Lista tammimammoista!

Minä myös mukaan! :) Eli la tällä hetkellä 23.1 / Pupsu / 28 / toinen / Helsinki / Naistenklinikka

La voipi vielä muuttua, kun tosiaan esikoinen tällä hetkellä 9kk ja imetyksellä (kuukautiset ei siis ehtineet alkaa synnytyksen jälkeen), eli uusi raskaus tuli yllätyksenä. Käytiin toki ultrassa katsomassa nuo viikot, mutta sen verran alussa vasta että vaikea sanoa ihan tarkalleen. Sitten juhannuksen jälkeen ekassa "virallisessa" ultrassa la varmistetaan.
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Pupsu onkin tuttu elokuusta 2010. :) Ihanaa!

Sarppiainen la päivitetty listaan!

 
Heips!

Vaikka olenkin vielä epäileväinen niin ilmoittaudun silti =)

28.1/Misbero/26/ensimmäinen/TYKS
 
voisin ilmoittautua mukaan listalle - vaikka LA todennäköisesti tästä liikkuukin vielä jonkun verran.

13.1/ Nomad1/ 36/ neljäs/ Porvoo
 
Kuten Nomad1:lläkin niin minun LA muuttunee suuntaan tai toiseen.

10.1./Just_Pam/35/toinen/TYKS

 
Ilmoittaudunpa minäkin listalle, vaikka saattaa olla että mun LA pomppaa vielä neuvolassa helmikuun alkuun...

27.1. / Bandida / 31 / ensimmäinen / OYS

Samoihin aikoihin näyttää olevan pari muutakin OYS-mammaa  emoticon
 
29.1. / DumDum / 28 / ensimmäinen / OYS

Täällä yllätysmatkustajaa odotteleva ilmoittautuu!

LA laskureilla saatu arvio, joka voi sitten heittää reippaastikin suuntaan tai toiseen, on sen verran epäsäännölliset menkat ollu.
 
Heippa. Kai sitä uskaltaa jo laittaa tiedon .. eli 31.1/ 34/ esimmäinen/ kättäri tai naistenklinikka
 
Eka neuvola käyty ja täti tyrkkäs la 29.12 vaikka samoilla luvuilla mentiin kun näissä netin laskureissa...hmh
 
siirryn odottajista takaisin vauvakuumeilijoihin... pikkuinen ei jaksanut tammikuulle :((( poistatko hemppa mut listalta? :((
 
V oi kurjaa appelsiini että pieni ei pysynyt mukana. Voimia sinulle ja miehellesi. Ja ikävää sanoa mutta poistan sinut listalta.
 
Heippa! liityin just tänne ja kirjotan nyt ekaa kertaa keskustelupalstalle!

Eli: 16.1.(saattaa vielä muuttua) / Annu87 / 23 /ensimmäinen / Porin keskussairaala
 
Takaisin
Top