Lista tammimammoista!

Jospa mäkin uskaltaudun tänneemoticonKierrosta ei oo oikein mitään hajua, omien laskelmien mukaan LA olis 15.1.2012 ja toinen olis tulossa. Päivä voi vielä muuttua, ilmottelen tänne kun saadaan varmuus..
 
???/Sarppiainen/25/eka/tyks

Laskettua aikaa en osaa sanoa kun ei ole ollut menkkoja vuoteen (söin cerazette pillereitä, jotka lopetin 19.3 ja senkään jälkeen ei tullut menkkoja) negatiivisen testin tein pääsiäisenä ja 14.5 tein positiivisen. :) Ens perjantaina on ultra että selvitetään kui pitkällä ollaan ja koska laskettu aika, jännittää kovasti!!! :) mutta uskon että laskettu aika on tammikuussa.
 
Mun laskettuaika muuttu neukkutädin laskemana päivällä(?) eli se on siis 13.1... Niillä on eri laskuri ku esim. tää vau.fi:n laskuri! 
 
Kaikille tiedoksi, vaihdoin nimimerkin: Heini90 =  Hemppa. Täällä on parikin tuttua kirjottelemassa niin en halua että tää raskaus tulee vielä julki.
 
Hei Hemppa! ihmettelin hetken että kukas se Hemppa täällä on, mutta kuvasta tunnistin :) Mun on pitänyt jo aiemminkin kirjoittaa, että tosi hienoa kun olet pitänyt tammimammalistaa yllä ja muutenkin aktiivisesti ollut mukana keskusteluissa. Ja siitä akupunktioranneke-vinkistä olen sulle tooooooooooosi kiitollinen! Iloista viikonloppua kaikille! 
 
Vähän tässä vielä epävarmana tulevaisuudesta, mutta jos kaikki menee hyvin, niin:



28.1. / Josu25 / 27 / toinen / Keski-Suomen keskussairaala

 
Hei! Minäkin voisin liittyä mukaan joukkoon :)

Eli tietoihin vois laittaa: 8.1 (muuttuu luultavasti)/ Sitris/ 27/ kolmas/ ?
 
Takaisin
Top