Lista tammimammoista!

Jospa tännekin sitten:
20.1./Mimmikkä/44/ensimmäinen/ei vielä mitään tietoakaan

varmaan laskettu aika muuttuu
 
No nyt on taas lista ajantasalla! Helteiden takia en paljoa koneella ole käynyt mutta nyt taas kun ilmat viilenivät niin joutaa käymään useemmin. :)

Tervetuloa Mimmikkä, mahtava tarina sinulla, luin tuolta muualta siitä. Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana tammikuulle!
 
Voi matami !

Olen niin kovin pahoillani :(

Toivottavasti teillä pian tärppää uudelleen!

Jaksamisia!!!

DumDum
 
Ouh, voi miten ikävää. Tällaiseen ei varmasti ole oikeita sanoja, mutta voimia! Toivon, että kaikki saadaan ennemmin tai myöhemmin oma pieni aarre kainaloonemoticon  
 
Voimia paljon kaikille keskenmenon kokeneille :(

Itsellä toi synnytyssairaala varmistui (mikäli pikkuinen pysyy matkassa tammikuulle asti), elikkä sain päättää itse kumpaanko menen ja tälläkertaa valitsin seinäjoen keskussairaalan eli SEKS, esikoinen syntyi vaasassa.
 
Voi miten ikävää Tiamii, nyt oikein pelottaa avata tätä viestiketjua kun tulee tällaisia uutisia. Ja alkaa pelottaa muutenkin. Voimia Tiamii!
 
Voimia ja jaksamisia Tiamiii ja Matami!! <3


Mulla vaihtu laskettuaika 4.1  ja jouduin vaihtamaan nimimerkkiäkin ku pari "kaveria" tunnisti entisen nicin...eli entinen tiltunen täällä kirjottelee :)
Jos hemppa jaksat ja kerkeet joskus nuo tuonne listaan vaihtaa niin kiitos jo etukäteen! :)
 
Mun pikkuinen ei jaksanut. :'( Alkion kasvu on pysähtynyt jo rv 6, vaikka istukka toimii edelleen. Nyt sitten lääkkeellinen keskeytys edessä. Poistaisitko mut listalta.

Hurjasti tsemppiä ja onnea matkaan teille kaikille muille.
 
Mulla ekan ultran jälkeen la muuttui 21.12, mutta jään hengailee tännekin kun täältä matkan alotin :)
 
Mä en kestä enää näitä ikäviä uutisia :(  Olen tosi pahoillani jokaisesta keskenmenosta.
Voimia Vanilla ja kaikki!
 
Kauheeta, voimia paljon kaikille keskenmenon kokeneille! :( Tulee ihan surullinen mieli muiden puolesta.
 
Tiamiii ja vanilla, voimahalit molemmille!! Toivottavasti pian tärppää uudelleen ja pääsette taas odottajien osastoon!
 
Takaisin
Top