Lokakuisten massujen kasvattajat 2011

Jenn_u, mulla on ollu ihan sama; eilen ja tänään oon ollu tooosi väsyny...emoticon Eilen ei kissa antanu mun nukkua päikkäreitä rauhassa ja tänään en nukahtanu kunnolla vaikka 1,5h yritin nukustella..
Toivottavasti en huomenna olis yhtä väsyny, mutta luulenpa että haaveeksi jää...
 
Yksi erittäin onnellinen odottaja ilmottautuu myös joukkoon... emoticon  Näillä näkymin LA 5.10, viikkoja tällä hetkellä 4+6. Esikoista odotellessa, joka on hyvin toivottu! <3 11 kk yrittämistä takana ja vihdoin tärppäsi! Kovasti toivotaan avomiehen kans, että kaikki menee hyvin ja saahaan syksyllä oma pieni nyytti syliin! <3

Jenn_u ja nipsuli, tässä tosiaan kans yks joka menee samaa tahtia! emoticon  Ikää mulla on 24v ja avomies 29v.

Onnea minunki puolesta kaikille tuleville mammoille! emoticon
 
Itse oisin voinut alkaa toista tekemään heti esikoisen syntymän jälkeen kun synnytys meni sen verran hyvin ettei tarvinnut odotella "tikkien paranemista" ym.
mies halusi hetken odottaa :)

Kovasti toivon ja haaveilen jos nyt mahdollisesti tulisi kaksoset ko miehen suvussa niitä on ja ny olisi mieheni vuoro ;) emoticon
täytyy vain toivoa kahta pientä ihmettä, mutta toki kelpaa yksikin uusi tuhisia.

 
Missä päin asustelette?

Olisiko mahdollisesti etelä-savossa odottaja toveria? :)
Olisi mukavaa nähdä ja jutella odotuksesta.
 
Hirmuisesti onnea ninni ! emoticon  Ihana kun mennään niin samaan tahtiin ja aikalailla sama ikä myös kun oon ite 87 syntyny :)

Alissa: Luulen että mun haaveet väsymyksen loppumisesta on turhia. Ilman raskauttakin oon yleensä pimeempinä vuoden aikoina aika väsyny.. niin mites nyt kun raskaana.. heh!

Ittelläni ei ole lähimmässä ystävä piirissä raskaana olevia niin ihana kun täällä voi jutella muiden kanssa ihmisten kanssa.
Niin ja minä vaikutan Helsigissä :)
 
Meillä on eka neuvola täällä päin 10 viikolla jollon kokeillaan kuuluuko äänet, ja 12 viikolla on sitten eka ultra.20 viikolla sitten se rakenne. jne.


Onnea Paukke :)

Onnea muutkin.
 

Onnittelut kaikille uusille plussanneille!

Täällä on menny aika tasasesti, välillä tulee tosi kovia menkkamaisia kipuja, mutta menee aika pian usein onneksi ohi, samaan aikaan tosi etova olo. Tavallista väsyneempi kyllä olen, ei oikeen meinaa jaksaa alkaa tekemään mitään..

emoticon

 
Me ollaan päästy jo 2:lle sivulle, tästä se lähteeemoticon

Onnittelut ja tervetuloa uusille!!<3

Nyt unohtu nicki, joku kuitenkin haaveili kaksosista. SAMAA täällä, meän isän suvussa on kuulema paljon kaksosia ja äidin suvussa on Suomen 1. elossa syntyneet NELOSET:) Kaksoset olis ihana mutta yksikin toki riittääemoticon
Tänään huomasin että alamasu on vähän työntyny eteenpäin (siis ihan tuosta häpyalueen yläpuolelta ja navan alta), eikös heti tuu herkuteltua ajatuksella että odottais kaksosia ja siksi jo kävis näin koska eihän tää vauvamasu ala näkyä vielä viikkoihin :D Tai sitten on turvotus levinny sinnekin;D se on jotenkin sellainen pinkeä siitä kohti...emoticon ylempää ennemmin löllö/turvotuksen takia "napakka" :D hyvää kuvailua hei...

Meiän tuleva isi jo hyvää vauhtia ettii meille farmaria/muuta perheautoa. Se on onnessaan kun pääsee osallistumaan jo tähän perheenlisäykseen..:D ihana<3 (se on nuita autoja kattellu jo tovin, pitkin vuotta jo viime vuonna kun se on sellanen että muutenkin seurailee netistä autoja, välillä ostaa jonkun ja myy kallimmaalla pienen remontin jälkeen etiäpäin;D Mutta nyt siis ihan tosissaan!=) )
 
Nii Hemppahan se oli joka niistä kaksosista puhui.emoticon
Ja kysyit myös mistä päin ite kukin on, unohin vastata.. Orimattilasta (Päijät-Häme, PHKS synnärinä)
 
Minä asun tällä hetkellä Kemijärvellä (kaukana Lapissa). Alunperin oon Oulun seutuvilta ja Rovaniemen kautta tänne oon eksyny. emoticon
Eli synnärinä ois LKS, jonne onkin matkaa n. 100km... Pitää toivoa ettei tule sitte syksyllä kovin kiire synnyttämään, ettei pienokainen tule maailmaan autossa! emoticon 
 
Ooksie Ninni86 missäpäin Roissa asunu? Mie oon syntyny siellä ja asunu elämäni yheksän ekaa vuotta Sudentiellä, ah niin legendaarisella Sudentiellä..!:D (Korkalovaarassa, alotin koulun Vaaranlammella) (v 1988-1998)
 
eilen kunnon plussa testissä, keskenmeno viime elokuussa ..
JÄNNITTÄÄ ! ekaa vauvaa vielä ootellaan.. kauhee virustauti viime viikolla, sanokaa joku pliis jotain lohduttavaa ! :D
 
mirr: Itelläni oli kans km kesäl 09. Nyt kuitenkin esikoinen on 5kk ja toista odotan. Et kyll km:n jälkeen voi saada vauvan. etköhän säkin saa omas. :)
 
Alissa, oon asunu Someroharjulla, SUDENTIELLÄ (kyllä, juuri sillä legendaarisella Sudentiellä :D), Vaaranlaidassa ja Kuntotiellä... Oon asunu Roissa oikeastaan vuodet 2000-2010, välillä tosin asuin vuoden Kemissä ja sit oon käyny Salossa ja Englannissaki mutkan... emoticon 


MIRR, ehkä se sinun flunssa johtuiki juuri pikkuisesta! :) Ihanaa odotusonnea myös sinulle, pidetään peukkuja, että kaikki menee tällä kertaa hyvin!! emoticon
 
näin mäki toivon et kaik ok mut ois ihana tietää se jo nyt, malttamaton kun on .. ei mimmosiakaan oireita täällä kyllä, väsyttää vaan.
 
Joo täälläkin päin väsymys on todella voimakasta, mutta pakko on esikoisen kanssa jaksaa peuhata.. aamut on pahimpia, ei millään meinaa sängystä päästä ylös ja illalla ei sitten väsytä yhtään.. monta iltaa/yötä valvonut 1-2 emoticon

ens viikolla ois vihdoin ja viimein eka neuvola jota on odotettu kuin kuuta nousevaa :) jipii.. emoticon
 
Takaisin
Top