille massujen kasvattajille, ja Onnea!!!   emoticon     Täältä lmoittautuis mukaan yks mamma. Laskettu aika näyttäis olevan 17.10.  Isoveikka ennättää vuoden ja kuukauden :) , on nyt siis n 5 kk ikäinen pallero.  

Takaisin