Lista: Maalismasut 2016

Status
Not open for further replies.
Lista päivitetty. Tervetuloa uudet joukkoon! :)

Tuli mieleen, kun osa kysyi/kirjoitti tänne, kuinka raskaus on menny, ni meiltä löytyy maaliskuun alta toiselle sivulle hautautuneena topicci "Alkuraskauden oireita" http://forum.vau.fi/threads/alkuoireita.1584053/. Tuon ohelle voitaisiin hyvin tehdä "Keskiraskauden oireita" tms. topicci, mikäli haluatte kirjoitella lisää oireista :). Salaisella puolella on ollu ytimekkäästi kaikenkattava topicci "Oireet", ni jutut on tällä julkisella puolella jääny näköjään vähemmälle. Pietään tää topicci lähinnä listauksena muokkauspyyntöpostauksineen (selkeyttää lisäämisiä/muutoksia).

Tällä hetkellä meitä on mukana jo 184! :)
 
Moi kaikki odottavaiset :)

Täällä sitä vaan masu kasvaa ja eipä toivoa että omat farkut enää jalkaan menis. Aika mennyt nopeasti ilman pahoja oloja, mieliala mulla on heitelly aika lailla mutta niin teki myös ekassa raskaudessa. Taitaa olla normaalia mulle. Alkuaikoina sohvamakoilu koomassa ja pää sekaisin kuvaa tilannetta aika osuvasti. Nyt jo jaksaa olla mukana tässä arjessa ja iloitakin tästä pallomahaolosta ihan täysillä :).

Liikkeitä odottelen ja ehkä jotain jo tuntenutkin mutta hyvin pientä ja varovaista. Rakenneultra-aikaa tässä odottelen. Se on vasta lokakuun lopulla ja seuraava neuvolakin vasta marraskuussa. Tuntuu ettei kyllä turhan usein siellä tartte näyttäytyä, ehkä vähän useammin haluisin varmistuksen että kaikki on hyvin.
Mites teillä muilla menee? Tsemppiä kaikille ja parasta toivotellen, iloa ja odotusta tähän syksyyn :)
 
Niin, pitäs koittaa malttaa olla kirjoittamatta muuta tänne :D eli siirretäänpä jatkossa taitavammin keskustelut omien otsikoiden alle...hih.. :)
 
Tein tänne julkiselle puolelle uuden ketjun nimeltä "Keskiraskauden oireet ja olotilat", siellä voi jatkaa mukavasti alkaneita keskusteluja :). Pidetään tämä ketju lähinnä listauksena meistä maaliskuisista.
 
Huomenta! Ei haittaa, et oo eka, joka vahingossa on tänne kirjoittanut muutakin ja sitä sattuu :). Eli tää ketju on alusta asti ollut pelkkä listausketju ja mun hommaa (lisäilyä/muokkailua) auttaa, kun lista pysyy "siistinä".. nimittäin noista oire- ja kuulumisjutuista tulee nopeasti monta sivua tekstiä ihan hetkessä :D. Esimerkiksi pelkkä Alkuoireita-topicci venys 40-sivuiseksi.

Mikäli haluat, lisää Mussukka tietosi tänne, ni voin päivittää ne listalle :). Eli:
Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi
 
Päivitetty, nyt meitä on 185! :)

MuruMami, tää vaan on tämmönen systeemi, mikä on kaikissa Vau:n lasketun ajan ryhmissä ollut tapana :). Listalla olo mahdollistaa pääsyn salaiseen ryhmään ja toisaalta toimii myös verkostoitumisen apuna äideille (hauska nähdä onko muita samalle synnärille menijöitä, ensisynnyttäjiä/uudelleensynnyttäjiä tms.) :)
 
Oon kokonaan unohtanut toivottaa teidätkin tervetulleiksi porukkaan, eli tervetuloa Sofia2016m ja MaalisPapu ja muutkin uudet maaliskuisiin! :). Nyt meitä on jo 188!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top