Eikä, Ninni, mistähän oli sellanen aavistus että Sudentiellä nimenomaan..!!
On kyllä niin legendaarinen paikka.<3 Haluaisin ens kesänä tai jo keväällä päästä käymään Roissa, menisin itekseni fiilistelemään tuttuja maisemia..:D Mun miehen kans ajettiin Sudentien läpi pari vuotta sitten talvella -ennen sitä olin käyny siellä joskus 10v aikaisemmin- ja kaikki tuntui NIIN PIENELTÄ!!:D Se maisema oli niin erilainen pienen lapsen silmin silloin joskus, nyt kaikki näytti "kutistuneen" :D
Me asuttiin 14:ssä eli ihan sitä vanhaa Sudenpesä-kiskaa vastapäätä. Sinne tuli karkkirahaa syydettyä kerran jos toisenkin...;)
Oliko siellä mäen jälkeen alhaalla vielä se legendaarinen Rabatti-kauppa kun asuit siellä?:D voi elämä että on sitäki "ikävä"...
Siellä Sudentiellä on niin paljon hyviä muistoja...:)
Hemppa, OIJ sulla on jo ens viikolla neukku?!! :) iiks! <3 Ihanan pian sait ajan kyllä!! Mulla on vasta seuraavalla viikolla, niinkuin vissiin aika monella muullakin taisi olla..:)
On kyllä niin legendaarinen paikka.<3 Haluaisin ens kesänä tai jo keväällä päästä käymään Roissa, menisin itekseni fiilistelemään tuttuja maisemia..:D Mun miehen kans ajettiin Sudentien läpi pari vuotta sitten talvella -ennen sitä olin käyny siellä joskus 10v aikaisemmin- ja kaikki tuntui NIIN PIENELTÄ!!:D Se maisema oli niin erilainen pienen lapsen silmin silloin joskus, nyt kaikki näytti "kutistuneen" :D Me asuttiin 14:ssä eli ihan sitä vanhaa Sudenpesä-kiskaa vastapäätä. Sinne tuli karkkirahaa syydettyä kerran jos toisenkin...;)
Oliko siellä mäen jälkeen alhaalla vielä se legendaarinen Rabatti-kauppa kun asuit siellä?:D voi elämä että on sitäki "ikävä"...
Siellä Sudentiellä on niin paljon hyviä muistoja...:)Hemppa, OIJ sulla on jo ens viikolla neukku?!! :) iiks! <3 Ihanan pian sait ajan kyllä!! Mulla on vasta seuraavalla viikolla, niinkuin vissiin aika monella muullakin taisi olla..:)

Lisäksi aivan karsee ummetus, hemmetti tuntuu ettei maha toimi ollenkaan!
Ja kaikenhuipuksi koko ajan KAUHEA NÄLKÄ ja syön ku hevonen (sillon ku ei oo paha olo)! Huhhuh, melko turvonnu olo, ku ruokaa menee alas, mutta mitään ei tuu juuri kummastakaan päästä ulos. 

Nii ja muuten huippu tuo lista, minkä teit! Mulla synnärinä tulee olemaan LKS ja tosiaan esikoista ootellaan.