Lista vielä täällä olevista

Santra86/tyttö/13.10

Viikoittain käyn muiden kuulumisia lukemassa, mutta ei oikein aika anna myöten kirjoitella, kun kahden lapsen kanssa touhuaa. Eipä ole arki tylsää...
 
Aika pieneen on muuten tämä aktiiviporukka kutistunut, mutta se nyt ei ole mikään yllätys kun ipanat kasvaa, äidit menee töihin jne. Jännä kattella tosta listasta että ai niin tuokin kirjoitteli täällä joskus :)
 
Eipä ole juuri tullut enää itse kirjoiteltua, toisten kuulumisia on kyllä ihan kiva käydä lukemassa.
 
Minä huomaan, että täällä kotonakin on vähemmän ja vähemmän aikaa foorumilla käymiseen, kun kasvavan taaperon vauhti kiihtyy. Mutta onneksi täällä on edelleen muutama lokakuinen, vertaistuki on edelleen arvokasta!

Uuden la:n ryhmässä en ole juurikaan ehtinyt käymään, siellä on niin vilkasta, etten millään pysy edes perässä keskusteluissa :eek: Eli ehkä tämä rauhallisempi tahti on minulle sopiva :grin
 
Heiiiii, oon taas huudeilla. On vähän jääny ku töihin lähti ja puhelinki sitte hajos niin ei oo ees tullu seurailtua. No, koitan lukea nuo satamiljoonaa kirjoittelemaanne viestiä ja liittyä takas keskusteluun.... :D ootte kyllä ollu mielessä!
 
Kiva kuulla susta Kyumin!!

En itsekkään oo paljon ehtinyt täällä viime aikoina olla, mutta aina on kiva tulla lukemaan teidän juttuja :)
 
Keitäs meitä täällä vielä on? Tai osaanhan toki lukea ketkä täällä vielä kirjoittelee :grin mutta saattaahan täällä joku käydä kuulumisia lukemassa vaikkei itse enää omia kirjoittelisikaan. Minähän olen miltei juurtunut tänne... :happy:
 
Edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti käyn tsiikaileen ja kirjotteleen :D jotenki niinku vanhoille kavereilleen kävis jutusteleen, vaikkei paljoa kerkeäkkään. Jokaiseen uuteen puhelimeen on ladattava vau.fin foorumiappi... :"D
 
Mäkin käyn lukemassa säännöllisesti. Kirjoittaminen ei onnistunu yhtä säännöllisesti nykyään...
 
Takaisin
Top