Lista vielä täällä olevista

Sophie82

Kommentoinnin ninja
Kopioin tämän idean tuolta elokuisista, eli tehdään uusi lista meistä jotka täällä vielä pyörivät :)
__________________

tumelo / poika / 3.9
Henu / poika / 28.9
Alisa / tyttö / 1.10
Tsiuggu / poika / 3.10
Kyumin / poika / 4.10
Sanuliini / poika / 5.10
elwwis / poika / 08.10
Latteäiti / tyttö / 10.10
Bambino / poika / 13.10
Salme / tyttö / 13.10
Santra86 / tyttö / 13.10
Saria1 / poika / 15.10
Jasmin / poika / 16.10
anzku/ tyttö/ 19.10
Murmeliini90 / tyttö / 19.10
Hildamaija / tyttö /21.10
Littlered / poika / 21.10
Sophie / poika / 28.10
Brummelisa / poika / 29.10
niukku / tyttö / 7.11
herne / poika / 11.11
 
Muokattu viimeksi:
herne / poika 11.11.2013

(mä olen täällä varmaan vielä silloinkin, kun poika on teini :grin)
 
Saria1/poika/15.10

Ja minä roikun täällä varmaan pojan eläkeikään saakka. Keskustelen täällä sitten yksikseni otsikolla "parhaat rollaattorit ja muut pappakapistukset" :P
 
Brummelisa ja poju 29.10 (noloa, piti hetki miettiä, että mikä se syntymäpäivä oli!!!)

Aika näyttää, miten aktiivisesti täällä ehtii pyöriä lähitulevaisuudessa. Voi olla, että kohta saa silmä kovana vahdata pojan tekemisiä, kun se tuosta omalta alustaltaan lähtee liikenteeseen... Mutta tämähän on mitä mainioin vertaistuki paikka, jossa voi jakaa kokemuksia, ihan vaikka niistä rollaattoreista! :)
 
Jasmin / poika 16.10.

Täällä täällä!! Sorry, en ehdi mitään kirjoittelemaan tänne, kun ihan yberkiire koko ajan, mutta seuraan kyllä teidän keskusteluja aktiivisesti. Käyn noin joka toinen päivä iltaisin kurkkaamassa, mitä puuhaatte, kun saan teen juoda rauhassa vavan (ja miehen) nukkuessa) ennen kuin tse simahdan!


Ihanaa kevättä kaikille! :)
 
Hildamaija / tyttö /21.10
mäkin yritän vähän useammin tänne, käyn kyllä lukemassa mutten aina ehdi kirjoittamaan :D
 
Moiks. Minä täällä ajoittain käyn vielä lueskelemassa jaa ajattelin tuossa pitkästä aikaa kirjoittaakin kun on nyt tätä omaa aikaa vähän enemmän. :) :Heartred Eli elwwis / poika / 08.10.
 
Takaisin
Top