Lokakuiset kestovaippailijat!

Mä taasen laitan pojun kylppärin matolle lattialle hengailee. Siellä se pieni maan matojen sitten katselee tyytyväisenä kun puuhailen vaippojen kanssa :)
 
Meillä ei kestoilla, mut ajattelisin, et noin vois olla hyvä ku jutsa kerto tekevänsä :) Kyl se kakkavaippa siellä odottaa :) Helposti sitä tulee yritettyä selvitä vähän liianki täydellisesti arjesta, syyllistyn siihen itsekin! Täytyy aina muistutella itseään et kyl ne siisteyshommat ehtii myöhemminkin ja antaa itselleen armoa :D Ja kyl sitä sit myös yleensä käytännön kautta oppii kikkailemaan niin et oppii hallitsemaan arkijutut riittävän hyvin :)
 
Kestovaippailijatoverit! Oletteko käyttäneet vaippoja aina silloin tällöin 90 asteen pesussa? Mä en ole vielä uskaltanut niin tehdä, mutta nyt on vaipat alkaneet haiskahtamaan pahemmalta käytön jälkeen, ni mietin et voisko korkeammassa asteessa pesaisu auttaa. "Ihmiskakka" nyt luonnollisesti haisee pahemmalta kuin maitokakka, mutta meillä löyhkää pissavaipatkin. Ja poju saa kyllä paljon nestettä päivän aikana, että siitä ei voi mun mielestä olla kyse.
 
Takaisin
Top